Twee motoren gejat! Uilenstede, Amstelveen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sharko

Die hard MF'er
17 jan 2006
791
0
Amsterdam
Vanochtend zijn de motoren van mij en mijn vriendin gejat uit ons appartementencomplex op Uilenstede in Amstelveen.

Het gaat om een Jet Black Street Triple met het kenteken MT-NS-40
en een Special Edition Speed Triple met het kenteken MV-RN-64

De Street Triple
IMG_1628k.JPG



De Speed Triple
SNC00002.jpg


Let op de Street Triple heeft een paarse Hyperpro achterveer en de vorkpoten steken een cm of 2 door de kroonplaat.

De Speed Triple heeft er een setje Arrow dempers onderzitten, de 2 exemplaren hoog en de duo-voetsteunen zijn eraf.

Alvast bedankt!

Mijn telefoonnummer: nul zes - één zes negen drie nul vier zeven negen
 
Laatst bewerkt:
Tering zeg, twee tegelijk. Kom niet uit die regio, maar zal toch een oogje openhouden. Dit is echt zuur.
 
Stonden ze in een garage of een schuur? Maar je leest het de laatste tijd wel steeds meer dat in Amstelveen motoren ontvreemd worden :(. Zelf ben ik ook woonachtig in Amstelveen, als me wat opvalt dan zal ik 't aan je doorgeven.
 
swing bada bada bada

*dingus stelt zijn knuppel weer ter beschikking.

succes!
 
grrrr, hier word je toch echt misselijk van...

voor mij is het de andere kant van amstelveen, maar uiteraard kijk ik er naar uit...kga zo even je foto's op mn telefoon laden...

Heb je meer informatie over tijden en of hoe ze gestald waren?
 
Allen bedankt.

Ze stonden allebei goed op slot, volgens de voorwaarden van de verzekering en ze zijn ook beiden all-risk verzekerd. Ik heb net aangifte gedaan en de VAR gebeld. Ga nu ff een schadeformulier invullen bij de verzekering.
 
Potverdorie, ook gewoon 2 tegelijk! Binnenkort haal ik m'n motor op en die zal naar alle waarschijnlijkheid ook regelmatig bij m'n vriendin op Uilenstede staan :X Goed verankeren maakt dus blijkbaar ook niet meer uit :/ (wel voor verzekering uiteraard ;))
Hoop dat je ze (niet in onderdelen) terugkrijgt!

P.S. Ik kom dus regelmatig in de buurt van Uilenstede, zal op de uitkijk staan!
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig waren ze verzekerd, wel echt zonde van die mooie machines. Er wordt echt veel te veel gejat tegenwoordig, handen afhakken van die k*tdieven :(
 
net naar de supermarkt gefietst, niets gezien richting middenhoven!

edit: zo naar schiphol, met de bus...die door westwijk rijdt..ook daar kijk ik goed uit mn ogen!
 
Laatst bewerkt:
zal hier ook in het drenthe mijn oogjes goed de kost geven.....soms duiken ze op de raarste plekken op.

in elk geval succes...ofzo.... :( met de afhandeling
 
Laatst bewerkt:
Ik wil geen olie op het voor gooien, het is al erg genoeg. Maar een ART4/5 slot is leuk, heel leuk, de dief moet nu maarliefst 3 kilo extra het busje in tillen. Ze hebben werkelijk overal lak aan tegenwoordig :( . Krik of pompwagentje eronder en ze rollen de motoren zo van hun plaats af. Motozoom (en vast nog wat andere verkooppunten) hebben Abus muurbeugels. Dan staat je motor ook daadwerkelijk ergens aan vast en maakt het optillen+wegslepen een stuk minder makkelijk.

http://www.motozoom.nl/webshop/meerinfo.cfm?bestelnummer=10001788&SID=5503440&SToken=5112C9AAE21BB519
 
woon in hoofddorp en ben ook vaak in badhoevedorp/amsterdam te vinden.
Dus ook ik zal mn ogen goed open houden.

Wat een eikels... :r
 
ze moeten gewoon legaliseren dat je je bike met C4 mag riggen.

okay je hele motor is dan naar de kloten geblazen maar de dieven ook 8-)



.....en je garage ook...waarschijnlijk....hehehehe
 
Laatst bewerkt:
Hmz, met een goede betonschaar heb je ook niets aan een muurbeugel........zie filmpjes op youtube.

Mijn motor heeft ook tijden in Uilenstede gestaan, gelukkig is er toen niets gebeurd. Kan je ze niet beter in een 'veiligere' wijk om de hoek zetten (bv in de woonwijk aan de andere kant van het metrostation)?
 
Abbeyrules, vraag dat aan groenteboer.
Volgens mij kun je een motor het best (tenminste, als je geen garage hebt) neerzetten op plekken waar veel volk komt. Bij een studentenflat lopen 24/7 mensen in en uit, dus dat zou een prima optie moeten zijn.

NB: Groentenboer kreeg zijn motor terug omdat een andere user een blokkie om liep; motor stond een paar straten verderop. Groenteboer vond spontaan een andere motor terug toen hij ook een blokkie om liep. Wellicht een idee om ook een blokkie om te lopen... :+ Blauwe Suzuki gestolen in Amstelveen - EN TERUG!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan