The Predator
MF veteraan
Zondag 30 AUGUSTUS 2009 VEENENDAAL
Ja het is weer zover, de 2e editie van het MFMM van 2009.
Uiteraard willen we weer met een grote groep daar aankomen, dus schrijf je weer massaal in !
Het eerste vertrek punt is de Mac in Lelystad daar willen we om 08.00 uur vertrekken om dan door te rijden naar het 2e vertrekpunt TEX Almere. Daar willen we om 08.30 wegrijden om zo door te rijden naar het GOOI (soestdijkerstraatweg, ESSO). Daar sluiten we ons aan en rijden dan gezamelijk binnendoor naar Veenendaal.
Als je je opgeeft geef dan even aan waar je vertrekt zodat we niet onnodig hoeven wachten op mensen die ergens anders aansluiten !
PS: NIET HET BERRICHT CITEREN AUB, GEWOON ZEGGEN OF JE MEEGAAT EN WAAR VANDAAN ! (THNX)
Meld je ook even aan op het MFMM topic (klik hier)
Ik ga mee : ___Ik verzamel bij:
ALMERE 08.30 uur:
- Crazydungeon (ovb)
- The Bastard
- YZF-Rider
- JeffR1
- Jazzuki
- Kevinblade
- Kawapa
-ProRaceRs (ovb)
- Vincieboy
- MRM84 (eventueel met aanhang)
-Clande
- Bubba Sparxx
- Mikebandit
- Orea
- Morpheus_nl
- 22ram79
- Eddiepeddie + 3
- Smiddie
- streetbike750
LELYSTAD 08.00 uur:
- The Predator
- Dragpipe
- Dutchground +1
- SollX + aanhang
- reib-flip
- Eerf ragus
- Tallguy + aanhang
- Venator
-Rodvil
- Z1000 Freak
Ja het is weer zover, de 2e editie van het MFMM van 2009.
Uiteraard willen we weer met een grote groep daar aankomen, dus schrijf je weer massaal in !
Het eerste vertrek punt is de Mac in Lelystad daar willen we om 08.00 uur vertrekken om dan door te rijden naar het 2e vertrekpunt TEX Almere. Daar willen we om 08.30 wegrijden om zo door te rijden naar het GOOI (soestdijkerstraatweg, ESSO). Daar sluiten we ons aan en rijden dan gezamelijk binnendoor naar Veenendaal.
Als je je opgeeft geef dan even aan waar je vertrekt zodat we niet onnodig hoeven wachten op mensen die ergens anders aansluiten !
PS: NIET HET BERRICHT CITEREN AUB, GEWOON ZEGGEN OF JE MEEGAAT EN WAAR VANDAAN ! (THNX)
Meld je ook even aan op het MFMM topic (klik hier)
Ik ga mee : ___Ik verzamel bij:
ALMERE 08.30 uur:
- Crazydungeon (ovb)
- The Bastard
- YZF-Rider
- JeffR1
- Jazzuki
- Kevinblade
- Kawapa
-
- Vincieboy
- MRM84 (eventueel met aanhang)