Dennis De Bengel
MF veteraan
Let op! Regels van het grote topic "Scheuren in de omgeving Zwolle":
* Nieuwe posters cq. rijders in/van dit topic zorgen bij de eerste beste gelegenheid voor het eerste rondje BIER.
* Jubileum posts (bv 1.000e)worden gevierd met een flinke avond stappuh
* Nieuwe posters moeten op de hoogte zijn van de topic regels!
Scheuren om het Ijsselmeer!
De bedoeling is dat we 15 augustus a.s. rond 11 uureen rondje gaan rijden om het IJsselmeer...een hele opgave aangezien het 425 km is en dat in één dag moeten doen....dat wordt dus lekker doorkachelen...maar niet te hard want volgens mij is er die zaterdag een tentfeest in Luttenberg en daar moet weer ge***** worden (nu ik het zlef terug lees zijn de ***** op meerdere manieren in te vullen
De route is duidelijk....rond het ijsselmeer Ik heb inmiddels via internet al mooie routes gevonden en voeg er zelf ook nog wat weggetjes aan toe.
De datum
zondag 15 augustus 2004
Vertrek
11.00 uur bij de Mac Noord in Zwolle
Wie gaan er allemaal mee?
Dennis De Bengel
Indorider
Chuck
Vuurstorm
De Darter
Nice
Enygma
Heinoosmotormeissie
Red1
Gixxer Superbike
Firefox
...
...
* Nieuwe posters cq. rijders in/van dit topic zorgen bij de eerste beste gelegenheid voor het eerste rondje BIER.
* Jubileum posts (bv 1.000e)worden gevierd met een flinke avond stappuh
* Nieuwe posters moeten op de hoogte zijn van de topic regels!
Scheuren om het Ijsselmeer!
De bedoeling is dat we 15 augustus a.s. rond 11 uureen rondje gaan rijden om het IJsselmeer...een hele opgave aangezien het 425 km is en dat in één dag moeten doen....dat wordt dus lekker doorkachelen...maar niet te hard want volgens mij is er die zaterdag een tentfeest in Luttenberg en daar moet weer ge***** worden (nu ik het zlef terug lees zijn de ***** op meerdere manieren in te vullen
De route is duidelijk....rond het ijsselmeer Ik heb inmiddels via internet al mooie routes gevonden en voeg er zelf ook nog wat weggetjes aan toe.
De datum
zondag 15 augustus 2004
Vertrek
11.00 uur bij de Mac Noord in Zwolle
Wie gaan er allemaal mee?
Dennis De Bengel
Indorider
Chuck
Vuurstorm
De Darter
Nice
Enygma