gestolen: Motorscooter Honda SH300 te Bleiswijk

pewi

MF'er
14 mrt 2009
36
6
Gestolen in de nacht van 6 op 7 juli te Bleiswijk (Zuid Holland) een motorscooter, merk Honda SH300
Bouwjaar 2008
Kenteken MS-XX-72
Kleur Zwart, met standaard Honda windscherm en zwarte topkoffer.


dus mocht je deze zien rijden, alarmeer dan de politie.
ook voor aangeboden onderdelen

Bij voorbaat dank

Peter
full
 
Laatst bewerkt:
waar is hij gestolen?
als hij namelijk in zeeland groningen friesland gestolen is is de kans wat kleiner dat ik hem in utrecht tegen komt.
balen voor je.
 
Das mooi kud, hopelijk ben/was je goed verzekerd enzo.

Neemt uiteraard niet weg dat het enorm balen is. Wanneer is het gebeurt?

Sterkte
 
ik zit vlak inde buurt, geen prettig gevoel als er zo dicht bij huis motoren gejat worden. ik zal opletten!
 
Is ie bij je thuis gestolen?
En hoe stond ie op slot?

Sterkte ermee.
 
Ai, dat is mooi *****voor je Peter. Het verbaasd me eigenlijk wel, had niet verwacht dat de SH een collectors item zou zijn.

Wel las ik vandaag een heel stuk in de krant dat het afgelopen jaar de diefstal van bromscooters enorm was toegenomen, door het hele land met als uitschieter Zuid Limburg. Ze adviseerden echt het zaakje echt vast te leggen.

70% van de gestolen bromscooters werd niet meer teruggevonden.
 
Zat er eigenlijk een startonderbreker op?
Zo ja: dan waren het professionals, zo nee: onze geliefde Finnen...
 
weet nog dat het bromfietskenteken werd ingevoerd voor zoveel euries zou de diefstalgevoeligheid terug dringen ehhmm.
 
weet nog dat het bromfietskenteken werd ingevoerd voor zoveel euries zou de diefstalgevoeligheid terug dringen ehhmm.
Het schijnt dat de meeste bromscooters worden gestolen om dan in onderdelen verder verkocht te worden, voornamelijk. Of ze zullen wel over de grens verdwijnen denk ik zo. Een klein gedeelte werd gebruikt voor overvallen etc.

Men is nu met fabrikanten aan het onderhandellen over een oplossing. Iets in de trant van bepaalde onderdelen gaan merken.

Men had nu wel beter zicht erop hoeveel brommers(scooters) er nu werkelijk gepikt worden.

Ik ben eens aan het kijken wanneer Rdw de scooter als gestolen aanmerkt in hun database, is nu nog niet gebeurd.
 
Zit ook in de buurt, zal kijken
een scooter zou je toch niet verwachten.
sterkte
Motorscooters zijn juist erg populair bij het dievengilde.
En hoe meer ze op bromscooters lijken, des te erger.
In Amsterdam en Den Haag is het iedere dag overleven.
Letterlijk. :')
 
weet nog dat het bromfietskenteken werd ingevoerd voor zoveel euries zou de diefstalgevoeligheid terug dringen ehhmm.
Inderdaad, dat heb ik al direct een KUL argument gevonden.
Dat inzicht hadden ze al, door de aangiftes, waar vervolgens niets mee werd en nog steeds niet wordt gedaan.
In mijn ogen was meer bedoelt voor Registratie wie de eigenaar is en om de centen klopperij. Nog even, dan gaan ze ook weer Fiets kentekens invoeren... argument voorkomen van diefstal... niet dus.
En wij mensen krijgen een RFID chip in onze pols geplant...... tegen vermissing of demente bejaarden ..... natuurlijk.
 
Motorscooters zijn juist erg populair bij het dievengilde.
En hoe meer ze op bromscooters lijken, des te erger.
In Amsterdam en Den Haag is het iedere dag overleven.
Letterlijk. :')
Dat dit nog bestaat in Den Haag. Ik dacht altijd dat de echte Hagenees een potige gozu was die er wel even op af stapte ;)
Het beste lijkt mij een landelijke "Scooter Terug Haal ploeg" laat verder aan uw eigen fantasie over hoe die "Terug Haal Ploeg" te werk zou kunnen gaan.
 
Daarom zeg ik: met een startonderbreker voorkom je dat onze noord-afrikaanse vrienden er mee aan de haal gaan...
 
Dat dit nog bestaat in Den Haag. Ik dacht altijd dat de echte Hagenees een potige gozu was die er wel even op af stapte ;)
Het beste lijkt mij een landelijke "Scooter Terug Haal ploeg" laat verder aan uw eigen fantasie over hoe die "Terug Haal Ploeg" te werk zou kunnen gaan.
Ik heb meer verhalen gelezen op MF over achtervolgingen van een paar gasten met een BMW (zijn er dan net iets teveel :') ) en overal uitklappende raamen. Kijk! een motorscooter! :+ :+
 
Laatst bewerkt:
beste allemaal,

Mischien brengt een GPS-tracker uitkomst, klein kastje met een simkaart die de coordinaten van het kastje doorgeeft als je er om vraagt via je telefoon ,
coordinaten opzoeken op Google -earth, wat sportschool maties verzamelen.
en release hell (wel daarna de politie doorgeven waar de lijken liggen)(anders gaat het zo stinken ) _O- _O- _O-
Sorry dat dit voor sommige onder ons mischien wat bot overkomt .maar met het huidige knuffelbeleid van onze rechtstaat,wordt de mens toch creatiever.

Ed
ps .
het is mij nog niet overkomen........................maar...........zeg nooit nooit :W :W
 
beste allemaal,

Mischien brengt een GPS-tracker uitkomst, klein kastje met een simkaart die de coordinaten van het kastje doorgeeft als je er om vraagt via je telefoon ,
coordinaten opzoeken op Google -earth, wat sportschool maties verzamelen.
en release hell (wel daarna de politie doorgeven waar de lijken liggen)(anders gaat het zo stinken ) _O- _O- _O-
Sorry dat dit voor sommige onder ons mischien wat bot overkomt .maar met het huidige knuffelbeleid van onze rechtstaat,wordt de mens toch creatiever.

Ed
ps .
het is mij nog niet overkomen........................maar...........zeg nooit nooit :W :W
Net zoals bij Peter R de Vries, ding wordt in een zeecontainer gereden en weg signaal. :')

Adres van de inbreker bekend, maar de pliesie doet er niets mee .. alles op cam.
U heeft nog een bekeuring open staan was de enige reactie van de arm der wet tegen de aangever. B|
 
Ja ,je hebt gelijk man , :Y

Als er aan de goeie kant van de wet iets slims wordt uitgevonden ,staat er aan de foute kant van de wet een nog slimmere tegenoplossing tegenover . het is om moedeloos van te worden. |(

ed
 
Ja ,je hebt gelijk man , :Y

Als er aan de goeie kant van de wet iets slims wordt uitgevonden ,staat er aan de foute kant van de wet een nog slimmere tegenoplossing tegenover . het is om moedeloos van te worden. |(

ed
Ik had ook even over die sportschool matties heen gelezen. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan