Vertrek MF-MM vanuit Utrecht

born2bwild

Die hard MF'er
Lid geworden
16 mei 2009
Waarderingsscore
0
Nu ook een centraal gelegen startpunt vanuit Utrecht.
Het is de bedoeling om zo rond 08.30 uur te verzamelen bij motoZoom op de Savannahweg 45 3542 AW Utrecht.
Er wordt voor koffie en broodjes gezorgd en we rijden dan via een leuke route naar Veenendaal. Vertrek daar naar toe is om 10:00 uur.

Deze rit naar Veenendaal staat in het teken van het verlies van onze collega/vriend Ruud.
Vorig jaar heeft hij deze rit ook georganiseerd en nu doen wij het ter ere van hem. Ruudje tik 'em aan!!!

Groetjes en zie je daar.

Mensen die meerijden:
fluxburn3r
Paul_K
born2bwild
jokermotor

Mooi-weer-rijders:
WarrioR6
Diablo85

Laatst bewerkt:
Mooi initiatief.

Helaas moet/mag ik werken.
(en nog geen eigen bike)
Succes en maak er een mooie veilige rit van.

Ik weet het, het is cliché maar ik ben er bij mits het droog is...

Gezellig mensen! *D

@fastbike, jammer dat je moet/mag werken.

Mocht het nodig zijn: ik kan Garmin GPS routes (voor-)rijden ;) .

Laatst bewerkt:
mijn motortje doet het helaas niet goed dus voor mij dit jaar helaas niet :/

tevens ff kickje omhoog ;)

loopt nog neit echt storm... heb je hem wel in de megameet topic gezet als verzamelplaats?

als het weer het een beetje toelaat rijd ik graag met jullie mee, mijn motor kan niet zo goed tegen water.

nou heb net gehoord dat mn motortje waarschijnlijk beter genoeg is en ik wel kan rijden dus met goed weer kom ik eerst jullie kant uit *O*

Kak! Had graag meegereden...

Maar onder mijn vroege dienst kom ik vast niet uit.... :(

nou gezien zoveel stemmen op verplaatsen.. is er nog wat te doen in utreg?

aww zielige mensen die allemaal de nieuwbrief van mtoozoom krijgen en niet op MF zitten.. staan ze dan morgen ochtend zonder ontbijt in utrecht :P

Voor de liefhebbers, we zijn nog steeds open van 08:00 tot 10:00 voor een ontbijtje en evt een leuke rit erachteraan!

Laatst bewerkt:
Morgen ben ik er niet meer bij, maar 9 mei ben ik zeker weten weer erbij *O* . Aanbod van GPS-voorrijden staat ook nog steeds open uiteraard ;) . Tot volgende week :W

ik wilde jullie nog ff bedanken voor de koffie :)

erg lekkere koffie btw die smaakte naar meer

Terug
Bovenaan Onderaan