Gestolen: Almere, Kawasaki Z1000

Voronwë

MF veteraan
27 aug 2003
7.583
11
Almere
Het is dus de 2de al in 1,5 jaar tijd. :( :(
De vorige (ZX-9R) hebben ze na 3 maand terug gevonden in een staat die, hoe zal ik het noemen... laten we het op TotalLoss houden.

Vrijdag 14 augustus op zaterdag 15 augustus meegenomen uit onze garage bij ons complex in Almere-Parkwijk. Lag netjes aan de ketting (gelukkig goed verzekerd).
Maar dat heeft toch geen nut.

Betreft dus een Blauwe Kawasaki Z1000 uit 2006 (oude model, zeldzame kleur). Bijzondere kenmerken:
Xenon,
blauwe tellerplaat verlichting (ipv oranje) en een
zwarte achtergrond van de tellerplaat (ipv rood)
Bar-End spiegels.
Verder vrij standaard.

Kenteken: MP-LN-59

Hier nog met oude spiegels
full
 
Laatst bewerkt:
!@#$%

En dat nog wel in mijn eigen wijk....

Mooi klote voor je.

Ik zal mijn ogen en oren open houden.
 
woon ook in de parkwijk, zal mn ogen openhouden. Al zal die inmiddels wel weet ik veel waar zijn. Sterkte!!
 
Je moet ook niet van die mooie motoren kopen :9~

Want helaas leven we in een land met mensen die te lui zijn om te werken voor mooi spullen :(
 
Balen kerel!
Sterkte en hoop dat je deze sneller en in een betere staat terug vindt!
Succes met verzekering mocht je hem niet vinden
 
Laatst bewerkt:
ik woon er praktisch naast in tussen de vaarten......zal ook een oogje in het zeil houden kerel.


pest@@#$#%lijers moesten maar eens een speciaaltje krijgen door liefhebbers hier op het motorforum.
 
Uit je garage terwijl hij aan de ketting lag...damn...als ze je motor willen hebben, helpt ook echt niets meer...gelukkig was je goed verzekerd...maar klote man :(
 
Köt man!!

Tot ze toch eens met hun handen van andermans zaken afblijven en als ze dat niet kunnen moeten we toch maar overgaan tot handjes afkappen 8-) 8-)

Vraag me dat nou echt af, wat wil je nu doen met zo'n aparte (mooie) motor??
Verkopen onmogelijk, geen papieren......, dus het wordt "oprijden" of slachten; beiden opties in en in triest....

Succes man!!! ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan