> Het RD500 Project! Deel 2

BASH22

MF veteraan
14 aug 2006
1.171
21
Omdat het project nog niet geheel af is, is hierbij deel 2 een feit. Voor de gene die niet weten waar dit topic over gaat, zie deel 1. Ter verduidelijking hier was ik gebleven:

full



Het RD500 Project!

Misschien moet ik hem weer helemaal uit elkaar halen... dan heb ik ten minste nog wat om te laten zien. ;)

Ik heb gisteren ook maar besloten om een airbox te gaan maken. Toch beter denk ik dan die luchtfilters. Dus er komen nog wel wat updatejes voorbij.

Gr. Bas :]
 
Laatst bewerkt:
met het einde in zicht ,stiekum een nieuw deeltje openen _O-

maar ik ga het volgen , en velen met mij

hopelijk haal je in 2011 wel de lmd ,en anders hebben we in 2012 ook nog wat om naar uit te kijken :+

ps wat voor bouwjaar ga je opgeven zometeen 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012 O-)
 
met het einde in zicht ,stiekum een nieuw deeltje openen _O-

maar ik ga het volgen , en velen met mij

hopelijk haal je in 2011 wel de lmd ,en anders hebben we in 2012 ook nog wat om naar uit te kijken :+

ps wat voor bouwjaar ga je opgeven zometeen 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012 O-)

haha dat is een goeie, dat wordt een uitdaging..... :)

Ja het is natuurlijk wel lullig als ik 100 pagina's iedereen dit topic laat volgen en dan niet het eindresultaat laat zien......

Gr. Bas :]
 
Zeer mooie kleuren. Nu nog een pak erbij in die kleuren.

Een pak heb ik al in de kleuren...
other%20bikes01.jpg


By the way ook heb ik nu nieuwe motorlaarzen.... :Y

Leuk dat jullie er allemaal weer bij zijn! Dank daarvoor. Ik heb nog wel wat ideeen voor de motor. Zo komt een TZ250 (kan die motor alvast wennen dat er TZ delen op komen) choke op, die heb ik al in huis. (best een kl&5# werkje met al die kabels)

Gr. Bas :]
 
Heey Bas,

ben toch wel blij dat je de handschoen niet in de rng gooit mbt tot het posten want zoals ik ondertussen toch wel gemerkt heb zijn er echt heel veel mensen die het "stil
" volgen....

( hmm miss toch een idee geweest om mijn projectje ook te posten toendertijd... *D )

Begin volgende week je kuipdelen even netjes zwart maken aan de binnenkant en dan kun je hem eindelijk in volle glorie tonen aan je fans!!


Ik heb de notificatie in ieder geval ook weer aan staan!!

Grt. Marc.
 
Terug
Bovenaan Onderaan