Het zwarte gat: wat heb je nu weer gekocht? - deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nickel89

MF veteraan
24 feb 2008
19.887
10
Eindhoven
Twitter
Na het daverend succes van deeltje één, nu de tweede. Dus...

Wat voor rommel heeft iedereen nu weer aangeschaft?! *O* *D
 
Zoals in deel 1 al beschreven een Cagiva Gran Canyon 900, en er inmiddels mee op vakantie geweest. Voor de vakantie 2 nieuwe banden eronder, en gaan. Dikke gok. Maar goed uitgepakt denk ik, voor een trip van 4800 km. met duo en een bult bagage (kamperen)
In Slovenie de achterwiellagers aan gort. Die schrokken zich dood na 10 jaar seizoenrijden en nu ineens serieus weg met duo en bagage. In anderhalf uur opgelost voor het verbijsterende bedrag van 23 euro. (4 lagers!)
Later in Frankrijk (vogezen) de ketting nog vervangen , die kon echt niet meer. Zelfde reden. was al 50 % en dan met de zooi de alpen door en schwarzwald en vogezen........ging heel hard achteruit. Dus in Ste Die des Vosges nieuwe ketting gehaald en gemonteerd. Uurtje verder en klaar. Prima adresje dat ik al kende van een paar jaar terug.
 
Een heerlijke Mammut fleece met Gore Windstopper erin. Super om op vakanties mee te hebben als warme laag op koude dagen onder mijn motorjas en lekker warm 's avonds bij de tent.
 
Weer een nieuwe botsmuts gekocht, nummer 4 in de collectie

Daarbij weer totaal overbodig een horloge gekocht... Dure vakantie geboekt.. Gaat lekker deze maand
 
Laatst bewerkt:
Een berg onderdelen met een chopperkenteken uit '79
 
Bagagenet.. standaard achterop liggen voor als ik onverwachts weer iets moet meenemen. Elke keer onder de jas is ook niet alles.
 
Een setje CNC gefreesde hendels :9
92.JPG
 
Laatst bewerkt:
Wat ondershirts (lange- en korte mouwen), sokken en helmmuts van Sixs. Wel lekker om vochtregulerende onderkleding onder het leer aan te hebben.

TS1-front-big_1.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan