Euro Gespann Treffen 2014 Weiswampach

Slingertje

Die hard MF'er
12 nov 2007
650
0
Heel
EGT-Terminverschiebung

Das 26. Euro-Gespann-Treffen findet nicht, wie zunächst angekündigt, am vorletzten August-Wochenende 2014 statt.

Sondern: am letzten August-Wochenende: 29. bis 31. 08. 2014 !

In Weiswampach findet auf dem Treffenplatz am See am 23. August eine andere Veranstaltung statt - und wir müssen verschieben.

Trotz Verhandlungen mit den Leuten in Weiswampach läßt sich daran nichts mehr ändern. Besonders ärgerlich natürlich für alle die schon ihre Planung abschließen mussten.

Bernhard Götz

__________________
 
EGT 2013 is op zich wel goed bevallen, dus ik neem alvast een optie en ga wanneer de tijd dichter bij komt eens kijken of t in te plannen valt
 
Voor mij is het bijna een thuiswedstrijd; ik ga er van uit dat onze twee automaatjes de weg blindelings binnendoor zullen vinden.
 
Heb het in de agenda gezet. Ben in 2010 ook geweest. Het moet er weer van komen.
 
zoals mijn span nu stuurt ga ik daar echt niet voor mijn plezier naar toe toeren...
dus tenzij mijn naafbesturing heel snel klaar is (wat mij heel erg onwaarschijnlijk lijkt) blijf ik dit jaar thuis
 
Die is een week eerder , verder nog geen details.... :N


Inmiddels ... iets later dus , en beloofd is beloofd... :Y

Annual Rally Federation Of Sidecar Clubs

22-25 Augustus

Bromyard / Herefordshire

dat ligt ten zuid / westen van Birmingham , tussen Worcester en Leominster

Pak weg 350 KM van Harwich
 
Laatst bewerkt:
zoals mijn span nu stuurt ga ik daar echt niet voor mijn plezier naar toe toeren...
dus tenzij mijn naafbesturing heel snel klaar is (wat mij heel erg onwaarschijnlijk lijkt) blijf ik dit jaar thuis


Waarom heb ik het idee dat jouw span voor het EGT wel voorzien is van een naafbesturing. ;)
 
En anders zet je hem op een aanhanger en doet zoals een rechtgeaarde Amerikaan het ook doet

Je zet auto en aanhanger een dorp terug, maakt gezicht groezelig en kom gewoon het laatste stukje aanrijden

Zie dit de Duetsers ook doen |(
 
Die tijd van dat weekend kan ik dan veel beter in de werkplaats door brengen...

En ik heb mijn trailer vorig jaar verkocht, dus dat absurde plan kan al sowieso niet ;)
 
Dan haal je toch gewoon de 2 bovenste schoorstangen er af? Lekker Schwenken naar Luxemburg! Dat gaat prima zolang je niet probeert om Slieptol bij te houden...
 
dat weekend hoop ik links te rijden en daarna veel pints naar binnen te werken.
 
dat weekend hoop ik links te rijden en daarna veel pints naar binnen te werken.

Voor veel pints naar binnen te werken hoef je echt niet links te rijden hoor, rechts gaat ook
Of wordt het dan links/rechts=slingeren O-)
 
welke kant je ook op gaat zolang het richting de bar is vind ik het prima.
 
Terug
Bovenaan Onderaan