zondag 20 September GS500 meeting

diekooi

MF veteraan
In memoriam
29 mrt 2008
15.479
3
zondag 20 September GS500 meeting
rond 11 uur verzamelen bij de mac in woerden. en dan om 11:30 rijden.

route moet nog even aangepast worden en dan zal ik hem uploaden voor de tomtom en garmin gebruikers hier.



full


http://www.meeting-manager.nl/501/
days.png
 
@20061989 je moet er ook rekening mee houden dat je al 100 km onderweg ben voor je bij de mac in woerden bent. en bv. dre is al 200 km onderweg voor hij bij het startpunt is. en als je dan een wat korter ritje heb blijft het voor iedereen leuk.
 
Bovendien moet je ook nog eens rekening houden met de foto- koffie- en rookpauzes onderweg. 150 kilometer voor een groepsrit is mooi zat :Y

Als we heel snel zijn kunnen we hem ook wel 2 keer rijden :+
 
@20061989 je moet er ook rekening mee houden dat je al 100 km onderweg ben voor je bij de mac in woerden bent. en bv. dre is al 200 km onderweg voor hij bij het startpunt is. en als je dan een wat korter ritje heb blijft het voor iedereen leuk.

200 KM!?? Dan woon je wel in een uithoek van NL! Maar zo blijft het wel voor iedereen leuk! En dat is waar het, denk ik, uit eindelijk omgaat!
 
ik moet ongeveer 240 km voor ik er ben.

wie vertrekt er vanaf groningen of omstreken???

kunnen we misschien samen rijden???
 
ik werd net door m'n instructeur gebeld dat ik 21 september moet afrijden voor de auto. daardoor moet ik helaas afzeggen voor de meeting. ;( '(
 
dan ga jeje lekker zitten opvreten voor je de volgende dag moet gaan rijden? kan je beter zondags lekker rijden. en maandags minder nerveus de auto instappen. en onthoud. je slaagt altijd is het niet de eerste keer dan wel de 2e keer. kijk je triest na het examen ben je niet tevreden met je eigen resultaat en ben je gezakt. kijk je vrolijk omdat je er tevreden over bent zal hij je eerder laten slagen. en een fout is geen zakken. goede oplossingen is slagen.

veel succes *O*
 
Oef, Moet ff kijken of mij dat gaat lukken trouwens.
ik heb de zaterdag avond ervoor een verjaardag, m'n ma word dan 50...
 
ik werd net door m'n instructeur gebeld dat ik 21 september moet afrijden voor de auto. daardoor moet ik helaas afzeggen voor de meeting. ;( '(
Kun je beter wel rijden,.. lekker veels km's maken, en goed opletten voor je auto examen.

Ik ging de dag voor mijn motor-examen ook naar de mega-meeting, en heb dat gestunt maar niet uitgevoerd tijdens het examen :+
 
Jammer dat ik 21 september terug begin met hogeschool, anders kwam ik wel mee denk ik...
Ik moet "maar" 155km doen tot daar...

Het kan niet eerder ;( -O- ??
 
Laatst bewerkt:
dan kan de organisatie niet. zit ik een weekend bij die pipo van baggelhuize:( anti assen figuur op de camping. gelukkig is mijn band al bijna af *O*
 
hey ik kom denk ik ook wel, ik heb de gs aan me vriendin gegeven dus die moet dan ook maar mee. (ze mag dinsdag der rijbewijs ophalen bij de gemeente en ik heb me rijbewijs net terug van justitie(dus ik rij rustig)) *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan