R6 Gestolen in Nijmegen

Paul_675

MF veteraan
4 apr 2009
2.476
0
hallo dames en heren,

mijn R6 uit 1999 is vanavond gestolen :(

ik wil hier even een melding van maken met chasis nummer en kenteken, mocht iemand heel toevallig iets zien, willen ze dan de politie / mij inlichten.. ik weet dat ik er niet teveel van moet verwachten, maar niet geschoten is altijd mis. toch?

het gaat om een roodwitte r6 (met net 2 dagen nieuwe banden erop!!!)
Kenteken is MZ-09-KN

de motor heeft een Superpole uitlaat en verder geen kenmerkende krassen o.i.d.

het VIN nummer is: JYARJ031000004937

alvast bedankt

Paul
 
Getverdemme.
Laat ze lekker van je spullen afblijven. Heb je nog een foto?
Gaan we kijken.
Welke regio?
 
hallo dames en heren,

mijn R6 uit 1999 is vanavond gestolen :(

ik wil hier even een melding van maken met chasis nummer en kenteken, mocht iemand heel toevallig iets zien, willen ze dan de politie / mij inlichten.. ik weet dat ik er niet teveel van moet verwachten, maar niet geschoten is altijd mis. toch?

het gaat om een roodwitte r6 (met net 2 dagen nieuwe banden erop!!!)
Kenteken is MZ-09-KN

de motor heeft een Superpole uitlaat en verder geen kenmerkende krassen o.i.d.

het VIN nummer is: JYARJ031000004937

alvast bedankt

Paul

Paul ,
Het is erg handig als je schrijft , waar die gestolen is en hoe laat!!
B|
 
ja sorry, heb foto

hij is gestolen in nijmegen tussen 21:45 en 23:00

bij deze 2 foto's

r61.JPG

r62.JPG


vast bedankt
 
weer in Nijmegen, fijn... -O-

welke wijk?

Zal m'n ogen openhouden, maar hij zal hier wel niet meer rondrijden :N
 
wow wat ziet ie er nog vers uit voor een 10 jaar oude motor!

wat klote man, sterkte ermee! :(
was hij wel tegen diefstal verzekerd?
 
wow wat ziet ie er nog vers uit voor een 10 jaar oude motor!

wat klote man, sterkte ermee! :(
was hij wel tegen diefstal verzekerd?
betwijfel dat iemand dat met een 10 jr oude motor doet...

Wel klote man. Betwijfel dat ik m in utrecht zal zien maar ik houd mn ogen open :Y
 
misschien even je nick wijzigen naar Paul_geen_r6_meer?

:X

sorry ;( hij was te erg ;(

-O-


Hoe had je hem verzekerd? -O- Ik gok niet All-Risk met 10 jaar? :?
 
Laatst bewerkt:
Damn, succes verder met de verz. shit.

T*ringleiers die niet met hun poten van andermans spul af kunnen blijven: :r
 
Klote voor je man :o

Mag ik vragen hoe die gestald stond op het moment van diefstal, en met welke sloten?
 
nou, ik had em gelukkig wel WA+ verzekerd, dus inderdaad ook tegen diefstal. dat is ook al bevestigd door de verzekering.

ik had de motor op stuurslot staan met een ART4 gekeurd alarmslot erop, maar politie zegt dat ze het ding waarschijnlijk gewoon een bus in getild hebben. pest van nijmegen is, je bent in nog geen 5 minuten in duitsland, en vanaf daar is het alleen maar kleine wegen waar niemand je ooit terug vind.

de motor is in het centrum gestolen tussen 21:45 en 23:00uur, van de straat, het is een vrij drukke straat ook, dus geen klein steegje ergens achteraf ofzo. je mag in nijmegen helaas nergens een parkeer garage in met de motor.

vandaag officieel aangifte gedaan, en verzekering gebeld, die hadden natuurlijk "het systeem" eruitliggen, dus die bellen morgen op. ik krijg als het goed is van de motorport een dagwaarde bepaling, die stuur ik met aangifte en sleutels van motor en slot op naar de verzekering, en dan na 30 dagen gaan ze er me bezig (schijnbaar denken ze dat ie binnen 30 dagen nog te vinden is?)

ding zag er inderdaad nog goed uit voor een 10 jaar oude motor, ik zorgde er dan ook goed voor, had em net anderhalf jaar, en heb er 20.000 km opgezet in die tijd. Net 3 dagen geleden mooie michelin pilot power 2ct bandjes erop gezet en 1 van de stuurtrillingsdempers vervangen. gelukkig krijg ik die waarschijnlijk ook terug van de verzekering.

maar goed, even afwachten wat de verzekering allemaal zegt.

vast bedankt!
gr
Paul
 
Laatst bewerkt:
Ik kom zaterdag in Nijmegen headbangen. Ik zal mijn ogen openhouden

succes met de afhandeling
 
Echt zo raar om een oudere motor te verzekeren tegen diefstal? Mijn '96 er is ook verzekerd tegen diefstal.

Ben blij dat ik niet meer in Nijmegen woon na al die gestolen berichten hiero..... :+

TS succes!
 
@freaker: ik vind niet raar, ligt eraan hoeveel waarde je aan je motor hecht, en wat de dagwaarde is. zo'n r6 is schijnbaar erg gewild volgens de politie. en ik kreeg van iemand anders te horen, als die motor de grens niet over gaat dan word ie gestript en op circuit gezet (had er zelf nog niet zo bij stilgestaan)

maar goed, diefstal verzekering is ook maar een paar euro per maand extra, en schijnbaar de moeite waard als je in nijmegen woont.
 
nou, ik had em gelukkig wel WA+ verzekerd, dus inderdaad ook tegen diefstal. dat is ook al bevestigd door de verzekering.

ik had de motor op stuurslot staan met een ART4 gekeurd alarmslot erop, maar politie zegt dat ze het ding waarschijnlijk gewoon een bus in getild hebben. pest van nijmegen is, je bent in nog geen 5 minuten in duitsland, en vanaf daar is het alleen maar kleine wegen waar niemand je ooit terug vind.

de motor is in het centrum gestolen tussen 21:45 en 23:00uur, van de straat, het is een vrij drukke straat ook, dus geen klein steegje ergens achteraf ofzo. je mag in nijmegen helaas nergens een parkeer garage in met de motor.

vandaag officieel aangifte gedaan, en verzekering gebeld, die hadden natuurlijk "het systeem" eruitliggen, dus die bellen morgen op. ik krijg als het goed is van de motorport een dagwaarde bepaling, die stuur ik met aangifte en sleutels van motor en slot op naar de verzekering, en dan na 30 dagen gaan ze er me bezig (schijnbaar denken ze dat ie binnen 30 dagen nog te vinden is?)

ding zag er inderdaad nog goed uit voor een 10 jaar oude motor, ik zorgde er dan ook goed voor, had em net anderhalf jaar, en heb er 20.000 km opgezet in die tijd. Net 3 dagen geleden mooie michelin pilot power 2ct bandjes erop gezet en 1 van de stuurtrillingsdempers vervangen. gelukkig krijg ik die waarschijnlijk ook terug van de verzekering.

maar goed, even afwachten wat de verzekering allemaal zegt.

vast bedankt!
gr
Paul

Ja klopt, in nijmegen is er in de garages geen plaats voor motoren. Echt een bullshit!! :(
Zet je em in een drukke straat, wordt ie nog gejat.Zal iemand toch wel gezien hebben als ze em dan in een busje douwen ofsjo? :?
 
wou dat ik mijn motoren nog kon verzekeren tegen diefstal... maar helaas, te oud :( vannacht wel 2x buiten gestaan omdat ik dacht dat ze ermee aan het kloten waren -O- je slaapt echt niet goed meer zo :(
 
nee, vertel mij wat, heb vanacht ook beroerd geslapen, en dat terwijl die al weg was :S

ook echt serieus weird gedroomt! :D
 
damn... das echt k*t man. Ik hoop dat je hem nog terug krijgt, maar ik verwacht het niet eigenlijk... of anders zal het in stukjes zijn ben ik bang voor :(


wou dat ik mijn motoren nog kon verzekeren tegen diefstal... maar helaas, te oud :( vannacht wel 2x buiten gestaan omdat ik dacht dat ze ermee aan het kloten waren -O- je slaapt echt niet goed meer zo :(

jij kan hem niet tegen diefstal verzekeren??? ik hebhad mijnes gewoon WA+ verzekerd en dus ook met diefstal hoor... en volgens mij hebben wij toch echt dezelfde motor met hetzelfde bouwjaar... njaa, okee... jounes is dan wel 2 maanden ouder :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan