MFH viert deel 100!

Ik:

  • Midgetgolf en wok allebei natuurlijk!

    Stemmen: 20 66,7%
  • Doe alleen aan wokken.

    Stemmen: 5 16,7%
  • Ben te preuts om te wokken, en ga alleen midgetgolfen.

    Stemmen: 0 0,0%
  • Kan/wil er helemaal niet bij zijn.

    Stemmen: 5 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    30
Status
Niet open voor verdere reacties.

Princess Bride

MF veteraan
29 jun 2008
22.301
3
Hilversum
Beste MFH'ers

Met trots kunnen wij zeggen het eerste regionale topic te zijn die deel 100 zal bereiken.
En dit moet natuurlijk gevierd worden! *O* *O* *O*

Maar de ervaring leert ons dat de organisatie bij MFH niet altijd even vlekkeloos loopt als het gaat om knopen doorhakken.
Roy en ikzelf hebben daarom de knopen voor jullie doorgehakt.

Zoals de meesten al meesten al wisten gaan we WOKKEN.

:o

Jawel, niet zo preuts, we gaan met z'n allen wokken, en wel bij Hollywok te Hoofddorp. De prijzen zijn hiervoor €18.90 per persoon, en dan kan je onbeperkt wokken :9~ :9~

slide3.jpg


Maarrrrr...........

Das natuurlijk niet het enige wat we gaan doen, het is natuurlijk wel deel 100!!
Roy en ik hebben een leuke activiteit bedacht, waarbij iedereen zijn beste beentje voor moet zetten:

Glow in the Dark midgetgolf!! Jeuj!!
obj_img_1.jpg


Dit doen we bij Glow golf Aalsmeer

Omdat we verwachten dat er wel 16 mensen meedoen hebben we gekozen voor het Glowgolf Toernooi van 19.50 per persoon.

All-in GLOWGOLF TOURNOOI voor min.16 pers. à € 19.50 p.p.
Wie is de onovertroffen Glow in the Dark Midgetgolf Kampioen van uw groep??
Ontvangst in Glowie's de-Light met een drankje. Een van onze Caddy's legt de spelregels uit. U speelt in groepjes van 3 à 4 personen.
Na de eerste speelronde van 18 holes telt u de scores en bieden wij een drankje en een bittergarnituur. (3 hapjes p.p.) De tweede ronde spelen de winnaars tegen de winnaars en de verliezers tegen de verliezers. Na afloop worden door u, onder het genot van een drankje, weer de scores geteld. De winnaar krijgt een glimmende bokaal en de verliezer een vrijkaartje om het nogmaals te oefenen.



"Wanneer en hoe laat gaat dit allemaal plaatsvinden?" Vraag je je misschien af ;)

Dit gaan we doen op zaterdag 21 november . We verwachten dat we deel 100 tegen die tijd bereikt hebben, en we hopen dat jullie allemaal nog niks in jullie agenda hebben staan.

Het midgetgolf gaat beginnen om 16.00.
Om 19.30 vertrekken we naar Hoofddorp waar we rond 20.00 aan tafel kunnen om te gaan eten wokken.
Degene die ervoor kiezen om niet mee te gaan midgetgolfen, kunnen dan bij het wokken aanschuiven.

Als er nog mensen na het eten wokken nog willen stappen of een drankje willen doen is dat natuurlijk mogelijk, maar dat kan dan altijd nog op die dag zelf geregeld worden.

Graag iedereen de poll invullen om te zien voor hoeveel mensen we zullen moeten reserveren.

De groepjes voor het golfen zijn gemaakt!

Groep 1:
- Frits
- Jeff
- Shiva
- Manuela

Groep 2:
- Michelle
- Iwan
- Nick S.
- Daphne
- Danique

Groep 3:
- Bob
- Dion
- Tino
- Peter
- Adinda

Groep 4:
- Thom
- Nigel
- Joyce
- Micheal
- Iwanisowitch

Groep 5:
- Roy
- Jane
- Nicked
- Oscar

En de mensen die later zullen aanschuiven bij het wokken:
- Sven
- Dashenka
- Rick
- Heefan
- Jeroen
- Ed
- Casper
- Nicole
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me geil dat wokken :9~ :9~

welke mooie meiden heb je uitgenodigd daffie? })


ik kan nog niet op zaterdag, weet niet wanneer ik weer eens vrije zaterdagen heb, maar vermeld het wel even op mijn werk, komt wel goed denk ik, anders word het alleen wokken B|

nee gaat wel goed komen, volgens mij moest ik alleen de vakantie op zaterdag, en nu mijn werkgever zijn been heeft gebroken val ik dus langer in.
maar dan is hij al uit het gips, en als het goed is ben ik dan weer op zaterdag vrij :Y
 
Laatst bewerkt:
Leuk idee! *O*

Maar ik ben er niet bij helaas ;( -O-
Dan zit ik met mn kadaver op de Tafelberg in Zuid-Afrika :9~
 
Hmm.. Ik werk dan tot 17.00u en gezien het voor sinterklaas is vrees ik dat mn baas niet zo blij is als ik eerder weg ga -O- Als ik m'n motorrbw heb (en motor :P ) dan kan ik wellicht wel een half uurtje eerder weg en anders kom ik iets later. Als ik dat nog niet heb, word het alleen wokken vrees ik :/

Wel een heel leuk idee trouwens, dat glow-in-the-dark midgetgolf :P
 
Laatst bewerkt:
Leuk bedacht zo *O*

Ziet er naar uit dat ik net als sven wel kom wokken en niet kom golfen.
Weet t nog niet 100% zeker, maar daar ga ik van uit.

ps. let er wel op dat bij Hollywok het eten onbeperkt is, maar je voor je drinken wel gewoon moet betalen elke keer ;)
 
Vlakbij mn vakantieplekje heb je ook een woktent en een plek om te golfen.......... we kunnen nu zeker geen voorstel meer doen voor een locatie-suggestie? :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan