Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Daar zat ik inderdaad ook aan te denken. Maar voordat ik dat ga doen even een vragen ronden. Wie weet is er een bedrijf die de juiste maat verkoopt voor minder...Naar een zeilmaker gaan met het doek wat je nu hebt, en na laten maken. Zal niet goedkoop zijn vermoed ik. Alternatief, zelf doek kopen en n industrie-naaimachine lenen.
Draai ze binnenste buitenHeeft er iemand hier ervaring met het vervangen van een tent dak voor een 24mx tent? Ik ben opzoek naar een dak en zijwanden ZONDER reclame. Heeft iemand hier een adres waar ik daken en wanden kan kopen die PASSEN op het frame van een 24mx tent?
Dan staat er nogsteeds reclame op. Kwartslag draaien helpt ook niet.Draai ze binnenste buiten
Dan staat er nogsteeds reclame op. Kwartslag draaien helpt ook niet.
Dit verbergt de reclame die er ook dan nogsteeds op staat.
Helaas niet. En zijn vaak ook geen 3x3 waarmee geadverteerd word. Kijk je verder dan zie je staan 2.90 bij 2.90. Ik waardeer het dat je met mij mee denkt maar daarom ook mijn berichtje hier op het forum. Heb nu online 2 keer een 3 bij 3 dak besteld en je raad het misschien al wel... past beide niet. En helaas beiden daken kunnen niet geretourneerd worden.24mx tent opgezocht... afmeting is 3x3 lees ik in de specificaties.
ik tik op google "3x3 tentzeil"
hatseflats Easy Up tenten onderdelen | Onderdelen | Partytent-Online®
de wanden kan ik niet binnen een minuut vinden, maar zal mij niks verbazen als zo'n verkoper wel ergens in een hoek wat heeft liggen ivm terugzendingen etc
nog een minuutje verder gekeken: vidaXL Tentwanden met ritssluiting PE antraciet 2 st | vidaxl-nl
Zoekresultaten voor: 'easy up zijwand' | Partytent-Online®
www.partytent-online.nl
of het gaat passen, goede vraag. Denk dat al die scharniertentjes/easyup redelijk universeel zijn
24mx tent opgezocht... afmeting is 3x3 lees ik in de specificaties.
ik tik op google "3x3 tentzeil"
hatseflats Easy Up tenten onderdelen | Onderdelen | Partytent-Online®
de wanden kan ik niet binnen een minuut vinden, maar zal mij niks verbazen als zo'n verkoper wel ergens in een hoek wat heeft liggen ivm terugzendingen etc
nog een minuutje verder gekeken: vidaXL Tentwanden met ritssluiting PE antraciet 2 st | vidaxl-nl
Zoekresultaten voor: 'easy up zijwand' | Partytent-Online®
www.partytent-online.nl
of het gaat passen, goede vraag. Denk dat al die scharniertentjes/easyup redelijk universeel zijn