Suzuki GS500 Naked Project deel II

ZuluXrayRomeo

Die hard MF'er
9 jul 2010
807
0
Hallo! :W


Alvast een korte inleiding over het vervolg van dit project.
Zoals sommigen misschien al weten is dit de staat waarin ik mijn GS500 krap een jaar geleden heb gekocht.

full


full


Na een kleine 10 maanden bouwen naar een Streetfighter,



In dit Topic.



Is dit het geworden:

full


Maar nog niet naar tevredenheid..

Dus na een paar aanpassingen begon het concept toch meer op een naked lijken.

full


Vandaar de opening van dit nieuwe topic!


:)
 
Laatst bewerkt:
haha heb je al eens gedacht aan een iets voller kondje? irl ziet het kondje er wat iel uit imo :)
Voorpoot staat heel erg dit trouwens :)
 
haha heb je al eens gedacht aan een iets voller kondje? irl ziet het kondje er wat iel uit imo :)
Voorpoot staat heel erg dit trouwens :)
Voorvork ben ik stiekem ook best trots op O-)

En GSjes zijn maar smalle machines. Ik heb bovendien maar een 130er band. Lijkt het kontje al een stuk breder mee. :+

In contrast met de tank past het kontje er goed bij. Eigenlijk moet je hem in het echt zien, maar dat komt nog wel :)
 
haha dat gaat zekers wel goed komen,
had je nog belang bij die kleppen deksel trouwens? Dan zal ik die binnen kort ff mee naar het werk nemen :) ik vergeet het steeds :S
 
Dat gebeurt mij tóch niet...................


Vandaag lekker gereden. Maak ik nog 1 ommetje door de stad, kijkt er zo'n wijf in een auto niet uit dr doppen :( :(

-geen licht
-te dicht op dr voorganger waardoor ik dr niet zag.

Rood = auto
Roze = Ik


Kruising Maria in Campislaan Selma Langerlöflaan Assen

full


Had gelukkig pakkie aan, stalen remleiding met nieuwe blokjes + dat het droog was, dus tot nu toe is de schade beperkt gebleven tot een veegje van de bumper op mijn USD ;(

full


Maargoed. De andere partij was bereid alles te vergoeden, maar er is niks echt kapot.

Nu kan ik mezelf wel een splinter nieuwe USD 'cadeau' doen. Maar dan krijg ik een knagend geweten :+


Het had ook veel erger af kunnen lopen!


DB-tje: Als je er een keer tijd voor hebt O-) :)
PB me anders als en wat je ervoor terug wilt.
 
Laatst bewerkt:
Engeltje op je schouder gehad, en altijd die onoplettende autorijders (of je had zelf geen licht aan) word je ook niet goed van.. Gebeurd zo vaak de laatste tijd, dat motoren voorrang moeten hebben en gewoon over het hoofd worden gezien
 
Engeltje op je schouder gehad, en altijd die onoplettende autorijders (of je had zelf geen licht aan) word je ook niet goed van.. Gebeurd zo vaak de laatste tijd, dat motoren voorrang moeten hebben en gewoon over het hoofd worden gezien

Inderdaad veel geluk gehad, heb een soortgelijk ongeval gehad en mijn GS werd als schroot weggezet. Madam in kwestie heeft vervolgens erg lang volgehouden dat het mijn schuld was.

Wees blij met een dergelijk correcte tegenpartij :W
 
Klopt heren :Y
ik had zelf geen licht. net als de bestuurster. Dus we zijn er beiden goed vanaf gekomen!
Idd mooi mazzel hebben met zo'n bereidwillige tegenpartij, daarom laat ik het ook maar voor wat het is. Iemand moet toch een begin maken in 'deze maatschappij'? :+

Ze zei nog aan de telefoon: Ik heb een Aprilia aangereden! :}


Maargoed, nog even wat fotootjes. De motor van Luit (GSX-R600) logeert eventjes bij zijn kleinere broertje :)
Staat ie ook lekker warm en droog ;)

Zal ik nog even olie bijvullen Luit? je glaasje is leeg :9


Ik maakte geen geintje toen ik 'kleine broertje' zei, moet je het verschil in grootte zien!

full


Nog wat kiekjes van mijn eigen brommertje:

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Planning:


- achterbrug swap? / Ander achterwiel tbv bredere band.

- Koplamp :+ (2 boven elkaar?)

- zitje :)


tips zijn welkom! :Y
 
Laatst bewerkt:
geef je geen ongelijk ;)
maar met buddyzit bedoelde ik eigenlijk mijn eigen zadeltje :)

maar deze koplamp bedoel je?
full
 
Mooi dat je niets mankeerd m8
En je kunt natuurlijk altijd nog iemand anders een nieuwe USD kado doen hahaha :)
 
Mooi dat je niets mankeerd m8
En je kunt natuurlijk altijd nog iemand anders een nieuwe USD kado doen hahaha
Met pasbusjes, kroonplaten, kant en klaar zegmaar pasgemaakt voor DB-tje en vriendin! *D

baal ik ervan dat ik daar niet (eerder) op ben gekomen..
 
Laatst bewerkt:
Eindelijk weer een update! nog net geen Oma op bezoek *O*


Ik ben niet zo veel meer bezig geweest. Alles zat ook een beetje tegen. En was natuurlijk mijn kunstjes aan het doen op de GSX-R :Y

Maargoed, nét als je zal denken ...de bliksem slaat toch niet 2 keer op dezelfde plek in?


Jawel hoor!
full



Komt door die mongolide die mij heeft aangereden. De persoon had nog het lef om kwaad te worden aan de telefoon. Dus nu rechtsbijstand maar inschakelen, als het al niet te laat is..


Nouja.. TT staat voor de deur, dus erin met die poten. Ik moet ook maar niet zo zeiken..

full



De tellers herinrichten. Ik heb toch besloten om er weer een leuk toerentellertje bij te gebruiken. :)

full



Nu de Pickup verplaatsen van de voorvork naar de achterbrug. Daar een adaptertje voor maken zodat ik de pickup kan stellen als het wiel gespannen moet worden.
 
Laatst bewerkt:
Vorige topic was een groter succes kwa updates en reacties heb ik zo het idee :9

Maargoed. 't GS'je vandaag weer even TT-ready gemaakt. Nieuwe bougie gehaald. De vorige heeft het loodje gelegd..

Uiteraard even een goede remschakelaar gekocht bij Motoport.
full


Even een provisorisch zadeltje 'gezaagd' tegen de botbrekende trillingen, lampje erop geknutseld en een rondje gereden! *O*

full
 
Gisteren een schokbreker van een Kawasaki ZX9R binnengekregen *D

full



Wat een vet apparaat! hij is een stuk groter dan die van de GS, dus het nodige paswerk zal er wel weer bij komen kijken.

Uiteraard houd ik jullie up to date ;)
 
Dik ik ben heel benieuwd naar de achter brug en wiel, ik zit er zelf momenteel ook aan te denken de GS aan te pakken.
 
Dik ik ben heel benieuwd naar de achter brug en wiel, ik zit er zelf momenteel ook aan te denken de GS aan te pakken.
Leuk dat jij tenminste nog mijn (weliswaar) vooruit'kruipende' project nog volgt :)

Al wilde plannen voor de GS dan?
En (belangrijker nog) is de dame des huizes het er wel mee eens? })

Voor hulp weet je me te vinden ;)
 
Laatst bewerkt:
Haha de dame des huizes is nog niet erg enthousiast nee haha.
Ik heb wel een paar dingetjes gekocht deze week:

1 Nieuwe Takkoni demper
2 Nieuwe bandjes (pilot power)
3 Nieuwe spiegeltjes
4 Nieuwe kleine led knippers
5 Nieuwe progressieve (voor) vering (hyperpro)

Er zijn dus al weer mooi wat euros stuk geslagen haha.
Ik denk niet dat ik met andere kondjes etc ga beginnen maar het is wel de bedoeling dat het
frame en de kappen gespoten gaan worden.
Heb jij trouwens dat voor spatbord verleng stukje dingetje nog liggen?

Het klep dekseltje ligt nog even stil :( de straler is 5 week met vakantie... 8| nog 3 te gaan nu excusses daarvoor.
 
Laatst bewerkt:
Haha de dame des huizes is nog niet erg enthousiast nee haha.
Ik heb wel een paar dingetjes gekocht deze week:

1 Nieuwe Takkoni demper
2 Nieuwe bandjes (pilot power)
3 Nieuwe spiegeltjes
4 Kleine led knippers
5 Progressieve vering (hyperpro)

Er zijn dus al weer mooi wat euros stuk geslagen haha.
Ik denk niet dat ik met andere kondjes etc ga beginnen maar het is wel de bedoeling dat het
frame en de kappen gespoten gaan worden.
Heb jij trouwens dat voor spatbord verleng stukje dingetje nog liggen?

Het klep dekseltje ligt nog even stil :( de straler is 5 week met vakantie... 8| nog 3 te gaan nu excusses daarvoor.

Zó dan, jij bent goed bezig geweest! :o
mijn how-to over de voorvork weet je te vinden hè?

En welke maat achterband heb je eigenlijk gekocht ?

dat spatbord dingetje heb ik idd nog op de werkbank liggen. eigenlijk wel schandalig, want ik kom minstens 4 keer per dag lang je huis :X

kleppendeksel heeft geen haast hoor, vind het sowieso al een tof gebaar ;)
 
Haha 4x per dag wel :P
Ik heb een 140er besteld 150 gaat me te bol staan en ik heb besloten op de originele velg te blijven rijden.
Klepdeksel komt wel goed, en ik zie je dan wel verschijnen
 
Vandaag toch de deksel even kunnen laten stralen maar echt mooi glad is hij niet geworden helaas, ik heb dus zelf ook nog maar even wat geschuurd. Hij staat nu in de zingspray (rode lak is op helaas) dus ff afwachten hoe het geworden is.

Ook heb ik mijn oude uitlaat (waar die knalpot op zat) even laten stralen, daar kan straks zo de takkoni op :P.

Hier al in de lak:
full


Ik zal straks even een foto posten van je dekseltie als jij een beetje netjes is :)
 
Laatst bewerkt:
tadaaaa:
full

Nog een beetje bijwerken dan nog een laagje en klaar is hij.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan