MFMM 12 MEI 2013 Verzamelpunt Hoorn

Route

• Via verzamelpunt akermaat (8:15 verz.)

Stemmen: 1 12,5%
  • Via verzamelpunt Foodstrip Adam (8:45 verz.)

Stemmen: 3 37,5%
  • Direct vanaf MC Hoorn naar venendaal (9:15 verz.)

Stemmen: 4 50,0%

• Totaal aantal stemmers
    8

The_roedie

Die hard MF'er
Lid geworden
25 mei 2008
Waarderingsscore
0
Voor dit jaar een nieuw verzamelpunt erbij in Noord-Holland Noord *D

Mc Donalds Hoorn
Kleine Wijzend 1
1647 DT BERKHOUT

Er is besloten hoe laat we vertrekken:

8:45 Verzamelen
9:00 Rijden

De route gaat een binnendoor route worden aangezien hier animo voor is. Daarom zal er eerder verzameld worden dan in de poll stond.

Verder de volgende regels die normaal ook gehanteerd worden:

• De volgorde die bij het vertrek of na een stop ontstaat is de volgorde waarin we rijden, er word niet ingehaald, deze afspraak is kei en kei hard.
  • Weet wie er voor je rijd maar ook wie er achter je rijd, wacht op ieder punt in de route waar twijfel kan zijn over de te volgen richting (kruisingen, splitsingen, rotondes) op de rijder achter je. Ga zo wachten dat je zeker weet dat degene die achter je rijdt jou ziet. Rijd pas verder als je zeker weet dat je gezien bent. De rijder achter je zet zijn knipperlicht aan waardoor je weet dat hij ook die richting op gaat. Op deze manier raken we niemand kwijt.
  • Rijdt je eigen tempo. Laat je niet verleiden om de rijder voor je bij te sloffen want voor je het weet rij je boven je kunnen en vlieg je eraf... Vertrouw erop dat men wel op je wacht.
  • Laat je niet verleiden nét zo hard door de bocht te gaan als de rijder vóór je, rij je eigen snelheid.
  • Rij voor jezelf. Bepaal zelf wanneer je kunt inhalen of oversteken, volg niet zomaar de rijder vóór je.
  • Rijdt baksteensgewijs (behalve in bochten), maar let op de onderlinge afstand en ga niet op de wegbelijning rijden want dat wordt door de sterke arm niet gewaardeerd.
  • Iedereen die meerijdt in de toerritten gedraagt zich als een nette motorrijder. Ook jij bent het visitekaartje van MF.

event.png

Wie zijn erbij *O*

#1 The_roedie
#2 Eddytoo
#3 Charnone
#4 Binkey
.......

OVB:
- Juliett Wiskey

Laatst bewerkt:
Hopelijk is de Mac al weer open dan, anders misschien beter verzamelen bij het tankstation er naast.

Ik ga waarschijnlijk niet mee (heb een andere meeting in Utrecht).
Maar lijkt me verstandig om rechtstreeks te gaan als de groep wat groter wordt.
Met een hele grote groep rijden is vet maar ook heel erg opletten.
Iets kleinere groep is ff rustiger.

Laatst bewerkt:
Ben vorig jaar mei met de groep uit Amsterdam meegereden, daar reden toen zo'n 50 man mee. Dat vond ik persoonlijk wel heel mooi.

Wij verzamelen bij akermat langs de a9 misschien kunnen we ergens aanhaken ? Hou de topics wel ff id gaten of ik nou naar jullie rijdt of naar de a9 maakt niet veel verschil. Btw wij zijn al waarschijnlijk met z'n vieren. Zeker al 3

Wij verzamelen bij akermat langs de a9 misschien kunnen we ergens aanhaken ? Hou de topics wel ff id gaten of ik nou naar jullie rijdt of naar de a9 maakt niet veel verschil. Btw wij zijn al waarschijnlijk met z'n vieren. Zeker al 3

Het ligt eraan hoeveel aanmeldingen er zullen zijn hier in hoorn en waar de voorkeur ligt. De uitkomst uit de poll zal mede beslissend zijn waar we zullen verzamelen na Hoorn.

ik weet niet heel erg zeker maar ik wil best mee rijden vanaf hoorn

Hallo nog geen idee of ik heen ga (maar ik moest het laten horen hihi)
Maar je route's zijn niet erg aantrekkelijk alles snelweg.

Hallo nog geen idee of ik heen ga (maar ik moest het laten horen hihi)
Maar je route's zijn niet erg aantrekkelijk alles snelweg.

Als er meer animo is voor een binnendoor route laat het dan horen, dan moet er gewoon naar gekeken worden. Het is alleen wel zo dat wanneer je rechtstreeks rijdt je 1 uur en 20 minuten onderweg bent. Wanneer je dus wat slinger weggetjes neemt binnendoor gaat dit al gouw oplopen en zullen we waarschijnlijk ook een pitstop moeten maken voor de supersport rijders onder ons.

Dus ik ben overal voor in en laat de suggesties maar komen hoor :]

Hopelijk is de Mac al weer open dan, anders misschien beter verzamelen bij het tankstation er naast.

Ik ga waarschijnlijk niet mee (heb een andere meeting in Utrecht).
Maar lijkt me verstandig om rechtstreeks te gaan als de groep wat groter wordt.
Met een hele grote groep rijden is vet maar ook heel erg opletten.
Iets kleinere groep is ff rustiger.

Het restaurant is volgens hun dan weer open.

Wegens grote verbouwing is ons restaurant tot 26 april gesloten. Dichtstbijzijnde restaurants zijn Enkhuizen en Purmerend. Excuses voor ongemak!

Vergeet niet dat de verzamelaars bij de Foodstrip via de lekdijk rijden.

Dus snelweg om in Amsterdam te komen vanaf daar binnendoor naar Veenendaal. ;)

Kom ook gezellig naar Akermaat joh :Y

Groepje is al wat groter

Hoi,

Ik wil ook mee :) maar ehh hoeveel vertrekken er vanaf Hoorn?

GR Sven

Je mag tuurlijk mee, met jou erbij zijn we al met z'n 5en.
De groep wordt waarschijnlijk groter. Vorig jaar was ik bij Amsterdam foodstrip aangesloten en dat was eigenlijk een te grote groep om lekker te rijden.

Kom ook gezellig naar Akermaat joh :Y

Groepje is al wat groter

Het is vanaf hoorn best een stuk om naar de Akermaat :/ Ligt eraan wat de rest van het topic wil :Y

horen het zaterdag of zondagochtend wel of jullie aanhaken :Y

oke voor mij is het zeker ik rij mee vriend die waar ik mee zou gaan rijden kan niet meer

trouwens blijven we de hele tijd in veenendaal of word er nog onderling een tour gereden onderling ?

Maar ongeveer 5 man vanaf hoorn is toch mooi clubje... en dan toch niet alles snelweg neem ik aan?!?!?

trouwens blijven we de hele tijd in veenendaal of word er nog onderling een tour gereden onderling ?

Het idee is om vanuit Hoorn binnendoor naar Veenendaal te rijden. Ik wil rond een uur of 11 daar aankomen daarom vertrekken wij vanuit omstreeks 9:00. Naar Veenendaal komen een hoop rijders en daar kan je bijpraten en motors kieken. Omstreeks 13:00 gaat het hele zootje zich verplaatsen richting Mc Amersfoort. Vanuit daar kunnen we bespreken hoe we terug gaan. :]

Maar ongeveer 5 man vanaf hoorn is toch mooi clubje... en dan toch niet alles snelweg neem ik aan?!?!?

Bovenstaand zegt het al. We zullen binnendoor richting Veenendaal rijden. En als we met 5 tot 10 man rijden is het inderdaad een mooi clubje :Y

Het idee is om vanuit Hoorn binnendoor naar Veenendaal te rijden. Ik wil rond een uur of 11 daar aankomen daarom vertrekken wij vanuit omstreeks 9:00. Naar Veenendaal komen een hoop rijders en daar kan je bijpraten en motors kieken. Omstreeks 13:00 gaat het hele zootje zich verplaatsen richting Mc Amersfoort. Vanuit daar kunnen we bespreken hoe we terug gaan. :]Bovenstaand zegt het al. We zullen binnendoor richting Veenendaal rijden. En als we met 5 tot 10 man rijden is het inderdaad een mooi clubje :Y

Klinkt goed !!! en tot 10 man is een mooi clubje ... :) Ik ga kijken of mijn maatje ook hier heen wil komen })

Wat ik tot nu toe ie op buienradar zie gaat het regenen in de nacht van 11 op 12 en zal het in de ochtend en middag droog zijn *O*

Terug
Bovenaan Onderaan