Gestolen: Suzuki GSXR (Zwart/Geel)

Keijzerr

MF'er
Lid geworden
11 apr 2008
Waarderingsscore
0
Afgelopen Woensdag (17 oktober) is er tussen 08:00u en 20:00u een GSXR uit de (afgesloten) parkeergarage van ons wooncomplex gestolen. Gelukkig niet mijn motor, maar uiteraard hoop ik dat de dader(s) opgepakt worden (of liever nog een hele langzame en vooral pijnlijke dood sterven).

Helaas is dit ook alle informatie die ik heb, maar wie weet kunnen we elkaar helpen..!

Mocht iemand iets gezien hebben, kun je bellen met het nummer op de afbeelding!

9at46uout

Afbeelding werkt niet..(?), dan maar de link:
IMG_0082 — Postimage.org

Laatst bewerkt:
Klote zeg! Waar is hij gejat? En post ff kenteken erbij

img0082a.png

Zo is makkelijker kijken O-)

Laatst bewerkt:
Afgelopen Woensdag (17 oktober) is er tussen 08:00u en 20:00u een GSXR uit de (afgesloten) parkeergarage van ons wooncomplex gestolen. Gelukkig niet mijn motor, maar uiteraard hoop ik dat de dader(s) opgepakt worden (of liever nog een hele langzame en vooral pijnlijke dood sterven).

Helaas is dit ook alle informatie die ik heb, maar wie weet kunnen we elkaar helpen..!

Mocht iemand iets gezien hebben, kun je bellen met het nummer op de afbeelding!

altijd balen dit. Maar welke woonplaats?

Netjes, toch gelukt!

Omgeving Ypenburg zoals je ziet. Eerlijk gezegd weet ik niet hoe de motor vast stond, zo te zien met een flink kettingslot om een paal heen.

Hoe hij/zij/ze het voor elkaar hebben gekregen, geen flauw idee! De garage is afgesloten (pasjes systeem, met speedgates). Bij de ingang hangen ook camera's, welke daadwerkelijk opnemen...hoorde ook dat er op hetzelfde moment een Harley Davidson is gestolen..

Tip voor volgende keer : als je een ketting gebruikt, maak die dan vast aan een oog aan de muur of iets degelijks, zodat de vloer niet gebruikt kan worden als aambeeld wanneer ze op de ketting gaat hameren. Als de ketting tussen oog en motor zweeft dan wordt het aanzienlijk moeilijker en belangrijker nog tijdrovender om de ketting open te krijgen.

Succes met de klopjacht!

De mijne is op dezelfde wijze en omgeving gestolen.... Speedgate openen is niet zo moeilijk... bij mij een redelijk beeld kunnen vormen hoe het gegaan is! Sterkte houd me ogen in Ypenburg en Nootdorp.

Tip voor volgende keer : als je een ketting gebruikt, maak die dan vast aan een oog aan de muur of iets degelijks, zodat de vloer niet gebruikt kan worden als aambeeld wanneer ze op de ketting gaat hameren. Als de ketting tussen oog en motor zweeft dan wordt het aanzienlijk moeilijker en belangrijker nog tijdrovender om de ketting open te krijgen.

Succes met de klopjacht!

Dit is een zeer goede tip! :)

Succes met de zoektocht.

Enorm zuur voor de eigenaar, succes met de zoektocht

Terug
Bovenaan Onderaan