CBR 600F gestolen in Nijmegen oost

Kitchen

MF'er
6 dec 2007
70
0
Amsterdam
Om maar zoveel mogelijk kans te maken op het terugvinden van mijn motor geef ik hier ook even aan dat mijn motor in de nacht van 23 op 24 juni tussen 00:10 en 07:45 aan een zijstraat van de Berg en Dalseweg (voor de kenners) is gestolen!

Het gaat om de volgende motor:


Honda CBR 600F PC 31
Kenteken: MX-98-HY
Kleur: Zwart met zilver/grijs
Framenummer: JH2PC31A7TM001133
Bouwjaar: 1996

Overige kenmerken:
- BSM Vampire uitlaat
- Deukje in de tank bovenop
- Kras op de sticker aan de voorkant
- Lichte krassen aan de onderkant


De motor stond (alleen) dmv een schijfremslot op slot, vermoedelijk hebben ze hem dus opgetild en in een busje ofzo gezet. Ik heb al een brief opgesteld aan de buren en aangifte gedaan. De site motorgestolen doet het op dit moment niet maar dat zal ik later nog wel een keer proberen. Helaas heb ik (behalven op mijn telefoon die ik niet kan overzetten) geen foto's van mijn motor.
 
Ik weet niet goed hoe het hier in België gesteld is...( je hoort er precies niet zoveel van)
maar het valt mij op dat er bij jullie zoveel motoren gestolen worden?!

Hopelijk kan je'em recupereren! Komt de verzekering eigelijk in iets tussen bij diefstal?
 
Keuken! wat doe je!?!


Hoerig man, ik zal de oogjes open houden, maar ik vrees t ergste :(
 
Fijn, ik woon ook in Nijmegen...maar eens een goed slot voor om de boom erbij kopen. Ik zal het wel in de gaten houden...je zou eens voor de gein door wijken moeten rijden waar veel antilianen wonen. Zoals lindenholt bijv.
Uit ervaring weet ik dat men van de scooterscene is overgestapt naar de motorscene.
 
wtf gaat snel hier in nijmegen

de 4de in zeer korte tijd


@dingus
kan je nie bij mij motor gaan zitten alvast?
 
Laatst bewerkt:
Om maar zoveel mogelijk kans te maken op het terugvinden van mijn motor geef ik hier ook even aan dat mijn motor in de nacht van 23 op 24 juni tussen 00:10 en 07:45 aan een zijstraat van de Berg en Dalseweg (voor de kenners) is gestolen!

Het gaat om de volgende motor:


Honda CBR 600F PC 31
Kenteken: MX-98-HY
Kleur: Zwart met zilver/grijs
Framenummer: JH2PC31A7TM001133
Bouwjaar: 1996

Overige kenmerken:
- BSM Vampire uitlaat
- Deukje in de tank bovenop
- Kras op de sticker aan de voorkant
- Lichte krassen aan de onderkant


De motor stond (alleen) dmv een schijfremslot op slot, vermoedelijk hebben ze hem dus opgetild en in een busje ofzo gezet. Ik heb al een brief opgesteld aan de buren en aangifte gedaan. De site motorgestolen doet het op dit moment niet maar dat zal ik later nog wel een keer proberen. Helaas heb ik (behalven op mijn telefoon die ik niet kan overzetten) geen foto's van mijn motor.
Bluetooth?
 
:X
Weer één.

Begin me toch wel zorgen te maken, mijne staat ook buiten in Nijmegen. Niet echt een populair type dat ik heb, maar toch...

Duim voor je dat ie in goede staat teruggevonden wordt.
 
Ik woon op de Berg en dalseweg.. Misschien kan je nogmaals proberen om fototje dr op te zetten want dat is 10x makkelijker en zo herken je hm eerder ..

Succes iig en ik zal voor je kijken of ik hm zie !
 
Je kan eventueel nog proberen contact op te nemen met een verdeelpunt voor krantenwijken (ochtendkrant) en daar vragen of dat iemand iets gezien heeft. Er zitten meestal wel een paar bezorgers bij die al rond 4 uur beginnen dus wie weet.

In ieder geval heel veel succes, ik hoop dat je hem ongeschonden terugkrijgt.
 
damn man, da's idd de 4e waar ik van heb gehoord, mijn r6, een bmw r100s van beauring, en een gixxer srad 750, nou deze cbr 600f, is toch niet normaal....

iets zegt me dat er een stapeltje motoren in een loods staan klaar voor verzending naar godweetwaar..

lijers zijn het!

succes ermee man!
 
Terug
Bovenaan Onderaan