Gestolen in Den Haag: Suzuki GSXR 600 bl/wit

Paolo76

Rookie
13 okt 2007
20
0
Den Haag
Help!!

Gisteravond 13 juli is mijin Suzuki rond 22:30 gejat. Ik heb hem nog horen wegrijden :((

Kenteken MS-RS-54

Bouwjaar 2002, blauw/wit, heeft een opvallend zwaarder uitlaatgeluid door de Yoshimura uitlaat.

Mocht iemand deze motor zien dan hoor ik het heeel graag!

Hij stond in Den Haag, Wateringse Veld...


Alvast bedankt.

Paul
GSXR3.jpg

GSXR2.jpg

gsxr1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Gaat weer lekker zeg, weer eentje weg..
Heb je eenfFoto van je bike en in welke stad / wijk stond je motor ?
 
waar is deze gestolen? hoe zag deze eruit? nog specifieke kenmerken aan de motor waaraan we hem zouden kunnen herkennen behalve de uitlaat?

een paar foto's helpen natuurlijk ook altijd :)
 
Help!!

Gisteravond 13 juli is mijin Suzuki rond 22:30 gejat. Ik heb hem nog horen wegrijden :((

Kenteken MS-RS-54

Bouwjaar 2002, blauw/wit, heeft een opvallend zwaarder uitlaatgeluid door de Yoshimura uitlaat.

Mocht iemand deze motor zien dan hoor ik het heeel graag!

Hij stond mooi te zijn in Den Haag, Wateringse Veld.



Alvast bedankt.

Paul

:? Hoe dat dan.... en jij hebt alle sleutels nog?

Succes met het vervolg. Wel enorm balen -O-


p.s. www. foto - uploaden . nl is wel een makkelijke ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb alle sleutels nog... het enige wat rest is een grote schroeivlek op de tegels waar het kettingslot lag :(
 
De notificatie werkt iig... -O-

Waar in Den Haag is 'ie gejat? En 22:30 is nog redelijk vroeg. Er moeten toch wel getuigen zijn zou je denken? :/
 
niet eens een MF-stickert..... nu moet ik t kenteken op de letter nauwkeurig gaan onthouden...
zal mn ogen open houden, zag jou volgens mij wel eens vaker rijden (of een andere gix) hier in de buurt.
 
niet eens een MF-stickert..... nu moet ik t kenteken op de letter nauwkeurig gaan onthouden...
zal mn ogen open houden, zag jou volgens mij wel eens vaker rijden (of een andere gix) hier in de buurt.

:^ daarom heeft dingus een mf stickert
 
Verzekering is geen probleem maar is nou niet de reden waarom ik hem gekocht had...... Was trouwens nog niet toegekomen aan het kopen van de MF-sticker :(
 
Help!!

Gisteravond 13 juli is mijin Suzuki rond 22:30 gejat. Ik heb hem nog horen wegrijden :((

Kenteken MS-RS-54

Bouwjaar 2002, blauw/wit, heeft een opvallend zwaarder uitlaatgeluid door de Yoshimura uitlaat.

Mocht iemand deze motor zien dan hoor ik het heeel graag!




Alvast bedankt.

Paul[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Welke wijk is ie gestolen?

Sterkte trouwens.........
 
Verzekering is geen probleem maar is nou niet de reden waarom ik hem gekocht had......
Tuurlijk, blijft gewoon buitengewoon klote maar beter dan nix. Terugvinden met schade is (financieel) nog erger (zie andere topics). Bekijk het positief, kun je iig weer gaan shoppen binnenkort. Sterkte nogmaals.
 
Terug
Bovenaan Onderaan