GESTOLEN: Suzuki GSX-R600 K6

Lid geworden
11 jun 2006
Waarderingsscore
0
Afgelopen zondag op maandagnacht gestolen in Krimpen aan den IJssel, Suzuki GSX-R600 K6, schijfremslot met ketting en alarm, alarm op motor zelf... Het maakt kennelijk allemaal niets meer uit.

Kenteken MV-SB-51, kmstand 13.000, volledig standaard met chasisnummer JS1CE111100102392.

Mijn dank is groot als jullie om je heen blijven kijken!

Laatst bewerkt:
Afgelopen zondag op maandagnacht gestolen in Krimpen aan den IJssel, Suzuki GSX-R600 K6, schijfremslot met ketting en alarm, alarm op motor zelf... Het maakt kennelijk allemaal niets meer uit.

Kenteken MV-SB-51, kmstand 13.000, volledig standaard met chasisnummer JS1CE111100102392.

full

Jemig wat klote,het blijft mijn angst elke dag :S

Hellaas worden deze dingen gelijk de grens overgetrokken of gestript,er gewoon mee rondrijden zie ik niet gebeuren.

Hou ook 2dehandsonderdelen aangeboden op internet in de gaten.

Ik zal de motor in mijn achterhoofd houden,mocht ik wat zien dan trek ik de smartphone er bij en check ik het chassisnummer na.

Sterkte man !

Tjone,jonge. Wat een hufter(s).
Weer wat minder blauw op straat.
Neerknuppelen dit tuig.
full

Ow das dichtbij zal het effe in ons topic zetten. -O-

Veel sterkte.

Ik had me ook al verbaast hoe makkelijk ze tegenwoordig motoren stelen. Ken ondertussen zat mensen die goedgekeurde sloten en alarmen hadden maar er helemaal niets van hadden gemerkt.

Thnx allemaal, ben gelukkig verzekerd, maar moet ook nog maar afwachten of dat helemaal goed komt... Hoop in ieder geval dat ik nog de kans krijg om iemands knieschijven kapot te slaan, maar acht de kans vrij klein... Heeft er iemand nog een Ikea kast over trouwens? Blijkt dat die dingen niet gebouwd zijn op boosheid na het ontdekken dat je motor verdwenen is... ;)

Waar stond de motor geparkeerd?

Thnx allemaal, ben gelukkig verzekerd, maar moet ook nog maar afwachten of dat helemaal goed komt... Hoop in ieder geval dat ik nog de kans krijg om iemands knieschijven kapot te slaan, maar acht de kans vrij klein... Heeft er iemand nog een Ikea kast over trouwens? Blijkt dat die dingen niet gebouwd zijn op boosheid na het ontdekken dat je motor verdwenen is... ;)

Ikeaspul mag je alleen naar kijken, ander heb je al overmatige slijtage. :P

Maar erg begrijpelijk, het is zoo klote als zoiets je overkomt.
Beter dat je de knieschijven niet tegenkomt, ook dat werkt alleen maar tegen je...

balen man. zal het ook ff in ons topic gooien

weet trouwens hoe het is.....bij mij ook al eens gebeurd.
sterkte

hmmm

der moet toch iets tegen te doen zijn.

accepteren dat dit maar blijft gebeuren slaat nergens op

kga hier een ei over leggen.

succes met de afhandeling

En? Nog iets gehoord van je motor?
Of heeft de verzekering inmiddels uitgekeerd?

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan