ZX-6R meeting Leiderdorp

Oost_1987

MF veteraan
2 feb 2008
3.754
1
Bleiswijk
Wegens animo voor een meeting hierbij een topic om te zien hoeveel mensen zouden kunnen.

De route om hier te rijden moet ik nog even uitzoeken (tips zijn welkom)

De meeting en BBQ vindt plaats op Zaterdag de 25ste van September

Ik denk dat het het makkelijkst is om te verzamelen bij de Mac in Leiderdorp, langs de A4 (afrit Leiderdorp) Zo rond een uur of 12.

Adres verzamelplaats:
McDonald's
Persant Snoepweg 10
2353KA Leiderdorp

Een ritje heb ik nog niet. Dus mochten daar nog suggesties voor wezen dan zijn die van harte welkom.

Mensen die komen:
*Oost_1987
*Dragonrider
*Scarrrr (ovb)
*NinjafyThis

Dit alles uiteraard onder voorbehoud van het weer
 
Laatst bewerkt:
jammer dat er maar 1 datum ingegeven kan worden in de poll :)

denk dat een lijstje bijhouden handiger is
mijn voorkeur gaat uit naar de 12e, 19e of de 26e :)

uiteraard onder voorbehoud van het weer en of er geen andere dingen tussen komen
 
Alles behalve 4 of 5 september, het is wel niet bij de deur voor mij :+
 
Laatst bewerkt:
politie is hier niet veel hoor. In de 2,5 jaar tijd dat ik hier rij ben ik nog nooit aangehouden.
 
Ik heb 12 september gestemd maar kan eigenlijk alle data wel. Dus maak mijn niet uit als het maar droog is :+
 
Laatst bewerkt:
Ik het liefst op een zondag:) alleen 5 september en 18 september kan ik absoluut niet.

Maar ik hoop dat we op een datum uitkomen dat ik kan. Als ik toch eenmaal in Alphen ben dat weekend, is het voor mij nog dichterbij dan dat ik vanaf mijn huis naar Kippie ga :Y
 
Stefan, we zouden een langere rit kunnen organisen ook door het westland heen enzo,
echter ben ik toch bang dat het voor veel mensen tegen gaat vallen qua bochten.
Maar het gaat zoiezo toch om de BBQ achteraf? :P.
KUnnen we niet daarna gewoon nog een dag of 3 eifel doen voor de liefhebbers.
 
Laatst bewerkt:
Stefan, we zouden een langere rit kunnen organisen ook door het westland heen enzo,
echter ben ik toch bang dat het voor veel mensen tegen gaat vallen qua bochten.
Maar het gaat zoiezo toch om de BBQ achteraf? :P.
KUnnen we niet daarna gewoon nog een dag of 3 eifel doen voor de liefhebbers.

Qua bochten valt het zeker tegen als je het westen |( oosten van NL en de mooie wegen van de eifel gewend ben. Maar het is wel mooi rijden langs de bollenvelden :+

En de BBQ daar draait het toch om :9~ Zodra wij aan het rijden zijn zet me pa alvast de BBQ aan. Dus zodra we aankomen meteen lekker kunnen eten
 
Laatst bewerkt:
Qua bochten valt het zeker tegen als je het westen |( oosten van NL en de mooie wegen van de eifel gewend ben. Maar het is wel mooi rijden langs de bollenvelden :+

En de BBQ daar draait het toch om :9~ Zodra wij aan het rijden zijn zet me pa alvast de BBQ aan. Dus zodra we aankomen meteen lekker kunnen eten
ik kom voor de gezelligheid iig *O*
 
even rekening houden dat waarschijnlijk de MM naar de 12e verplaatst word :)

of als het de 12e word kunnen we er een aftermeet van maken :P
 
Ik ben voor! Als de megameet verplaats word na de 12e, dan een afterparty waar dan ook..

Degene die niet na de megameeting willen komen kunnen gewoon direct na de afterparty/rit komen natuurlijk :)
 
de 12e heb ik al een meeting met de 7 jongens :] dus die dag kan ik niet voor de rest maakt het mij niet uit al het maar moi weer is :P
 
Mij maakt het niet zo veel uit, maar bij voorkeur 12 sept. En als het droog is, mij te ver rijden in de regen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan