GESTOLEN: Honda Fireblade 954RR Rood, Delft

OnELeG

MF veteraan
17 apr 2007
2.127
2
MIJN 954 IS GESTOLEN!


Wanneer: Tussen maandag 13/7 16:30 en dinsdag 14/7 22:30
Waar: Vanuit de prive parkeerplaats (met hekwerk afgesloten) in Delft.

Het gaat om een rood/zwarte 954RR uit 2002 met 16.xxx km op de teller.
Hij heeft de volgende exra's:

*hotbodies knipperlichten wit en ik de kuip
*clear taillights achterlicht
*WP stuurdemper champagne kleurig
*Two brothers M2 carbon -5CM ingekort af fabriek
*MRA kuipruitje met de tekst: M. Botermans
*R&G front+rear axle valdoppen
*EVO frame valdoppen
*Carbon hugger
*Carbon heelplates
*8.000 k xenon
*andere kentekenplaathouder
*bobbins
*HRC carbon tankpad

In de achterbrug is gelast ter hoogte van de ophanging van de bobbins, deze is namenlijk een keer afgebroken.

Ook zijn mijn motorhoes, bijbehorende sloten en de set bridgestonebanden (zaten vast met ketting aan de motor) meegenomen.

Als iemand de motor of één van deze onderdelen te koop aangeboden krijgt, stuur mij dan aub een berichtje of bel me op: 06-51799088

Een beloning van 500 euro voor diegene die me de dader er (levend) bij brengt.

Bladeschuinvoor.jpg

Lkkrkntje.jpg

http://i234.photobucket.com/albums/ee267/OnELeG_YZF/954%20RR
/Nicknameop954rr.jpg
Honda.jpg

HRCtankpad.jpg

CIMG1068.jpg
 
Volgens RDW ook.
@ TS: Succes ermee :(

HONDA
SC50; CBR900RRFIREBLADE
Voertuig
Motor

Vermogen
Cilinderinhoud
Aantal cilinders
Brandstof
Massa & laadvermogen
Massa rijklaar
Toegestane
maximum

massa voertuig
Laadvermogen
Massa leeg voertuig
N.v.t.
N.v.t.
2
geen zijspan toegestaan
Maximale
constructiesnelheid

(brom/snorfiets)
954 cm³
4
Benzine
N.v.t.
N.v.t.
111 kW
186 kg
193 kg

geregistreerd
BPM
Ja
€ 1970
Historie
Datum aanvang laatste
tenaamstelling
Datum eerste toelating
N.v.t.
09-05-2002
Datum eerste afgifte
Nederland
10-03-2007
Geregistreerd als
gestolen
Ja
 
Laatst bewerkt:
klote man, in mijn ogen het mooiste Fireblade model.
Woon in regio Rotterdam, zal m'n ogen open houden, maar ben bang dat je hem niet meer terug ziet :(
 
Bedankt allemaal voor de reacties en het medeleven.

Het is zeker k*t dat hij weg is... en hij was ook gewoon in super-super-super-staat! Ik had me nog zo voorgenomen deze nooit weg te doen omdat hij zo erg naar mn zin was.

Anyways, ik ben verzekerd tegen diefstal, maar wat ik mag geloven is dat ze van de dagwaarde uitgaan - 450 eigen risico. Mijn blade was wellicht nog wel 6,750 of 7.000 waard, maar ze staan al geimporteerd uit italie, of helemaal std met wat krasjes of een hoge KM stand (30+) te koop voor 5.500. Wellicht dat ik dus misschien maar 5.000 euro terug zie.

Iemand ervaring hiermee?
 
Gewoon een aantal advertenties/voorbeelden opzoeken en bewaren over wat jij realistische prijzen vind en onderbouw dat. Neem dingen zoals: import ja/nee, km-stand/opties en staat van de fiets daarin mee.
De verzekering zal jou een "bod" doen en daar hoef je niet mee akkoord te gaan, nu kan je met de advertenties die jij gevonden hebt aantonen dat je fiets meer waard is en zo misschien meer geld vangen.

Succes met de afhandeling man, stelletje kl**tz*kk*n :(
 
Bedankt allemaal voor de reacties en het medeleven.

Het is zeker k*t dat hij weg is... en hij was ook gewoon in super-super-super-staat! Ik had me nog zo voorgenomen deze nooit weg te doen omdat hij zo erg naar mn zin was.

Anyways, ik ben verzekerd tegen diefstal, maar wat ik mag geloven is dat ze van de dagwaarde uitgaan - 450 eigen risico. Mijn blade was wellicht nog wel 6,750 of 7.000 waard, maar ze staan al geimporteerd uit italie, of helemaal std met wat krasjes of een hoge KM stand (30+) te koop voor 5.500. Wellicht dat ik dus misschien maar 5.000 euro terug zie.

Iemand ervaring hiermee?
F*ck man... Je was er zo blij mee -O-

Wat mensen vaak vergeten is om de accessoires mee te verzekeren. Hier zie je via de verzekering vaak niets van terug in de schadeuitkering. Althans tot een bepaald bedrag, maar op het moment dat er een andere uitlaat onder hangt ben je al door dat bedrag heen. Geen idee wat ze als dagwaarde gaan hanteren. Gewoon goed overleggen en vast alle foto's en dergelijke verzamelen voor als de expert komt.

Super veel sterkte!! Echt zuur dit.
 
Woon ook in Delft en zal voor je rond kijken, maar zoals gezegd vrees ik het ergste. '( Succes met de afhandeling.
 
F*cking Hell....

Opknopen die T*ringleiers..

Suc-6 met de afhandeling, hoop dat je verzekering niet lullig doet.
 
Bedankt allemaal voor de reacties en het medeleven.

Het is zeker k*t dat hij weg is... en hij was ook gewoon in super-super-super-staat! Ik had me nog zo voorgenomen deze nooit weg te doen omdat hij zo erg naar mn zin was.

Anyways, ik ben verzekerd tegen diefstal, maar wat ik mag geloven is dat ze van de dagwaarde uitgaan - 450 eigen risico. Mijn blade was wellicht nog wel 6,750 of 7.000 waard, maar ze staan al geimporteerd uit italie, of helemaal std met wat krasjes of een hoge KM stand (30+) te koop voor 5.500. Wellicht dat ik dus misschien maar 5.000 euro terug zie.

Iemand ervaring hiermee?

Heb de mijne met 20000km voor 6200 gekocht in juni dus.
Als de verzekering vraagt om een eerlijke dagwaarde kun je me contacten.

Is idd een fijne fiets en als ik onderdelen tegen kom waar ik zeker vaak naar zoek dan laat ik het je weten.

:W
 
Jij ook al!? Zijn lekker bezig in onze regio... die van mij is maandagavond meegenomen! Wateringse Veld - Delft is vlakbij.....

Is er bij jou toevallig ook een schroeiplek achtergebleven waar het kettingslot lag??

Ook sterkte met de verzekering,

Greetz
Paul
 
kut zeg! ik weet precies hoe het voelt, alleen zijn er bij mij dan altijd de vaste MF-"leden" die beweren dat ik m heb "laten" stelen -O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan