TERUG!! 20-07-09 groene Kawasaki KLX 650R Groningen Station

marky

MF'er
10 feb 2004
168
70
Hallo,

Maandagavond 20 juli 2009 rond 22.30u is mijn crossmotor / enduro Kawasaki KLX 650 R gestolen uit de KPN parkeergarage bij het hoofdstation Groningen. Ik had de motor 's avonds laten staan omdat de koppelingskabel was geknapt. Een getuige heeft gezien dat rond half 11 's avonds 2 motoren vol gas weg reden van het station. Naast mijn motor was er, volgens hem ook een Kawasaki racer bij, waarschijnlijk een ZXR of ZZR, deze motor was, net als mijn motor, ook Kawasaki groen van kleur. Mijn motor was net klaar van een totale revisie, zowel optisch, motorisch als technisch. Banden en ketting ed. waren nieuw, frame grijze poedercoat, 2 spiegels, foto plaats ik later (zie hieronder) Mocht iemand deze motor aangeboden worden (al dan niet met een ander frame) dan graag contact met mij opnemen. Mocht je de motor zien of horen (maakt zeer veel/zwaar geluid, is namelijk een één cilinder) dan graag ook contact met mij opnemen.

Heb 'm inmiddels na 4 jaar teruggevonden. Stond te koop op het internet. Was getipt door een oplettende motorfan. Bedankt allen!
 
Laatst bewerkt:
ontzettend balen zeg. hoop dat je goed verzekerd bent danwel dat ze 'm gauw terugvinden en de daders 't liefst erbij
 
Heb een recente foto gevonden. Word niet vergoed door de verzekering, was alleen WA verzekerd. Zat inmiddels 6000,- in de motor:(
full
 
Mooi k*t...
Ik ben bang, dat als ze hem terugvinden, hij ofwel helemaal afgeragd is vanwege joyriding, of bij de één of andere criminele actie gebruikt is B|

Niettemin hoop ik dat je hem wel in goede conditie terugvindt!
 
:o Dat komt wel heel dicht bij.

Balen dat je niks van de verzekering weer krijgt. Sterkte en hou m'n oogjes open. ;(
 
Hopen dat je hem terug vind...
wist iemand dat je hem zou laten staan? en als je kabel geknapt was hoe is ie mee genomen kunnen worden? is die garage voor iedereen toegankelijk? en zijn er misschien cameras in de garage(of in de buurt) die wat uitkomst kunnen brengen?

veel succes gewenst!

groeten Groetenboer
 
Aangelopen en zonder ontkoppelen gaan schakelen waarschijnlijk?

Nee, wacht, hoe loop je zo'n ding aan zonder ontkoppelen....
 
WTF kerel uit de parkeergarage van KPN zelf? Ik heb gewerkt bij de borg (IPB), en met regelmaat mijn eigen plof er geparkeerd. Er staat zo'n praatpaal bij de ingang met een camera (en wel meer camera's). Heb je al aan de beveiliging in de borg gevraagd of zij iets op tape hebben staan?
 
Heb dit topic gemeld om op te nemen in gestolen-motoren gedeelte.

Zet hem ook hier neer: www.motorgestolen.com


Succes ermee, hopelijk zie je hem nog in goeie staat terug.
 
Ik woon, studeer en werk in groningen. Ik houd me ogen open!
Probeer bij de politie straatbeelden op te vragen van de omgeving bij het station.
Volgens mij hangt er her en der namelijk een straatcamera hier toch?
 
Hopen dat je hem terug vind...
wist iemand dat je hem zou laten staan? en als je kabel geknapt was hoe is ie mee genomen kunnen worden? is die garage voor iedereen toegankelijk? en zijn er misschien cameras in de garage(of in de buurt) die wat uitkomst kunnen brengen?

veel succes gewenst!

groeten Groetenboer

De monteur wist dat ik de motor zou laten staan in de parkeergarage en dat ik met de trein naar huis zou gaan. Ik had hem namelijk maandag ochtend gebeld met de vraag of hij langs kon komen met een kabel en dat hij de motor ter lpekke kon maken. Hij zei dat hij de dag erna terug zou bellen. Dat deed hij en kwam langs met een universele kabel, toen kwam ik er pas achter dat de motor gestolen was en hij zei toen dat hij getuige was omdat hij die avond ervoor toevallig op het station was en dat hij 2 motoren zag wegrijden om 22.30, waaronder de kawa racer. (zie opening topic)
 
Laatst bewerkt:
tering, ben je mooi klaar mee.
verbouw je je hele bike en dan krijg je dat smerige tyfustuig.

hoop echt dat je hem terug krijgt.

misselijk word je van die figuren die niet van andermans spullen kunnen afblijven.

ik wens de dader(s) een flink ongeluk toe!
 
De monteur wist dat ik de motor zou laten staan in de parkeergarage en dat ik met de trein naar huis zou gaan. Ik had hem namelijk maandag ochtend gebeld met de vraag of hij langs kon komen met een kabel en dat hij de motor ter lpekke kon maken. Hij zei dat hij de dag erna terug zou bellen. Dat deed hij en kwam langs met een universele kabel, toen kwam ik er pas achter dat de motor gestolen was en hij zei toen dat hij getuige was omdat hij die avond ervoor toevallig op het station was en dat hij 2 motoren zag wegrijden om 22.30, waaronder de kawa racer. (zie opening topic)
als hij weet dat jou motor werd gestolen, waarom heeft ie dan niet direct jou en de politie gebeld? dat lijkt mij toch het meest logische? of was het een achteraf-gesproken-verhaal?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gvd, der wordt echt te veel gejat de laatste tijd, terwiujl de politie onder diensttijd bij de Gamma spullen gaan halen voor hun schuurtje in de achtertuin......


Ik zou idd navragen of er camerabeelden zijn, en voor alle zekerheid bij die reparateur een kijkje nemen, je weet maar nooit, hij kan ook wat 'geregeld' hebben.
 
gezien de tekst op speurders.nl zou ik idd eens langs gaan bij hun :X





NIEUW GEOPEND DREKA AUTO&MOTOR TECHNIEK ONDERHOUD EN REPARATIE & VERKOOP VAN AUTOS EN MOTOREN EN BROMMOBIEL(45KM) WIJ DOEN ALLE VOORKOMENDE WERKZAAMHEDEN bv LASWERK POLIJST WERK KLEINE SCHADES OMBOUW VAN MOROREN NAAR STEET FIGHTER VERBOUW VAN SHOPERS REPARATIE ONDERHOUD VAN BROMMOBIEL RETAURATIE VAN KLASSIEKERS WEKLOON 30 EURO PER UUR WIJ ZIJN EEN KLEIN EN FLEKIEBEL BEDRIJF MET ALTIJD WEL EEN OPLOSSING


bron speurders.nl
 
NIEUW DREKA VOOR ONDERHOUWD EN REPARATIES _O-

:X

TEGEN OVER DE RDW OP HET TEREIN AAN DE RECHTER KANT VAN APK SCHOKKER ROODE DEUR MET BORD DREKA AUTO&MOTOR TECHNIEK IN HET MIDDEN ONGEVEER


omg. Zet dan gewoon geen advertentie.. vrij ernstig dit :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan