2 meter lang

nono1987

MF veteraan
15 aug 2012
4.690
1
Alteveer (Groningen)
Facebook
hoi ik heb een vraagje he,

ik ben 2 meter lang en weeg 92 kilo dus een normaal formaat niet te dik niet te dun, maar ik weet niet ckr welke maat motorpak daar bij zou moeten passen, ik ben gek van alpinestars maar ben bang dat die mijn maat niet hebben, mochten jullie nou een merk weten wat mijn maat dan wel zou hebben dan zou ik dat graag willen weten OF dat ik misschien een pak op maat moet laten maken. maar dan is mijn lengte ook geen probleem want dan past het me wel :)

mvg nanno
 
hoi ik heb een vraagje he,

ik ben 2 meter lang en weeg 92 kilo dus een normaal formaat niet te dik niet te dun, maar ik weet niet ckr welke maat motorpak daar bij zou moeten passen, ik ben gek van alpinestars maar ben bang dat die mijn maat niet hebben, mochten jullie nou een merk weten wat mijn maat dan wel zou hebben dan zou ik dat graag willen weten OF dat ik misschien een pak op maat moet laten maken. maar dan is mijn lengte ook geen probleem want dan past het me wel :)

mvg nanno

Past wel, ben zelf 1.96 en heb een dainese lengtemaat...
Maat van mij is precies 2.00 en ook rond de 90 kilo, heeft een alpinestars overal, type ben ik alleen ff kwijt...

Ga anders naar een grote zaak waar ze veel keus hebben ... weet niet waar je woont maar :

Noord nederland : Ten Kate in Nieuwleusen
Midden Nederland: Goedhart in Bodegraven
Zuid Nederland : Termaat in Nijmegen

Alle 3 goeie zaken met een ruim assortiment :)
 
dank je wel jochie :) ik woon in Alteveer dat ligt tussen Veendam en Stadskanaal in dus dan ga ik binnen kort wel naar nieuwleusen, is ff uurtje rijden maar dat is wel te doen, weer ff een excuus om me dikke BMW aan te slingeren :)
 
Ben zelf ook 2.00 [m] lang en ca. 90 [kg]. Heb een IXS combi, lengtemaat 106. Bij Kalsbeek (Zwolle) hebben ze ook regelmatig leuke aanbiedingen, ook IXS.

Over algemeen: passen, passen en passen. Kom zelf telkens bij IXS uit. Goede pasvorm is alles.

Gr. Kees
 
Laatst bewerkt:
Was er al gezegd dat passen de enige optie is? :)

Edit: ik ben 1.97m (slank) en heb een outfit van Berik.
 
Laatst bewerkt:
Ja hier ook een pak van IXS. Lengte maat 98.
Ik ben ongeveer 1m89cm en slank postuur.

Ik heb ook van alles gepast maar kwam ook op de IXS uit omdat deze echt als een maatpak zit.
Een pak met veel wit er in van Alpinestars had toch wel mijn voorkeur maar uiteindelijk toch de keus gemaakt voor een goede maat en pasvorm. Dan maar wat minder wit er in.
 
Uit verschillende reacties hier blijkt waar te zijn wat mij verteld werd bij Termaat.
IXS wordt veel gekocht door lange mensen.
Klopt, hier ook 1.95 m en sinds kort met een IXS pak.
 
Lijkt wel reclame voor IXS, maar hier ook. 1,94 met 92 kg. Maat 106. Zit echt als gegoten. Begreep dat Dainese ook lengte maten verkopen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan