R6 gestolen in Woerden -terug met schade, advies?

NielzR6

Die hard MF'er
24 feb 2007
507
0
woerden
Vandaag is op klaarlichte dag mijn geliefde Yamaha R6 uit de parkeergarage van ons appartementen complex gestolen!! :( :( :( :(

Het gaat om een originele R6 uit 2002. (rood/zwart) Tevens was de motor voorzien van een superbike bos uitlaat. kenteken MN-RV-71.

Mocht iemand iets gezien/gehoord hebben wil deze dat dan alsjeblieft laten weten!

Alvast bedankt voor de reacties en speurhulp

8ehx04c.jpg


edit: in alle stress vergeten kenteken toe te voegen
 
Laatst bewerkt:
Kenteken :? andere opvallende (niet orginele) kermerken :? plaats van de diefstal :?

Voor de rest erg klote! Hopelijk goed verzekerd..

Succes met de verdere afhandeling!
 
Laatst bewerkt:
fok zuur man.. zal me ogen open houden (en me fiets op slot) woon in dezelfde stad ;)
 
Kenteken :? andere opvallende (niet orginele) kermerken :? plaats van de diefstal :?

Voor de rest erg klote! Hopelijk goed verzekerd..

Succes met de verdere afhandeling!


volgens mij - wassut omgekeerd schakelen & 'n hoop kabaal uit die dempert buis

heb ooit een rondje met NielsR gereden..

@ TS al een rondje gereden over ind.ter. Snel & polanen o.i.d.?
 
Hee Loebas..

Ja inderdaad dikke ellende!! Omgekeerd schakelen niet- wel een mooi PP setje. Was inderdaad een leuk rondje! Hoop snel weer!
 
welk app.complex btw.. die aan de guldendreef of aan de G.bomansweg of aan de wijngaard ?
 
oké waterrijk.. kom je eigenlijk ook niet als je er nix te zoeken hebt :(

magoe, hoop dat je 'm nog ergens op een hoekie ziet staan & anders dat ie goed verzekerd is
sterkte man !
 
Ik ga zeker ook op letten, ik woon dan wel in de omgeving westland denhaag rotterdam, maar je weet maar nooit...
 
Shit man dat is zwaar klote, succes verder met de afhandeling en dergelijke
 
men men men ........ waarom !!

kunnen die kansloze die er geen geld voor hebben
niet gewoon gvd gaan werken en ons met rust laten !!!


hopelijk heb je haar snel ongeschonden terug ....
 
Damn hey! Ik zag dat je me gebeld had maar was in buitenland, ik dacht dat je een rondje wilde rijden ofzo... Zuur dit! Weet je al meer van politie of verzekering?

Eikels!

Kom dinsdag ff een bakkie doen :)
 
Laatst bewerkt:
Heren, allereerst wil ik jullie allemaal bedanken voor het opletten de afgelopen weken. Mijn motor is na een achtervolging op de A27/A6 terug gevonden. Helaas wel met schade. Ik heb hem nog niet gezien. De verdachte is aangehouden. Meer info volgt! Iemand nog tips???

Thanks
 
Mhh alle onkosten die voortvloeiden uit de diefstal opzoeken... (tel kosten, echt alles) en deze bij je aangifte laten voegen om deze uiteindelijk te kunnen verhalen op de ve.
 
Goeie tip van Miquel.

En daarna pak je een ketting, bindt de verdachte achter je motor en dan kom je gezellig een dagje een sight seeing Amsterdam tourritje doen hier in de binnenstad.
 
Laatst bewerkt:
Heren, allereerst wil ik jullie allemaal bedanken voor het opletten de afgelopen weken. Mijn motor is na een achtervolging op de A27/A6 terug gevonden. Helaas wel met schade. Ik heb hem nog niet gezien. De verdachte is aangehouden. Meer info volgt! Iemand nog tips???

Thanks

Klinkt spannend :) Ik neem aan dat het de politie was die deze achtervolging deed en niet jij met een honkbalknuppel? ;)

Gelukkig dat hij terecht is!! Hoop dat de schade mee valt... en inderdaad.... alles claimen op de verdachte! (hoop dat dat werkt).
 
Heren, allereerst wil ik jullie allemaal bedanken voor het opletten de afgelopen weken. Mijn motor is na een achtervolging op de A27/A6 terug gevonden. Helaas wel met schade. Ik heb hem nog niet gezien. De verdachte is aangehouden. Meer info volgt! Iemand nog tips???

Thanks

Je belde me net, mooi bericht man! Nu heb je teminste iets om je aan vast te houden! Mocht de dader niet te plukken zijn dan zijn er fondsen die de geleden schade kunnen vergoeden. Ik weet niet of dit ook het waarborgfonds is maar die info zal je vast wel van je verzekering kunnen krijgen. Misschien is schade na diefstal ook wel gewoon gedekt.

Maar hoe kwam die achtervolging nou tot stand dan? Hele oplettende agenten of is hij staande gehouden voor een kleine overtreding en toen door de mand gevallen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan