[Te Koop] Yamaha XT660z Tenere 2008

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leipo

MF veteraan
Lid geworden
11 okt 2004
Waarderingsscore
0
Motor is verkocht!

Omdat een motor is gemaakt om op te rijden en niet om in een schuur te staan heeft mijn vriendin in de aanbieding:

Yamaha XT660Z Tenere in de kleur wit van juni 2008, 11.331km op de teller. Mijn vriendin is de eerste eigenaresse dus volledige historie is ons bekend ;)

Gemonteerde accessoires:
- Yamaha valbeugel
- Yamaha carterplaat
- Yamaha middenbok
- Acerbis Multiplo handkappen
- Verlaagt origineel zadel (zie foto)
- Touratech 25mm stuurverhogers
- Daytona handvatverwarming
- ZGAN TKC-80 banden (ongeveer 1200km mee gereden)

Los erbij:
- Originele stuurgewichten

Vraagprijs zoals hierboven uitgerust: 5000euro

Bijzonderheden:
- Motor is in weer en wind gebruikt en is gebruikt waar hij voor gemaakt is: enkele kleine krasjes zijn dus aanwezig. Motorisch is de motor echter perfect.
- Begin dit jaar bij km-stand 11.000 heeft de motor zijn laatste beurt gehad waarbij alle draaipunten losgehaald en gesmeerd zijn (balhoofd, swingarm, linkage, wiellagers), alle vloeistoffen vervangen (remolie, motorolie) en is de rest van de motor nagelopen door motorzaak Snelmotoren (aantoonbaar met bon).

Kenners weten dat deze motor wel een stootje kan hebben :Y Deze motor is enkele keren vanuit stilstand omgevallen (hoge motor en kleine vriendin :) ) en de enige schade is hetgeen je hieronder op de foto's kan zien.
deze kleine dingen beinvloeden de werking van de motor op geen enkele manier!

Zoals de motor nu in de verkoop staat:
DSC06778.jpg

DSC06779.jpg

DSC06780.jpg

DSC06781.jpg

DSC06783.jpg

DSC06782.jpg

DSC06784.jpg

Wat detailfoto's van wat kleine schades:

koppelingshendel:
DSC06785.jpg

rempedaal:
DSC06786.jpg

remhendel + handkap:
DSC06787.jpg

stang boven tellers beschadigt doordat hier een intercom bevestigt zat :) :
DSC06788.jpg

valbeugel:
DSC06790.jpg

velgen:
DSC06792.jpg

Laatst bewerkt:
er wordt toch nog af en toe op gereden: kmstand = 11.300 :]

Oma's rijden niet op deze motor dus *schop* :]

ben ik dan de enige die deze geweldig mooi vind?

Maar jij hebt er al 1 :P
Ik zoek iemand die er nog geen een heeft en er wel 1 wil kopen ;)

Vind em mooi
Zou het niet erg vinden om em in de schuur terug te vinden

Kan em alleen niet betalen om er naast te zetten :P

Dan maar een gratis schopje voor een mooie 1 pitter *O*

vraagprijs aangepast :)

hehe en dan heb ik zeker een versys in de schuur staan waar mijn vriendin ook niet op rijdt :+ want aan de motor ligt het niet.....

maar idd nog niet verkocht. ik hem hem net maar van de meeste accessoires ontdaan en ga zo langs een handelaar om te kijken wat hij voor een kale Tenere wil geven.
Mocht ik hem daar achterlaten dan gaan de losse spullen de verkoop in :)

OP is aangepast aan de huidige stand van de motor + de foto's vervangen door foto's van vandaag :)

Vraagprijs is dan ook aangepast aan de kalere staat van de motor ;)

tekst in OP iets uitgebreid :)

Ben wel geinteresseerd. Ik moet echter wel een ander zadel hebben daar ik juist lang ben! Waar staat de motor? Woon zelf nabij Rotterdam. Grt, Herman.

de motor staat in 't Gooi :)
ik ben zelf 1.93 en kan nog uit de voeten met het lage zadel. We hebben het zadel laten verlagen door Hawk GT (user hier op het forum) voor een paar tientjes, ik weet zeker dat hij hem ook weer netjes kan verhogen voor je (en dan meteen met wat harder schuim, standaard was het zadel nogal zacht wat ikzelf minder prettig vind op langere ritten :) )

dus dat moet geen probleem zijn :P

Kan het kloppen dat je eerder ook Touratech Zega zijkoffers had gemonteerd? Heb je die nog? Wat zou je daar dan nog voor vragen?

klopt, ik had dat even weggehaald en wilde daar nog een aparte advertentie voor aanmaken

even snel een overzichtje wat ik dus nu los heb liggen:
- Touratech Zega 33L topkoffer + universele bevestigingsplaat + binnentas + sloten (alles nooit gebruikt/gemonteerd!) €300
- Touratech kofferrek voor zijkoffers + Touratech Zega 29L zijkoffers + binnentassen + gelijksluitende sloten + kabeltjes zodat je de deksels niet kan verliezen €650
- Touratech bagagerekje klein €35
- 2x Touratech mistlampen (links en rechts) €200
- Pro-oiler kettingsmeersysteem (functioneert op dit moment niet: volgens mij is het pompje stuk) €50
- Off-The-Road Tanktas Large (19 liter) €75
- Touratech zijstandaard vergroter €15
- Beahr Capo III intercom €500

Dit zijn de prijzen die ik in gedachte had bij losse verkoop, maar als je wat spullen bij de motor zou willen hebben dan maken we er natuurlijk een mooi prijsje van ;)

Laatst bewerkt:
Wat word uiteindelijk een mooi prijsje met alles er op en er aan zoals aanvankelijk werd aangeboden ?
Geen tanktas , topkoffer , intercom , kofferrek en mistlampen .

De motor is (mondeling + handschud) verkocht, dus nu moeten we de financiele/administratieve handelingen uit gaan voeren ;)

De motor is (mondeling + handschud) verkocht, dus nu moeten we de financiele/administratieve handelingen uit gaan voeren ;)
overschrijving en betaling geregeld en de motor heeft onze schuur verlaten!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan