Het grote KTM topic deeltje IV

Status
Niet open voor verdere reacties.

Makrolon

MF veteraan
5 aug 2008
19.499
44
Apeldoorn
full


Het grote KTM topic !!
Het Grote KTM Topic 2!
Het Grote KTM Topic III

KTM - READY TO RACE
KTM Media Library | Home Page

Dealers
André Motors – Uw KTM en Kawasaki dealer
Verpalen Auto en Motor
KTM Schnellversand | Der KTM Onlineshop -> KTM Schnellversand | Der KTM Onlineshop
Home - Brouwer Motors BV
KTM-Versand, Ersatzteile, Zubehör, Bekleidung, Online Shop, gebrauchte und neue Motorräder kaufen
Hannamax Motorsport

KTM Fiches


SX : (off-road competitie motoren zonder kenteken)
EXC :(off-road competie motoren met kenteken)
De Supermoto's: Van de SMR serie ( pure supermoto competitie motoren dus zonder kenteken) tot aan de dikke 950 Supermoto.
(Super)Duke serie: Motoren puur voor het straatgebruik.
Superenduro's/Adventures: All road motoren.

Modellen met een eigen topic:
Ervaringen KTM 690sm
# KTM 690 smc 2008 #
Ktm 690 Duke topic
KTM 950 SM en meer lc8 Deel II
KTM Superduke 990 hangout
KTM RC8 Topic
KTM-RFS-4-takt-topic~
 
Laatst bewerkt:
dan zwaai ik ook alvast mee :W , aankomende zaterdag word mn ''ktm lc4 640 sm'' eindelijk gebracht, uiteraard zal ik die dag wat pics maken en in dit nieuwe deel posten!......
woensdag ook ff nog een helm en bril er bij halen die ik gewoon niet kan laten liggen.. :P

2010-Fox-Racing-V1-Empire-Helmet-Empire633832604808133397.jpg

2010-Fox-Racing-V1-Empire-Helmet-Empire633832604769289397.jpg

2010-Fox-Racing-V1-Empire-Helmet-Empire633832604894401397.jpg

2010-Fox-Racing-V1-Empire-Helmet-Empire633832604837149397.jpg

FOX20Main20Encore2030-184.jpg
 
Laatst bewerkt:
@ makrolon
Net bij het baantje geweest, kwam de politie er aan.
Ze gaan het terrein sluiten. Kreeg gelukkig alleen een waarschuwing :d
 
@ makrolon
Net bij het baantje geweest, kwam de politie er aan.
Ze gaan het terrein sluiten. Kreeg gelukkig alleen een waarschuwing :d
Ik heb me de hele middag bij het crossbaantje in zuid vermaakt. En inderdaad, ik was er laatst en toen waren de jongens die het baantje gemaakt hadden er, ze gaan dr een hek voor zetten en alleen hun mogen er nog rijden.

Ben vandaag trouwens ook nog weggestuurd bij de eco factorij door te politie :/
 
Stonden een paar mensen te kijken, dat gebeurt wel vaker. Wou ik wegrijden zag ik dat het meneer de agent was. Als we nergens meer mogen rijden moet iedereen het bos maar weer in.
 
Iemand hier toevallig nog een origineel remklauw steuntje van een EXC liggen? Ik heb die langere erop zitten voor een 320 schijf, nu heb ik de originele nodig voor m`n enduro wielen.

Als je iets hebt liggen laar maar wat weten.
 
Stonden een paar mensen te kijken, dat gebeurt wel vaker. Wou ik wegrijden zag ik dat het meneer de agent was. Als we nergens meer mogen rijden moet iedereen het bos maar weer in.
Ja, t is ook echt dikke onzin, bij de eco is ook echt een stuk waar niemand woont.

Was wel aardige agent trouwens, joeg die met die politie motor nog effe behoorlijk hard over het zand heen :+
 
erg handig, want ik heb elke keer het idee dat mn spatbord af breekt zodra ik hem daar op pak.... en tijdens het rijden is je uitlaat vastpakken ook niet echt een optie...
 
Zijn die crosslaarzen die ik ook gebruik voor supermoto :P Het ziet er een beetje gek uit, i know :+
 
Wtffff, ik loop net langs mn motor (en dan kijk ik er altijd even naar, ohhhh wat is ie mooi!) en denk 'hmm, mn remzuiger achter is wel 'erg ver naar buiten voor blokken die 100 km oud zijn' kijk ik, is de hele voering er af. Dus of érg hard gesleten, of er gewoon afgevallen. Waren wel erg goedkope blokken, maar dit mag toch nooit gebeuren... Ga iig die verkoper op ebay contacteren en voor en achter mn oude blokken er maar weer op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan