Het grote RA RA Waar Ben Ik Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

P.Nis

Die hard MF'er
26 aug 2006
675
0
Oosten
Je moet wat in de winter. Tijd voor een spelletje. Plaats hier je foto en laat de ander raden waar de foto is gemaakt. Welke passso, joch of col is het??
Ik trap af.

Er zijn mooie prijzen te verdienen.
full
 
:? :? :?




[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]


Dikke chocoladereep voor de goede oplossing !

Sorry, maar dit is onzin. Er wordt geen enkele tip gegeven waar het zou kunnen zijn. Dit soort uitzichten kun je op duizenden plaatsen in Noorwegen tegenkomen. Noorwegen is groot, je moet toevallig al een keer op deze berg zijn geweest om de plaats te herkennen en dat lijkt me, 4 kilometer van de geasfalteerde weg af, een beetje onwaarschijnlijk. Je zult ergens in de foto, liefst een beetje verborgen, de oplossing moeten opnemen.

Probeer deze eens, al is die waarschijnlijk weer te makkelijk. Maar we moeten nog even de juiste balans vinden.

full


Een makkie?
 
http://hackberrygeneralstore.com/index.php?page=home aan Route 66. Ja, te makkelijk :-), eerste hit bij Google.
 
Laatst bewerkt:
~
Sorry, maar dit is onzin. Er wordt geen enkele tip gegeven waar het zou kunnen zijn. Dit soort uitzichten kun je op duizenden plaatsen in Noorwegen tegenkomen. Noorwegen is groot, je moet toevallig al een keer op deze berg zijn geweest om de plaats te herkennen en dat lijkt me, 4 kilometer van de geasfalteerde weg af, een beetje onwaarschijnlijk. Je zult ergens in de foto, liefst een beetje verborgen, de oplossing moeten opnemen.

Onzin, valt wel mee hoor. Het is een dikke reep en daar mag je best wat voor doen.

Hint: zoek de oplossing niet in de foto !
 
Maar het idee van dit topic was nou juist, plaats een foto en kan je dan raden waar ik ben!

Klopt, maar wanneer je het niet herkent, omdat je er zelf niet geweest bent, zijn er andere mogelijkheden. Wanneer ik met het intypen van tekst uit de foto met 1 x googlen het antwoord heb, is ook niet erg spannend. (maar het houdt ons wel van de straat). :Y
 
Klopt, maar wanneer je het niet herkent, omdat je er zelf niet geweest bent, zijn er andere mogelijkheden. Wanneer ik met het intypen van tekst uit de foto met 1 x googlen het antwoord heb, is ook niet erg spannend. (maar het houdt ons wel van de straat). :Y

Eens, die foto van mij was te makkelijk. Maar als ik alleen bij een oplossing kan komen door het digitale doopceel van 'Homecargo' te lichten is dat ook niet goed. Ik ben niet op zoek naar een persoon, die interesseert me niet. Het gaat om de vraag of je die foto kunt plaatsen. Bevat die foto een of meerdere elementen aan de hand waarvan je de locatie kunt bepalen. Da's een leuke puzzel.

Kijk, ik wil niet zeuren, want dit is een veelbelovend topic. Als we dit een beetje goed aanpakken kan dit draadje nog jaren mee. En daarom zoek ik nog even naar de juiste formule.

:]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan