35 kw welke motoren kan ik huren of kopen?

AtlasLion

MF'er
20 dec 2012
104
0
Zeist
Beste ghostriders hehe,

Ben nieuw hier ik heb 19-12-2012 mijn motor rijbewijs a beperkt gehaald, ben zelf 18 jaar.
Zoals jullie weten word dit na 19 januari 35 kw voor mij, nu is mijn vraag ik wil geen 25 kw motor rijden maar iets dat net tegen de 35 kw zit.


T liefst een bmw motor die ik kan berijden met dat vermogen, maar iets anders is ook goed :+
 
Beste ghostriders hehe,

Ben nieuw hier ik heb 19-12-2012 mijn motor rijbewijs a beperkt gehaald, ben zelf 18 jaar.
Zoals jullie weten word dit na 19 januari 35 kw voor mij, nu is mijn vraag ik wil geen 25 kw motor rijden maar iets dat net tegen de 35 kw zit.


T liefst een bmw motor die ik kan berijden met dat vermogen, maar iets anders is ook goed :+

Als je keus bij bmw motoren ligt dan is je keuze nihil. Ik weet niet of er eigenlijk wel bmw motoren zijn die net onder de 47 pk (35kw) ligt. En als je een budget heb is dat ook erg handig :P
 
Een BMW f650 of f650 st t/m 2000 heeft volgens google 35 kw.

Andere motoren kan je zelf toch ook wel even zoeken..
 
Ik weet niet precies welk type motor je zoekt..maar een yamaha xt660x is exact 35kw. Dit is een supermotard, deze ga ik kopen na 19 januari.
 
Ik weet niet precies welk type motor je zoekt..maar een yamaha xt660x is exact 35kw. Dit is een supermotard, deze ga ik kopen na 19 januari.
Jaa voor mij na een proefrit toch de yamaha mt 03, zelfde blok als de xt660 dacht ik. Heeerlijke motor voor een beginner en je mag gewoon onbegrenst 35kw ermee rijden!
 
Jaa voor mij na een proefrit toch de yamaha mt 03, zelfde blok als de xt660 dacht ik. Heeerlijke motor voor een beginner en je mag gewoon onbegrenst 35kw ermee rijden!
Klopt en een superfiets. Ik heb er al bijna 90k opstaan. O ja je kan hem kopen tegen een goed bod. Krijg je er een 10.000 beurt bij.
 
Alleen op papier gelukkig niet 159kg, anders was ie niet geldig (iets met 0,30kW/kg).
Omdat ie zwaarder staat (al heb ik 'm niet gewogen) is de SZR inderdaad geschikt voor A2.


Ik heb sinds een paar weken de SZR 660 gekocht.. moet er 2 jaar oprijden.
Ik zit in de oude regeling
 
Waarom geen Husqvarna TR650 Terra of Strada??? Een wat pittiger getuned BMW blok dus betrouwbaar en snel. Is in 35kw verkrijgbaar.
Haha zo dit is een oud topic.. Ik heb inmiddels al een een eigen motor: yamaha mt 03 660cc een cillinder!

Beste mods kan er een slotje op?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan