Pretender
MF veteraan
Om een beetje structuur aan te brengen kan iedereen zich hier weer aanmelden om zo een overzicht te krijgen van wie allemaal meerijdt uit 't noorden...
Alleen ik kan deze topic tot 17 augustus bij houden want daarna ben ik op vakantie tot 28 augustus. Tijdens mijn vakantie zal mark-cbr900RR het bijhouden via mijn account
Wat betreft de opstapplaatsen: Veendam (tankstation Tango loydsweg)Groningen (oude Ikea), Assen (McDonalds), Hoogeveen (Panjerd A28).
De friezen rijden via Sneek (grote texaco), Heerenveen (mac), Steenwijk (mac) naar zwolle toe.
En natuurlijk sluiten de Emmenaren (en omgevingsgenoten) (verzamelplaats MC Donalds) bij de Panjerd aan. (toch?)
De globale vertrektijden:
Goutum 08:00 uur
Sneek 08:00 uur
Veendam 08:10 uur
Groningen 08:15 uur
Heerenveen 08:30 uur
Emmen 08:30 uur
Assen 08:45 uur
Steenwijk 09:00 uur
Hoogeveen 09:15 uur
Samenkomst Groningers, Drenthen en Friezen tussen 09:45 en 10.00 uur.
We verzamelen bij de shell voor zwolle (haerst). Daar vertrekken we tussen 09:45 en 10.00 uur..
Dit alles zijn streeftijden, het gaat warscheinlijk niet lukken, maar we doen ons best...
Veendam:
Groningen:
*RubberDuck
Assen:
*marcel24
*plato-50
*Rossi 46
*mark-cbr900RR OVB
*pilot piet OVB
*mito53
Hoogeveen, Panjerd:
Emmen:
*zZlaapkopZz
*Arne_V
*gixxerdave
Uit Friesland:
Sneek:
*Ron-zx12r
Heerenveen ( mac ):
Steenwijk:
*UhuH en aanhang OVB
In Zwolle wachten:
*yzf-freak + 1
*ybuddie + 1
Alleen ik kan deze topic tot 17 augustus bij houden want daarna ben ik op vakantie tot 28 augustus. Tijdens mijn vakantie zal mark-cbr900RR het bijhouden via mijn account
Wat betreft de opstapplaatsen: Veendam (tankstation Tango loydsweg)Groningen (oude Ikea), Assen (McDonalds), Hoogeveen (Panjerd A28).
De friezen rijden via Sneek (grote texaco), Heerenveen (mac), Steenwijk (mac) naar zwolle toe.
En natuurlijk sluiten de Emmenaren (en omgevingsgenoten) (verzamelplaats MC Donalds) bij de Panjerd aan. (toch?)
De globale vertrektijden:
Goutum 08:00 uur
Sneek 08:00 uur
Veendam 08:10 uur
Groningen 08:15 uur
Heerenveen 08:30 uur
Emmen 08:30 uur
Assen 08:45 uur
Steenwijk 09:00 uur
Hoogeveen 09:15 uur
Samenkomst Groningers, Drenthen en Friezen tussen 09:45 en 10.00 uur.
We verzamelen bij de shell voor zwolle (haerst). Daar vertrekken we tussen 09:45 en 10.00 uur..
Dit alles zijn streeftijden, het gaat warscheinlijk niet lukken, maar we doen ons best...
Veendam:
Groningen:
*RubberDuck
Assen:
*marcel24
*plato-50
*Rossi 46
*mark-cbr900RR OVB
*pilot piet OVB
*mito53
Hoogeveen, Panjerd:
Emmen: