MFH - Weekendje weg was niet genoeg

-BaSh-

MF veteraan
24 jul 2007
29.736
50
Den Haag
MFH weekendje weg naar Bullay was volgens mij zeer geslaagd.

Zo geslaagd dat er gelijk al ideeen kwamen voor een week weg, en aangezien ik door omstandigheden niet mee kon afgelopen weekend open ik gelijk maar het topic voor deze week weg :+ *O*

Locatie?
- nog te bepalen

Datum?
- ergens in juli, nog niet vastgesteld

waarvoor is dit topic dan?
- om animo te checken zodat we weten wat voor een accomodatie we gaan zoeken :P het plan is om een groot huis te huren ipv een hotel zodat je lekker je eigen gang kan gaan.

515_eifel3.jpg






Wie willen/gaan er mee?

1- Basz600! *O*
2- RR-RooieRacer
3- The_Daphne
4- Nicked
5- CBR-Lover
6- Snappie88
7 - MrSelected
8- Bobbylon
9- MotorThom
10- honda_power
11- miesjahhh
12- Her Doctor
13- 600RR
14- Jane86
15- Nosig
16- Fox





Vul hier je beschikbaarheid in!
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook geïntresseerd! Heb wel al wat plannetjes voor juli dus wanneer er een datum geprikt is laat ik het definitief weten!

*O*
 
Ik kan trouwens al melden dat ik naar alle waarschijnlijkheid maandag 25 juli tot en met zondag 2 augustus en vrijdag 10 juli tot en met zondag 12 juli niet kan.
 
Ik kan trouwens al melden dat ik naar alle waarschijnlijkheid maandag 25 juli tot en met zondag 2 augustus en vrijdag 10 juli tot en met zondag 12 juli niet kan.

_O- word wel heel beperkt dan :P

ga vd week met Rooie om tafel zitten en dan zien we wel ;)
 
leuke plaatjes van een vet huis *O*

104564-01-06-sal.JPG

104564-01-015-wel.JPG

104564-01-00.JPG

104564-01-04-sal.JPG

104564-01-01-cuis.jpg


deze is wel wat duurder, maar eff om jullie lekker te maken :+
 
Hmm, ik wil waarschijnlijk ook wel mee.

Moet alleen kijken met mijn vrije dagen als we een weekend weg gaan iig.
Door de weeks, geen punt :P
 
Daarom.. er moet effe een polletje in de OP met verschillende data zodat men kan stemmen welk het beste uitkomt ! En willen we een week, weekend, of Midweek !?
 
Daarom.. er moet effe een polletje in de OP met verschillende data zodat men kan stemmen welk het beste uitkomt ! En willen we een week, weekend, of Midweek !?

ja maar dan moet ik eerst met Rooie om de tafel gaan zitten wanneer hij kan en wil plannen enzo...

zowiezo ergens in de laatste 2-3 weken van Juli en een week... (das wat tot nog toe vast staat)
 
in ieder geval geen weekend meer toch? Een midweek is op zich ook geen slecht idee.. Maar ja, even polletje is wel zo makkelijk idd.
 
je staat erbij, en onder voorbehoud doen we niet aan dus je gaat gewoon mee :Y
_O-
Daarom.. er moet effe een polletje in de OP met verschillende data zodat men kan stemmen welk het beste uitkomt ! En willen we een week, weekend, of Midweek !?

ja maar dan moet ik eerst met Rooie om de tafel gaan zitten wanneer hij kan en wil plannen enzo...

zowiezo ergens in de laatste 2-3 weken van Juli en een week... (das wat tot nog toe vast staat)
Dan is wel de bouwvak dus dan moeten we wel snel zijn denk ik
 
Terug
Bovenaan Onderaan