Gestolen in R'dam: Yamaha FZS 600 Fazer 1999

Type>>R

MF veteraan
14 apr 2009
10.503
1.873
Nederland
Hallo heren en dames

In de nacht van 22 op 23 Juli is mijn fazer 600 uit 1999 bij mij voor de deur in rotterdam gestolen

Het betreft een zwarte Yamaha FZS 600 uit 1999 met aan de linker kant van de kuip schade van een val partij

achter in mijn buddy zijn 2 gaten gefreesd voor montage van een trekhaak

er zit een carbon ixil uitlaat op en op de tank zit een bescherm sticker van molenaar motoren

als iemand weet of ziet waar mijn motor verblijft zou ik hier graag van op gewezen worden

Mijn zadel is aangepast en er zit een nieuw dekje op tegen het wegglijden met optrekken , mijn zadel is 4 cm hoger dan origineel

ik ben 24 uur per dag bereikbaar op 06-33177135

Mvg

Dennis Gerritzen

ea374ebd815fe26ed03befd642000a82
 
Laatst bewerkt door een moderator:
als ik toch uitkijk naar de gestolen motoren in amstelveen, kan deze er ook wel bij, je weet immers maar nooit!

succes met de rompslomp...

p.s. hoe ben je verzekerd en hoe stond ie op slot?
 
ik ben wa+ brand diefstal verzekerd , stond opslot met een abus schijfremslot met een dikke ketting door t wiel heen

( omschrijving slot : - Maximum Level 20
- Granit Victory schijfremslot met 14 mm dikke pen in combinatie met 12 mm dikke ketting
- 2 in 1, universele combinatie, schijfremslot is ook apart te gebruiken
- Abus Plus cilinder biedt maximale bescherming tegen manipuleren en inteligente kraakmethodes
- Memory Cable
- Lengte ketting: 120cm
- Gewicht: 3500
- ART goedkeurd, Klasse 4. Toelatingsnr. MBT 4071. )

:(
 
ik ben wa+ brand diefstal verzekerd , stond opslot met een abus schijfremslot met een dikke ketting door t wiel heen

( omschrijving slot : - Maximum Level 20
- Granit Victory schijfremslot met 14 mm dikke pen in combinatie met 12 mm dikke ketting
- 2 in 1, universele combinatie, schijfremslot is ook apart te gebruiken
- Abus Plus cilinder biedt maximale bescherming tegen manipuleren en inteligente kraakmethodes
- Memory Cable
- Lengte ketting: 120cm
- Gewicht: 3500
- ART goedkeurd, Klasse 4. Toelatingsnr. MBT 4071. )

:(
:X
hoe zijn ze er dan doorheengekomen denk je? slijptol?
die van mij staat ook vast met schijfremslot met (apart) kettingslot...
 
Jezus, het gilde is wel bezig geweest. Onze motoren zijn ook weg gehaald. Alleen vanochtend dan.

Vermeld even je kenteken, kunnen mensen daar ook op letten.
 
opgetild en in een busje gezet , oog is er ook niet meer , gemeente reed net al langs en die gaan vanmiddag t pleintje gat vrij maken , morgen komt er een weldpoint paal in de grond , net gekocht via kicxstart dit gebeurt me geen 2de x
 
Ik kom redelijk vaak in Rotterdam en rond Rotterdam dus ik zal mijn ogen open houden.
Wat is je kenteken?
 
:X
hoe zijn ze er dan doorheengekomen denk je? slijptol?
die van mij staat ook vast met schijfremslot met (apart) kettingslot...


Bij abus heb je aan 2 paperclips genoeg om m open te maken, maar met een beetje leuke betonschaar ben je er ook in 5 sec doorheen.

En nu met die slijpmachientjes op accu kun je m met wat voor ketting dan ook vastleggen, ze komen er dan toch wel doorheen...


@TS: Echt flink balen jah, hoop dat je m ongeschonden terugvind.
 
dingus wil nog steeds een kenteken, anders moet ik elke Fazer staande houden O-)
 
MZ 30 TK is mijn kenteken , polis is gestopt en papieren geschorst , heb nu even ter vervanging een honda pan st 1100 ebc abs , ben goed verzekerd , liever heb ik m terug


iedereen zeer bedankt voor de support , hoop ook zeer dat ik m ongeschonden terug vind al is de kans klein , voor wat betreft de anderen waar de motor van gejat is deze week ook mijn steun aan hun en wellicht kan ik ook voor hun mijn ogen open houden.
 
Laatst bewerkt:
Nee, niet wéér een hè! B|

Zo af en toe zou ik toch willen dat diefstal bestraft werd met een flinke bliksemstraal uit de hemel, recht op de knar van dat krapuul.
 
Balen!

Mooie motor om overvallen op de te plegen, zwart, snel, herrie zodat iedereen aan de kant gaat en kuipje om snel even over de snelweg te schieten met 180. Mja...

sterkte met het verlies
 
tering das dezelfde als ik heb(mijne is van98) en mijne staat ook altijd buiten... Ik hoop voor je dat je je motor in goede staat terug vind of voldoende verzekeringsgeld krijgt!

Stelletje teringlijers!

edit:

zie net je adres, mijn schoonzus woont bij je om de hoek. Als wij daar op de motor heen gaan kijk ik om de 30 seconden of mn fazer dr nog staat :X
 
Laatst bewerkt:
gaat wel weer lekker met die diefstallen.

succes hoop dat ze hem terug vinden zonder al te veel schade.
 
Voor wat het nog waard is...
Ik zal ook mijn ogen open houden. Kom tijdens mijn dagelijkse fietstocht van huis naar werk en retour op west ( Lloydkwartier ) en Zevenkamp.

Misschien handig om intussen sites zoals marktplaats e.d in de gaten te houden.
( voor 't geval je dat nog niet deed )

Succes ermee iig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan