29 Juni t/m 1 Juli 2018: Toerrit Heimbach (Eifel)

En daar is Dirk met een rode super Magna. Straks ben ik de enige OEN tussen al die media sterren.....
En later ook nog Shirley.....
 
Laatst bewerkt:
Shirley speelde toen vals met hasr tiger..maar Joost Overzee vond haar wel leuk denk ik, want ondanks dat zij zelf niet wilde, moest zij toch van Joost en Bart ook even in beeld....haha.

De supermagna heb ik ruim 5 jaar gehad en iets van 35000km mee gereden.
Enkele maanden na die uitzending kreeg ik panne en moest kiezen tussen herstellen of verkopen..

Aangezien ik alleen maar kreeg te horen dat ik er niet uitzag op dat ding, heb ik hem toch maar verkocht...

Geen 15 minutes maaar 1 minute of fame.....
 
Uit protest vanwege alle beledigingen is de Magna er mee opgehouden. Arme brommer kon er niks aan doen, die was lelijk geboren. Dat je dan ook nog eens Dirk op je zadel krijgt, dat moet wel karma zijn. _O-





Cabaret, ik hou van Dirkie. :+
 
_O- ik van jou tox.....
En....beauty is in the eye of the beholder he.......

Hoe meer ik kreeg te horen hoe lelijk hij was...hoe leuker ik hem vond...
Volgens mij werkt het in de hersens van Shirley net zo...... :) :)
 
Laatst bewerkt:
Tot op heden 26deelnemers aan de pre-meet waarvan 1 ovb van de keuken.....
Samen met top weer gaat het goed komen!
 
Bericht incl. plaatjes en route (gpx) mogen ontvangen *O* .

Wanneer de voorbereidende werkzaamheden voor de nieuwe keuken tijdig en succesvol zijn afgerond is het uitloopweekend (21/22 april) niet nodig voor verbouwingswerkzaamheden en kan er getoerd worden :] .


Helaas!

Het uitloopweekend voor de verbouwing is noodzakelijk. :(

Geen Premeet voor mij -O-
 
Dames en heren gadget liefhebbers, volgend weekend (28/29 april) houdt Wunderlich weer een grootse 'Anfahrt' naar haar hoofdvestiging in Sinzig (25 km onder Bonn)
Ik heb op zaterdag een rit daar naar toe georganiseerd en we zijn nu met zeven. Bij de info onderaan ook een link (rood) naar hun site met alle info.
Mocht je mee willen dan graag bericht, we drinken weer koffie in Heimbach als we binnendoor heen gaan (ik overweeg nog om het om te keren). Gezien de afstand jassen we wel redelijk door....op de snelweg echter houden we 140 of zo aan.
 
Rob en Petra, bedankt voor een heel leuke dag. Weer veel oude bekenden gezien. Ik was 18.20 thuis, de honden meer dan 10 uur alleen en dat gaat nog steeds goed. Tot Heimbach!
 
Laatst bewerkt:
Leuk om iedereen weer te zien en kennis te maken met de "nieuwelingen".



Nog 68 dagen
Nog 1.623 uren
Nog 97.331 minuten
Nog 5.839.801 seconden
 
Het was een goeie dag, bedankt voor de orgie P&R. :t

In tegenstelling tot vorig jaar was het lekker warm en vooral droog. Als dat nou ook tijdens het weekend zo kan, dan ben ik blij. Beter ook voor Jeroen1969, dan krijg ik niet einde rit te horen dat zijn bochten ABS perfect werkt. _O-

#doejeeigending #hetisgeenboeing
 
Kreeg gisteren een aandenken aan die dag in de brievenbus. Van CJIB, 75 in de 60, Stichtse Vecht Vreeland, N201. :(
 
Foto's!!!!!!!!!!!!

Jullie waren toen een stukkie voorruit door druk verkeer en ik moest effe wat bijtrekken, zonder het gelijk te gek te maken.

30mpvr6.jpg


I showed you mine, now show me yours. :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan