24mx tent opzetten...

MTFDarkEagle

MF veteraan
9 okt 2013
7.073
2.438
Almelo
Hi,

Zoals velen hier heb ik een tijd geleden zo'n 24mx tent aangeschaft voor op 't paddock..

Maar, krijg het niet voor elkaar om hem in m'n eentje op te zetten.. Is hier een truuc voor of zo die ik mis? :?

Bvd :)
 
Met meerdere is makkelijker ja, mocht je het echt alleen willen doen dan duw ik altijd in het midden de stempel omhoog waardoor die automatisch groter gedrukt word.
zeg maar de pen die de punt om hoog duwt.
 
Met meerdere is makkelijker ja, mocht je het echt alleen willen doen dan duw ik altijd in het midden de stempel omhoog waardoor die automatisch groter gedrukt word.
zeg maar de pen die de punt om hoog duwt.
In principe wil ik het in m'n eentje kunnen doen ja... Er zal altijd wel iemand zijn op 't paddock die ff een handje wil helpen, maar wil het wel alleen kunnen..

Dank voor de tip! Die zal ik eens proberen :) :Y

Had al 1 poot aan m'n aanhanger vastgebonden, maar daar kwam ik niet (veel) verder mee..
 
Dat is inderdaad wel de manier om zo`n tent alleen op te zetten. Soms moet je hem wel eens even flink schudden omdat een andere poot ergens achter blijft haken. Ik krijg op die manier ook alleen een 6x3 tent opgezet, maar echt handig is het niet :P
 
Ja precies... Dit zat ik ook wel te proberen, maar kreeg het niet voor elkaar..
Misschien dat het een handigheidje is die ik nog niet heb.

In de praktijk kan ik inderdaad altijd iemand ff vragen :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan