29 Juni t/m 1 Juli 2018: Toerrit Heimbach (Eifel)

Ik zie deze berichten nu pas, ik ga tenslotte niet mee naar Heimbach, maar wat een gedoe met Boxertall. Ik wist ook niet dat dit kon gebeuren bij het opbokken van je motor. Knap waardeloos en vast ook irritant, zo'n gipsklomp met die hitte. Breinaald bij de hand tegen de jeuk?

Beterschap gewenst, ook namens MrsTenCats.
 
Ik zie deze berichten nu pas, ik ga tenslotte niet mee naar Heimbach, maar wat een gedoe met Boxertall. Ik wist ook niet dat dit kon gebeuren bij het opbokken van je motor. Knap waardeloos en vast ook irritant, zo'n gipsklomp met die hitte. Breinaald bij de hand tegen de jeuk?

Beterschap gewenst, ook namens MrsTenCats.

Thanks Erik!
Tis gelukkig geen gips meer, is een spalk van kurk. Loopt onder de voet door en achter de kuit.
Zit vast met een zwachtel, dus bij grote jeuk, is die er zo af... :+

Het was de 2e poging en fiets was volgeladen met min of meer zinvolle vakantie meuk.
Wilde 'm snel ff op de bok zetten, 1e poging faalde, dus dan een 2e.
Denk dat ik naar beneden ben gezakt met mijn voet waardoor de pees al maximaal staat.
Dan ff extra kracht en pats.....

Morgen 1 week na de operatie, nog 2 weken tot de brace....
 
Gezien het genezingsproces bestaat er nog een mogelijkheid om verantwoord motor te rijden eind juni?
Of is de tijd te kort?
 
Motorrijden zeker niet en zelfs bij auto heb ik al mijn twijfels.
Ik heb op dit moment een spalk, lijkt een beetje op gips. loopt onder mijn voet door en aan de achterzijde van mijn onderbeen.
Mag er niet op staan en moet de boel hoog houden.
Dag blijft zo tot 13 juni, dan terug en hoop ik een brace te krijgen waarmee ik dan kan gaan revalideren.
Tegen die tijd heb ik dat been 5 weken niet belast, dus zou me verbazen als ik tijdens Heimbach auto zou kunnen rijden, al hoop ik het natuurlijk stiekem wel....

Dit is de spalk die er nu een week omheen zit...

Boxertall in "29 Juni t/m 1 Juli 2018: Toerrit Heimbac..."





Je hebt het wel over Rob hè........ :+

_O- _O- _O-

Maar ik leg mijn brommer tenminste niet neer... :P

33759698_1936817969664345_3695923266351792128_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Van neerleggen gaan je pezen niet kapot, das dan wel weer handig. :o

Zonder dolluh, we gaan het zien hoe snel de revalidatie verloopt. Als je een auto met addaptive cruisecontrol weet te kapen heb je je rechter poot bijna niet nodig. Heeft de Vulva geen add cruisecontrol? Automaatje in ieder geval wel!
 
Yep beide auto's hebben automaat en CC.
Dat adaptieve is een drama, ooit eens een ding mee gehad: das echt nix.
Dmg wilde mij gaan vertellen hoe in te halen enzo. Grootste ramp: kreeg het niet uit...
 
Op de Kucha van Karin zit dat Adaptive, relatief simpel te veranderen via een menuutje. Maar ik vindt het ge-wel-dig!. Beetje spelen met welke afstand je tussen jou en je voorganger wenst en dan doet ie het uitstekend. Vanaf de A1 tot de snelweg bij St. Gingolph eraf de adaptive CC er op gehad. Kwestie van smaak wellicht. Tja, het enige dat de Kucha wenst is dat je richting aangeeft voor het inhalen. Anders stuurt ze je gewoon je eigen baantje weer in. Dat maakte mij nieuwsgierig: wat nou als ik handjes los laat? Komt ze na ongeveer 2 minuten achter, maakt ze een bak herrie en verschijnt in het display: "Handen aan het stuur!". Er schijnen mensen te zijn die een gewichtje aan 1 kant hangen zodat ze lekker kunnen What's Appen....
 
Diverse scenario's passeren de revue. Links om of rechts om Rob is het hele weekend van de partij. Hoe het exact geregeld gaat worden horen jullie nog wel. En mocht iemand een goed idee hebben dan horen wij het natuurlijk graag!
 
Laatst bewerkt:
Poosje niet meegelezen op dit adres omdat er weining nieuws was.
Maar Rob man wat een pech met je achillespees we hopen dat je snel weer het heertje bent en wensen je een voorspoedig herstel.
O ja, wij waren ook de klos op het Vreeland, tenminste dat vonden ze bij het CJIB :(

full
 
Diverse scenario's passeren de revue. Links om of rechts om Rob is het hele weekend van de partij. Hoe het exact geregeld gaat worden horen jullie nog wel. En mocht iemand een goed idee hebben dan horen wij het natuurlijk graag!

Camper met bubbelbad huren. Rob in bubbelbad. Of is dat kurk/brace gebeuren niet bubbelwater proof? Plastic vuilnis zak er omheen en met ductape aftapen. Niet te hard door de bochten anders wordt het zo nat in de camper.
Beetje heilzaam zout er door, geneest ie ook nog sneller! Rianca rijdt wel, die is wel wat grotere busjes en zo gewend toch, wegens de paardenbuzzinezzz?
 
Laatst bewerkt:
Niet te strak aftapen dat been trouwens. Want dan wordt het zwart en dat gaat het allemaal nog langer duren voordat het weer goed komt..
 
Hey Rob sterkte ermee. Beter nu te voorzichtig dan je leven last te houden. Volgend jaar gaan we weer op weekend😃
 
Artikel uit de Telegraaf van 5 juni :+

Kast bij Vreeland lijkt alle boeterecords te gaan breken

VREELAND - De flitspaal op de N201 bij Vreeland lijkt alle boeterecords te gaan breken. Alleen al in de eerste vier maanden van dit jaar werden op de provinciale weg tussen Hilversum en Vinkeveen 35.845 automobilisten op de bon geslingerd en als dat zo doorgaat, komt er voor het eerst een paal boven de 100.000 bekeuringen per jaar uit.
 
Karin en ik hebben een VRO cursus gedaan. "Bij De Buren" van de R1200RT draad heb ik een verhaaltje geschreven.
Goed verhaal. Heerlijk zo'n dagje training op het circuit. Anita en ik zijn er ook meermalen wezen rijden. Ik vond het nog leuker dan op Zandvoort. :t

Overigens is een ongebruikte helm na 5 jaar vervangen niet echt zinnig, tenzij het een goedkoop thermoplast of polycarbonaat bolletje is. De glasfiber en carbon helmen verliezen hun kracht niet, hooguit dat na jaren de binnenschuim laag verpulvert.
 
Terug
Bovenaan Onderaan