Het Kawasaki Versys 650 topic, de 2e kans..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Clown683

Possessed!
15 mei 2006
44.017
10.150
Zetten
Omdat deel 1: het Kawasaki Versys 650 - topic vol is, gaan we hier verder...

- Heb je een Versys? Dan hoor je hier natuurlijk je ervaringen te delen... ;)
- Heb je interesse in een Versys? Stel hier je vragen en- of post je proefrit ervaringen...
- Voor alle andere geldt.. een Versys is wellicht ondergewaardeerd, tot je enkel het achterlicht te zien krijgt... :P

Even wat plaatjes: Model 2006-2009
08_kawasaki_versys_main.jpg


big_kawasaki_versys_2009_01.jpg


2009-Kawasaki-Versysc.jpg


versys-1.jpg


De Traveler uitvoering...
955638.jpg


Het 2010 model...
Kawasaki_versys_2010_web.jpg


kawasaki_versys_2010_008.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mooi, een vers topic om weer vol te kletsen.

Natuurlijk met fototjes:

full


Gelukkig is het nu beter weer, niet veel maar toch.
 
Bij de bovenste Versys in de OP had ik al zoiets van... huh... :?
Maar nu weet ik het zeker, de Versys is er ook in het rood... alleen niet bij ons...

146_0805_06_z+SR_comparison_test+2008_kawasaki_versys.jpg
 
Ik blijf gewoon meelezen 8-)

Had vanwege die 'btw'actie van kawa nederland bijna een 2009 gekocht....maar ja dat uiterlijk heh :N ....vind de 2010 mooier, als er volgend jaar een beetje leuke korting komt op een 2010, dan is de kans groot dat er Versys in garage komt.
Toffe brommerd. niks mis mee.

:W
 
Bij de bovenste Versys in de OP had ik al zoiets van... huh... :?
Maar nu weet ik het zeker, de Versys is er ook in het rood... alleen niet bij ons...

[afbeelding]

:? En je hebt zelf nog wel een rooie.....

full


Dit is toch die van jou als ik zo naar de spiegels, het ruitje en de GPS-steun kijk.
Of de sleutels achter op het koffer zitten kan ik op de foto niet zien ;)
 
Ik blijf gewoon meelezen 8-)

Had vanwege die 'btw'actie van kawa nederland bijna een 2009 gekocht....maar ja dat uiterlijk heh :N ....vind de 2010 mooier, als er volgend jaar een beetje leuke korting komt op een 2010, dan is de kans groot dat er Versys in garage komt.
Toffe brommerd. niks mis mee.

:W

1. je moet een motor kiezen voor de rijkwaliteiten, niet om mooi te gaan zitten wezen... :N
2. de 2010 Versys wordt niet goedkoper volgend jaar, de huidige "zwarte" actie is om de oude modellen te slijten... ;)
 
:? En je hebt zelf nog wel een rooie.....

[afbeelding]

Dit is toch die van jou als ik zo naar de spiegels, het ruitje en de GPS-steun kijk.
Of de sleutels achter op het koffer zitten kan ik op de foto niet zien ;)

Dit is bronskleurig... dat zie je zo... :)
Ik mis overigens de witte versie nog...
 
1. je moet een motor kiezen voor de rijkwaliteiten, niet om mooi te gaan zitten wezen... :N
2. de 2010 Versys wordt niet goedkoper volgend jaar, de huidige "zwarte" actie is om de oude modellen te slijten... ;)

1. ik bepaal zelf wel waarom ik een motor kies, zijn mijn euri
2. wordt ie wel, kawasaki heeft de laatste jaren altijd kortingsactie's gevoerd, simpelweg omdat de meeste kawa modellen tov de concurrentie nou niet bepaald de deur uitvlogen
 
Ik lees hier ook wat mee...

De Versys wordt waarschijnlijk na een jaartje of twee de opvolger van m'n vrouw haar MT-03.

Foto van de testrit enkele dagen geleden.
testversys004.jpg


2010 model vind ik persoonlijk ook een hele verbetering tov het eerste model. Vooral die koplamp doet de 09 geen eer aan volgens mij.
 
1. ik bepaal zelf wel waarom ik een motor kies, zijn mijn euri
2. wordt ie wel, kawasaki heeft de laatste jaren altijd kortingsactie's gevoerd, simpelweg omdat de meeste kawa modellen tov de concurrentie nou niet bepaald de deur uitvlogen

Niet zo sjaggie zijn eejjj, plaag maar wat hoor... ;)
 
Niet zo sjaggie zijn eejjj, plaag maar wat hoor... ;)

ben ik nie :N ...alleen die smilies hier daar word ik chagerijnig van.... ;)

puntje 1, tsja ik zeg altijd als je er zelf op rijd zie je niet hoe lelijk ie is 8-) (totdat je voorbij een winkelruit rijd en naar je spiegelbeeld kijkt....)
 
Laatst bewerkt:
Het uiterlijk is voor mij ondergeschikt aan de mogelijkheden en rijkwaliteiten...
Hoewel ik m'n Versys in het groen stiekem toch heel mooi vind... ;)

Belangrijkste is dat het gevaarte aan heel veel van m'n wensen voldoet, qua rijden...
Onwijs handelbaar, heerlijk gooien en smijten en knalhard door de bochten... :]
 
Heb vandaag bij een kawa demo dag op de Versys gereden, ik heb me echt rot gelachen tijdens de rit! Wat een geinige motor. Heel licht, hij voelt niet snel maar stiekem is die dat wel een klein beetje (teminste sneller dan je denkt te rijden).

En tijdens de rit hadden we wat regen, een uur ervoor had ik met de Z1000 gereden en deed ik super voorzichtig in bochten, terwijl ik de Versys gewoon lekker zat te gassen. Helemaal geen stress over het vermogen of wat dan ook. Enige nadeel vond ik de zithouding, zat nog best opgevouwen met mijn knieën. Owja en wheelies zijn ook mogelijk!

Wie weet haal ik er ooit wel één ;)
 
Hehe naja normaal zou je zoiets niet verwachten van een allroad-tour motor met 64pk. Maar jullie mogen blij zijn met de Versys! Zeker een leuke fiets vooral als je veel kilometers gaat maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan