29 juni, Dutch Hardly Rideables 2019. We gaan er gewoon weer voor.

magnamaniac

MF fossiel
Donateur
25 jul 2002
29.204
3.489
land van maas en waal
file.php


29 Juni is het weer zover, het leukste/grootste/beste :+ ratbike-evenement van het jaar.
Disclaimer: DHR is niet alleen voor rat/survival-bikes, maar ook van streetfighters, low-cost choppers e.d. krijgen we een harde plasser :+ , Oftewel IEDEREEN is welkom!!!

zoals elk jaar hebben we natuurlijk ook weer een bandje geregeld voor de muzikale herrie 's avonds.


Ook de Burnouts, loterij met ratbike als hoofdprijs, BBQ en voldoende bier zijn dit jaar weer van de partij.

Zoals elk jaar vind het weer plaats bij http://www.highlands-ijsselstein.nl/ (vereniging Highlands) in IJsselstein
DSCF6919_zps6f06a212.jpg

DSCF6851_zps4b372539.jpg

DSCF6895_zps0fbda085.jpg
full

en voor de liefhebbers nog wat meer plaatjes
 
Oh! ik was er 2 jaar geleden ook! Heb leuke/gezellige avond gehad!
Dat was met deze;
Zou m'n enfield ook welkom zijn?
 

Bijlagen

  • PTDC0031.JPG
    PTDC0031.JPG
    272,3 KB · Weergaven: 27
Zou m'n enfield ook welkom zijn?
jaaaaaaaah, graag!
2 jaar geleden was net het jaar dat ik er een keer niet bij kon zijn. Jammer, ik ben toch wel nieuwsgierig naar het gezicht bij de naam. Dit jaar ben ik er iig wel, als het goed is heb ik de driewiel-burnfiets dan ook weer op orde voor wat rook.
 
jaaaaaaaah, graag!
2 jaar geleden was net het jaar dat ik er een keer niet bij kon zijn. Jammer, ik ben toch wel nieuwsgierig naar het gezicht bij de naam. Dit jaar ben ik er iig wel, als het goed is heb ik de driewiel-burnfiets dan ook weer op orde voor wat rook.
Oei, even kijken of ik wel durf dan vanwege mijn schuchetre & verlegen aard..:$:9
 
Ik weet nog wel dat op 1 van de eerste HDR's er een BBQ stond. Dat was nog bij het oude clubhuis.
Ik had nog maar net m'n hamburger er op gelegd toen er een busje een eindeloze burn-out begon. Alles smaakte naar rubber! :+ _O- :+
 
Ik heb toen ook een praatje met je gemaakt Sammie..
Natuurlijk ben ik er deze keer ook weer bij en ook ik zorg voor de nodige rook in vorm van een burn-out bike en deze keer komt ook de loterij motor bij mij vandaan in de vorm van een Honda NTV...
Ik zeg komt allen voor een leuk motor feessie waar je ook mee komt aanrijden
:]
 
Paar mooie burns weer vanavond ;) Filmpjes even aan elkaar knopen, foto's uitzoeken, zal ik ook hier plaatsen.
Zoon van Haakie ;)

Paar MF stickers maar zal vast o.a. @dwaal zijn
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan