het grote GS-topic deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.

Oemoemenoe

Banned user
5 apr 2006
8.200
7
hallo GSers in alle cilindervolumes , welkom in
deel 5 met de openingspost die we graag met een foto van elk GSer
willen verfraaien.

Oemoemenoe
4081976520_a92db49d7d.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ding staat bij de motorboer voor 80K kms. beurt. Vorig jaar wel aardig wat gereden, maar 0 foto's gemaakt. Maar ff. foto geleend uit verkooptopic van vorige eigenaar. :)

_MG_0744small.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb trouwens een blaar op mijn rechterhand op een plek van een naad in mijn handschoen van de 500km op en neer naar groningen. :P

Met 120 op de snelweg cruisen met een paar boxers is niet tof op een 650 1 pitter. De boxers hadden 120 op de teller en ik continue 130, even bijtrekken en dan zat ik aan de 140, mijn top is 165. Bij 5500tpm in zijn 5de trilt ie nogal en na een half uur voelen je handen al doods. 110 a 120 op mijn teller is goed te doen. Daar ligt de grens van het comfortabele rijden. Ik heb daar gister een paar uur net boven gereden.

@ supermoto en rutgertjuh. Laten we een keer afspreken als het beter weer is om een middag hier in de buurt te gaan rijden met christiaan(filon van de gs club). Met zijn allen als afsluiting ergens lekker eten? :9
 
Ik heb trouwens een blaar op mijn rechterhand op een plek van een naad in mijn handschoen van de 500km op en neer naar groningen. :P

Met 120 op de snelweg cruisen met een paar boxers is niet tof op een 650 1 pitter. De boxers hadden 120 op de teller en ik continue 130, even bijtrekken en dan zat ik aan de 140, mijn top is 165. Bij 5500tpm in zijn 5de trilt ie nogal en na een half uur voelen je handen al doods. 110 a 120 op mijn teller is goed te doen. Daar ligt de grens van het comfortabele rijden. Ik heb daar gister een paar uur net boven gereden.

@ supermoto en rutgertjuh. Laten we een keer afspreken als het beter weer is om een middag hier in de buurt te gaan rijden met christiaan(filon van de gs club). Met zijn allen als afsluiting ergens lekker eten? :9


Lijkt me een prima plan. :Y
Ik weet ook nog wel wat mooie stuur weggetjes hier in de betuwe. :Y
 
Grote foto heb ik wel ergens maar niet op de PC op mijn werk.
Als ik thuis ben zal ik even zoeken.


In dit deel ook even spammen.

Ik gooi de link hier ook maar even neer, misschien dat hier ook geinteresseerde zijn.

De inkoop gaat om de inrijwielklem van http://www.tools.vocor.nl...ttp://www.tools.vocor.nl/
Deze staan normaal te koop voor 35 euro en bij voldoende afname wil hij nog wel wat aan de prijs doen. Prijs is bekent: ze kunnen weg voor 31,50!!!!Mocht je mee willen doen aan deze inkoop laat het dan even weten door me een PM te sturen. Volgende week zaterdag wil ik de eerste klemmen op gaan halen.
Ophalen kan bij mij in Asch (gemeente buren) of op mijn werk in Zeist. Als ik naar de motorclub in zoetermeer gan kan ik er wat in de auto gooien en onderweg afgeven.
Ook kom ik nog wel eens in de buurt van Wierden en kan er dan wat meenemen.
 
Leuk voorstel met die foto's

IMG_4731.jpg

Deze dan maar, bij gebrek aan mijn harde schijf :)

edit: en bedankt voor de link *D
 
Laatst bewerkt:
Laat ik - eigenwijs als ik ben - maar 's een foto van wat anders posten:
ms2fpw.jpg

28.jpg

:+


Ik heb een combi van ixs van 400 euro. Het pak is nu een jaar oud en nog waterdicht. Alleen zit de waterdichte laag aan de binnenkant dus de buitenkant was na 150km door de regen gewoon zeiknat. Ik hing mijn jas aan de kapstok bij de truckstop en naar een paar minuten lag er een plas onder. Het grootste probleem was dat ik geen handkappen heb en mijn winterhandschoenen waren net zo nat als mijn pak. Die kon ik gewoon uitwringen. Ik moet een paar handkappen hebben. :)
Handvatverwarming helpt heel veel. Vanaf een graad of 5 draag ik altijd gewoon zomerhandschoenen, met hvv in de regen blijft het dan heerlijk warm, je stookt het vocht simpelweg tot aangename temperaturen :)
 
Laatst bewerkt:
Martin,,uiteraard ga ik samen met jullie even een ommetje maken.
Voelde goed mogelijke vriendschappen opbroeien met de koffie :P

Ik vond het erg tof wij met zn 4tjes in het truckers stop restaurant

Ik denk dat ik voor iedereen spreek : Dat was voor herhaling vatbaar.

PM me even je msn adres ( Korenwolf en Rutgertje )
 
Laat ik - eigenwijs als ik ben - maar 's een foto van wat anders posten:
[afbeelding]
[afbeelding]
:+Handvatverwarming helpt heel veel. Vanaf een graad of 5 draag ik altijd gewoon zomerhandschoenen, met hvv in de regen blijft het dan heerlijk warm, je stookt het vocht simpelweg tot aangename temperaturen :)

Dat had ik er misschien even bij moeten zetten. Ik heb hvv en die stond op 2. Normaal fikken je handen er dan zowat vanaf maar de koude natte sponzen die ooit mijn winterhandschoenen moesten voorstellen kreeg ie niet meer warm. :P
 
Het GS topic deel 4 ten einde en mijn accu ook. Heb zonet in Delft op de BMW Service mogen wachten om mijn accu een oppepper te geven. Pas 2,5 jaar oud, je gaat toch twijfelen aan die BMW kwaliteit ;)

En dat omdat ik voor de BMW koos vanwege handvatverwarming op dat kleine stukje vanaf Den Haag.
 
Dat had ik er misschien even bij moeten zetten. Ik heb hvv en die stond op 2. Normaal fikken je handen er dan zowat vanaf maar de koude natte sponzen die ooit mijn winterhandschoenen moesten voorstellen kreeg ie niet meer warm. :P
volgens mij heb je zeker een punt!
HVV zonder kappen is als stoken met de ramen open,
voor relatief weinig geld heb je goede kappen, en dan kan de hvv al vroeger af, wat dan weer beter is voor de accu.

Mike, volgens mij heb je zeker een punt.
naar mijn gevoel is de accu bij de gs een zwak punt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan