Triumph Speed Triple part 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

I-accelerate

MF veteraan
29 feb 2004
22.748
199
.....en hier al weer part 10 over de
Triumph Speed Triple!!! :]

In heel veel kleuren!!! :]


full



Hier begon het allemaal mee

full


full


T395%20Speed%20Triple.jpg



full

full


full

full

full

full

full








Vorige topics:
Triumph Speed Triple part 9
Triumph Speed Triple-topic - Part 8
Triumph Speed Triple-topic - Part 7
Triumph Speed Triple-topic - Part 6
Triumph Speed Triple Topic - part 5
Triumph Speed Triple topic - part 4
Triumph Speed Triple-topic - part 3
Triumph Speed Triple/Speed Four-topic - part 2
't grote Triumph Speed Triple/Speed Four-topic


Andere oudere Speed Triple-topics:
Witte Triumph Speed Triple 2006
triumph speed triple
Triumph speed triple model 2002-2004
2005 Speed Triple
2005 Speedtriple
speedtriple...ben verliefd


Enne, mocht er iemand toegevoegd willen worden op de Google-map met Speed Trippelaars, dan effies een mailtje naar Belgian Triple (ons allen welbekend alhier, maar weinig van gehoord de laatste tijd), aangezien ik hier het linkje nog steeds niet mag geven! :+
 
Laatst bewerkt:
Present bij deze :W

En wit is best
full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
komt volgens mij van een franse site af ben al bezig geweest bij startwin in loenen koste ongeveer 2.500 euro's
vind zelf het voorwiel het achterwiel vindt ik te klein ogen door het hart

2500 euro. laat maar zitten :+

voor dat geld laat ik wel een 50" LED TV aanrukken ofzo })

Foto's zien er goed uit. Voor mij is het begonnen met de flyscreen. Verkeerde kleur en dan gaan informeren. 150 eurie voor de flyscreen (slik). Complete motor zonder frame ong. 750 euro en dan mag ik weten wat het gaat worden. Ik weet het nog niet...

nou ik er over na zit te denken, 750 is eigenlijk een vrij normale prijs. ik heb namelijk ooit eens een bandit 600 gehad waarmee ik mee was gaan liggen. toen alles metallic laten spuiten om kleurverschil tegen te gaan (alleen tank was kaput). was toen ook zoiets kwijt, maar zat er ook nog een lap van een undertail bij. tis wel 4 jaar geleden ofzo...

heb ik ook nog gehad de oertuono vond de kuip niks vandaar dit kuipje
(niet de mooiste motor die ik gehad heb,maar na 2 buells wel eentje die het altijd deed geweldig blok trouwens )

Vond het een erg fijne bike. lekker bruut ook! kuip was idd groot, maar ik vond het wel ok :) had hem toen ingeruild op de triple omdat ik weer eens aan wat anders toe was O-)
dit was trouwens die van mij:

dsc05912j.jpg



later nog een shotgun uitlaat van aprilia erop gezet. dikke klappen... :}

trouwens is het geen tof id om onze nick's + woonplaats + foto van de motor in de OP te zetten? 8-)
 
Hela, hola,

Nog even over de banden, op een naked of sportmotor doe ik met de banden ongeveer 5000km.

Het record staat op minder dan 3000km voor een achterband. Bij mijn laatste naked moest er bij 5100km een nw. set banden onder omdat de achterband kaal was.

Mijn rijstijl is niet echt agressief dus ik snap ook niet hoe dat kan als ik die verhalen lees over 10 tot 20.000km met banden.

Staan die motoren soms op de standaard de laatste 10.000km te draaien?????? :?

Trouwens bij een 4 cylinder slijten de banden langzamer door de regelmatige ontstekings/power interval van de motor dan bij een 2 of 3 cylinder.
 
:W :W :W

Hallo allemaal !!!!!

Ben er ook weer !!! na een kleine storing })
 
Hela, hola,

Nog even over de banden, op een naked of sportmotor doe ik met de banden ongeveer 5000km.

Het record staat op minder dan 3000km voor een achterband. Bij mijn laatste naked moest er bij 5100km een nw. set banden onder omdat de achterband kaal was.

Mijn rijstijl is niet echt agressief dus ik snap ook niet hoe dat kan als ik die verhalen lees over 10 tot 20.000km met banden.

Staan die motoren soms op de standaard de laatste 10.000km te draaien?????? :?

Trouwens bij een 4 cylinder slijten de banden langzamer door de regelmatige ontstekings/power interval van de motor dan bij een 2 of 3 cylinder.

Ik ben nog niet helemaal op de hoogte van het onzingehalte in dit topic, maar kan je dat laatste even onderbouwen. In mijn ogen is dit redelijke onzin :)
 
Hela, hola,

Nog even over de banden, op een naked of sportmotor doe ik met de banden ongeveer 5000km.

Het record staat op minder dan 3000km voor een achterband. Bij mijn laatste naked moest er bij 5100km een nw. set banden onder omdat de achterband kaal was.

Mijn rijstijl is niet echt agressief dus ik snap ook niet hoe dat kan als ik die verhalen lees over 10 tot 20.000km met banden.

Staan die motoren soms op de standaard de laatste 10.000km te draaien?????? :?

Trouwens bij een 4 cylinder slijten de banden langzamer door de regelmatige
ontstekings/power interval van de motor dan bij een 2 of 3 cylinder.
Ik heb een keer met een ritje eifel en een rondje ring 2500km met een achterband gedaan, kwam mede doordat de achterschock niet meer top was.
Slecht afstelling van de vering vraagt veel van de bandjes.
 
Ik heb een keer met een ritje eifel en een rondje ring 2500km met een achterband gedaan, kwam mede doordat de achterschock niet meer top was.
Slecht afstelling van de vering vraagt veel van de bandjes.

tja banden levensduur
hangt ook af wat voor soort rubber, zacht of hard :)
of je een race band hebt (bt-002ss) of een tour band (bt-021)

en van je rijstijl, maar ook van het soort wegdek waar je vaak op rijd....

:]

ff een vies plaatje dan hier
 
Laatst bewerkt:
Ik ben nog niet helemaal op de hoogte van het onzingehalte in dit topic, maar kan je dat laatste even onderbouwen. In mijn ogen is dit redelijke onzin :)
Het idee is dat minder cilinders (en zelfde inhoud) dikkere klappen geeft en dus de achterband meer op z'n donder krijgt. Of het klopt...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan