Honda CBR 600F blauwe kleur gestolen in Duivendrecht

Ik heb de motor geplaatst in het overzicht. Sterkte ermee.
 
Ik werk in Amsterdam Zuidoost, hoop dat ik hem hier ergens zie rijden... :(
 
asociaal hoeveel er gegapt word de laatste weken.

hoop dat je hem terug krijgt, wel goed verzekerd?
 
asociaal hoeveel er gegapt word de laatste weken.

hoop dat je hem terug krijgt, wel goed verzekerd?


Ja ik heb de motor wel verzekerd, maar het heeft mij echt diep geraakt van binnen dat ik mijn passie en liefde ben kwijt geraakt.
En zo snel nog wel.

Al zou ik bij wijze van, € 10.000,- ervoor terug krijgen dan nog voel ik me echt diep klote van binnen terwijl ik dit type.
 
werk zelf in Bijlmer, zal kijken of ik hem ergens hier geparkeerd zien staan. Veel succes met de afhandeling
 

Welkom bij MF.

Je hebt snel begrepen dat alleen leden hier mogen posten 8-)


On topic... it sucks big time...
 
Ik kijk in Noord ook goed rond. Loop zelf ook even een goeie tocht door je wijk. De meesten die teruggevonden worden staan relatief dicht bij de plaats waar ze gestolen zijn nog (straal van 5 km).
 
Ik kijk in Noord ook goed rond. Loop zelf ook even een goeie tocht door je wijk. De meesten die teruggevonden worden staan relatief dicht bij de plaats waar ze gestolen zijn nog (straal van 5 km).


Ja nou en of een heel goede tip en ben nu al 2 dagen flink aan het fietsen en lopen in de omgeving of ik iets kan vinden.
Ik ben zelfs naar de woonwijk Venserpolder & station duivendrecht en omgeving geweest om te zoeken, maar zie daar niet mijn of een andere gestolen motor staan.
Maar wie weet dat iemand iets ziet en dan zou ik al blij zijn en de vinder ook met € 250-
 
zo'n zelfde (type en kleur) stond tot eergisteren te koop op marktplaats, wel met schade ... wellicht dat ze deze voor de onderdelen gebruikt hebben?
 
Leuk brommertje! (Wel vet voor een student.)
Ik zal opletten aan de westkant vd stad, maar ga zaterdag op vakantie.
 
Echt klote voor je man.... B|

Ik woon niet in dezelfde omgeving dus schat de kans dat ik hem ergens zie erg klein.
Maar als ik hem voor je terug zou vinden zou je mij daar echt geen beloning voor hoeven geven hoor,het is al erg genoeg dat je bij elkaarde gespaarde trots gejat word.
 
Echt klote voor je man.... B|

Ik woon niet in dezelfde omgeving dus schat de kans dat ik hem ergens zie erg klein.
Maar als ik hem voor je terug zou vinden zou je mij daar echt geen beloning voor hoeven geven hoor,het is al erg genoeg dat je bij elkaarde gespaarde trots gejat word.


ja bedankt alvast dat waardeer ik zeker en de beloning is absoluut verdiend en terecht ook hoor, want ik ben gek op mijn 1e liefde.

Weet je, ik hoop dat niemand dit hoeft mee te maken en wens het geen enkele motor rijder toe.
 
ja bedankt alvast dat waardeer ik zeker en de beloning is absoluut verdiend en terecht ook hoor, want ik ben gek op mijn 1e liefde.

Weet je, ik hoop dat niemand dit hoeft mee te maken en wens het geen enkele motor rijder toe.
 
Laatst bewerkt:
Tja, ik weet hoe het is... Afgelopen weekend bij mij de 2de gestolen binnen 1,5 jaar.

Maar weet je zeker dat je hem terug wilt? Ik bedoel, je grote liefde wordt wel even bruut behandeld en waarschijnlijk behoorlijk afgeragd...
 
Tja, ik weet hoe het is... Afgelopen weekend bij mij de 2de gestolen binnen 1,5 jaar.

Maar weet je zeker dat je hem terug wilt? Ik bedoel, je grote liefde wordt wel even bruut behandeld en waarschijnlijk behoorlijk afgeragd...
Tja, ik weet hoe het is... Afgelopen weekend bij mij de 2de gestolen binnen 1,5 jaar.

Maar weet je zeker dat je hem terug wilt? Ik bedoel, je grote liefde wordt wel even bruut behandeld en waarschijnlijk behoorlijk afgeragd...


ja je hebt inderdaad een grote kans dat ze word afgeragd
bij jou ook al diefstal, gaat lekker zo.

het verbaasd me echt hoeveel er worden gestolen in dit land heel vreemd
 
Terug
Bovenaan Onderaan