27-sep-2015 Distinguished Gentleman’s Ride

Mr. M

MF veteraan
17 feb 2014
1.835
119
Wageningen
Facebook
Twitter
Bron: https://www.gentlema...ider/mrenkema

Was vorig jaar een groot succes en vreselijk leuk.

Startpunten over de hele wereld, specifiek NL

Het doel:
On Sunday September 27th 2015, more than 25805 smartly-dressed gentlefolk in 342 cities from 73 countries will straddle the saddles of their café racers, bobbers, scramblers and other marvellous custom motorcycles to raise awareness and help fund the cure for prostate cancer.
Let’s be straight here, gentlefolk. At The Distinguished Gentleman’s Ride (DGR), we ride for a purpose.
Our focus is on gentlemen who are dealt a tough hand in life. In particular, we raise funds for research into prostate cancer as part of our mission to support men’s health.
With your support, DGR is aiming to raise $3 Million USD this year to assist in finding a cure for a disease that kills 1300 men a day worldwide.

Hoop jullie te ontmoeten in het mooie Wageningen.

Marten
 
Laatst bewerkt:
Wij rijden met ons clubje ook mee :] ! Super gave rit en geweldige sfeer!

Wij vertrekken die dag vanuit Den Bosch om vervolgens mee te rijden met de rit van Eindhoven. Als mensen willen aansluiten stuur even mailtje naar Bas@duasrotas.nl

Zin in...
 
Vorig jaar in Amsterdam meegereden..beetje hipster gebeuren maar gaat om de motoren en de rit bij mij...
Dit jaar Rotterdam, startpunt is redelijk dichtbij voor mij :)
 
full

Ik ga in Wageningen kabaal maken ;-)
 
Laatst bewerkt:
Als de weersvoorspellingen gunstig zijn knetter ik met de Suzaki mee in R'dam, met gunstige weersomstandigheden bedoel ik enkel droog, rij zonder spatborden en moet ook nog stukkie heen en terug van rotjeknor...... Ook al woon ik in gemeente Rotterdam moet ik toch 35km enkele reis knetteren!
 
Laatst bewerkt:
Net even een pak opgehaald, moet niet aankomen voor zondag want dan krijg ik de jas niet meer dicht.... :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan