GESTOLEN Zaandam: Kawasaki ER5 2002 (blauw), MG-HD-62

Ecniv

MF veteraan
Lid geworden
12 apr 2009
Waarderingsscore
0
Gestolen uit ZAANDAM, Oostzijde
Laatst gezien: 28-8-2012

IMAG0066.jpg

Kenteken: MG-HD-62

Indien gezien: er5@ecniv.nl of 06-21493330

Laatst bewerkt:
'GESTOLEN: ER5 2002 (blauw), Utrecht' > 'GESTOLEN Utrecht: Kawasaki ER5 2002 (blauw), MG-HD-62'

Alweer een. Waar gaat het heen.

Hoezo voor het laatste gezien op 28-8-2012? En de tijd tot 12-9-2012 dan? Miste je hem toen pas?

Beste Ecniv,

Dat is balen. Ik heb mijn er-5 ook vaak in de Oostzijde staan. Niemand die iets heeft gezien ? Nogal een druk bezette weg. Ik zal zeker even opletten in de buurt Zdam/Pend

Groet,
Mark

Hoe dan ook balen; maar is ie nou gestolen in Utrecht (titel) of in Zaandam (OP)?

'GESTOLEN Utrecht: Kawasaki ER5 2002 (blauw), MG-HD-62' > 'GESTOLEN Zaandam: Kawasaki ER5 2002 (blauw), MG-HD-62'

Wat is dit Vince? Zaandam en Utrecht zijn nu niet onmiddellijk te verwarren, toch?

Kanaleneiland... is dat niet het territorium van de bontkraagjes?

een wijk in utrecht toch?
misschien moet je het iemand persoonlijk gaan vragen daar. Heb je daar de ballen wel voor?

@allen: hij stond bij een vriend van mij, die m daar gestald had. Hij vertelde mij gisteravond 'hier om de hoek', waarbij ik er vanuit ging dat het om de hoek bij hem thuis gebeurd was (Utrecht). Bleek bij zn werk oid te staan (Zaandam). Iets met assumption..

Zie FB: toevallig niet in de Zaan gevallen/ingeduwd? Ik loop 2x per week langs een ER-5 vlak bij de Bernhardbrug. Ik heb elke keer de gedachte: "die duwt iemand ooit nog de plomp in".
Of stond-ie daar niet?

Zie FB: toevallig niet in de Zaan gevallen/ingeduwd? Ik loop 2x per week langs een ER-5 vlak bij de Bernhardbrug. Ik heb elke keer de gedachte: "die duwt iemand ooit nog de plomp in".
Of stond-ie daar niet?

Die zie ik ook regelmatig staan, bij die kroeg in de buurt achter een boom tegenwoordig. Heb dan ook dezelfde gedachte.

Terug
Bovenaan Onderaan