Het MF Motorweekend 2009 - premeet 2

Welke datum?

• Zaterdag 21 maart

Stemmen: 13 65,0%
  • zaterdag 11 april

Stemmen: 4 20,0%
  • zondag 12 april (1e paasdag)

Stemmen: 0 0,0%
  • maandag 13 april (2e paasdag)

Stemmen: 3 15,0%

• Totaal aantal stemmers
    20

KingCoder

Begeisterungsmeister [bəˈgaistərʊŋs-ˈmaistɐ]
Lid geworden
9 jan 2002
Waarderingsscore
268
Tijd voor een premeet!

Waar: Achterhoek. Routes en dergelijken worden hier in deze startpost later vermeld.

datum: zaterdag 21 maart a.s.

btw: natuurlijk is dit een premeet voor Het MF Motorweekend maar als je zin hebt EN een leuk iemand bent dan mag je ook wel mee hoor.

oh eh als je de pol invult, kan het best zijn dat je op een andere datum OOK zou kunnen. Post daarom dan ook even een reactie met op welke data dat je ook zou kunnen.

Route

hier downloaden: https://www.motor-forum.nl/media/716129/full

Verzamelen
Restaurant de Wildwal
Schietbergseweg, Rheden
googlemaps: <klik>

Hoe laat
12:00 uur, want hoewel de dag er mooi uit lijkt te gaan zien, zal de ochtend nog aan de frisse kant zijn.

Laatst bewerkt:
Ik heb 21 maart gestemd want dat is het snelst.... maar op de andere dagen kan ik ook.

Is er nog een 5e optie :X

21 maart zit ik in Frankrijk ivm circuit rijden
11 april viert mijn pappie zijn verjaardag
12 april zit ik dus ook nog bij mijn ouders want blijf pitten
13 april ben ik door een vriend uitgenodigd die ONK rijdt, dan heb ik vip-kaarten voor op Assen

Is er nog een 5e optie :X

21 maart zit ik in Frankrijk ivm circuit rijden
11 april viert mijn pappie zijn verjaardag
12 april zit ik dus ook nog bij mijn ouders want blijf pitten
13 april ben ik door een vriend uitgenodigd die ONK rijdt, dan heb ik vip-kaarten voor op Assen

zucht.........

ik zie nog wel ruimte voor je op 12 april hoor, want zo'n nieuwe R1 die is ZO in de achterhoek. 1 keer aan het gas en klaar. Voordeel is dan ook weer dat je al wat dichter bij Assen bent. Pak je na de premeet gewoon een hotelletje in Assen. sta je op maandag weer fris op het circuit :+

21 mrt -> Competitie
28 mrt -> Beschikbaar
11 apr -> Competitie
12 apr -> Verjaardag mams
13 apr -> Beschikbaar

edit, kreeg van competitieleider te horen dat mijn vrije dagen al verbruikt waren -O-

Laatst bewerkt:
zucht.........

ik zie nog wel ruimte voor je op 12 april hoor, want zo'n nieuwe R1 die is ZO in de achterhoek. 1 keer aan het gas en klaar. Voordeel is dan ook weer dat je al wat dichter bij Assen bent. Pak je na de premeet gewoon een hotelletje in Assen. sta je op maandag weer fris op het circuit :+
Het zal afhangen van de precieze tijdsplanning. Ik heb inmiddels de reputatie dat ik overal halverwege aanhaak of afhaak O-).
Dus ben zeker niet te beroerd om een deel te komen als het haalbaar is.

Geldt zowel voor de zaterdag (moet dan tegen uurtje of 6 in zuid-limburg zijn) als de zondag (uurtje of 3 in de achterhoek moet theoretisch haalbaar zijn).

Jessy en ik kunnen alle data niet |(

21 maart staat er al een andere rit gepland.
Het hele paasweekend zitten we met VaraderoSjaakie + aanhang in Luxemburg (koffers van de Varadero volproppen met brut :9 ).

Even off-topic: heeft iemand (Scammie?) nog leuke routes liggen in Grevenmacher en omgeving?

Laatst bewerkt:
Ik kan in iedergeval gewoon de 21ste en de 11de. En vast ook wel de 13de.
Alleen nog even m'n zumo op m'n V-strom knutselen :P

Vooralsnog kan ik alle dagen wel ...... (heb dus nog niet gestemd ... )

Als ik naar de poll kijk, denk echter wel te herkennen welke kant het opgaat, stelletje ongeduld zooitje :P

Laatst bewerkt:
Jay! een prémeet! *O* *O* Ik ga nog even dubbel-checken maar kan waarschijnlijk beide zaterdagen!

Leuk-leuk-leuk... ik kan alle data nog (heb maar op de eerste gestemd).
Wat zegt dat over mij :/

*D

21 maart gaat de vrouw proberen haar GVB te halen en zit ik dus thuis bij de kids. 11 April gestemd.

Laatst bewerkt:
[SPAM]
Voor dit soort dingen kun je ook heel leuk datumprikker gebruiken. Je geeft aan uit welke datum de groep kan kiezen, stuurt alle groepsleden een uitnodiging en iedereen kan aangeven wanneer hij/zij wel/niet/misschien kan. De site laat vervolgens zien op welke datum de meeste mensen aanwezig kunnen zijn
[/SPAM]

[me="ScubaRider"]heeft geen belangen bij de datumprikker[/me]

Ik kan nog op alle dagen. Mijn voorkeur gaat uit naar 11 of 12 april. Mocht het s'avonds gebeuren dan de 21e maart onder voorbehoud. Tot halverwege de middag ben ik nog in de buurt, maar s'avonds wordt lastig.

[SPAM]
Voor dit soort dingen kun je ook heel leuk datumprikker gebruiken. Je geeft aan uit welke datum de groep kan kiezen, stuurt alle groepsleden een uitnodiging en iedereen kan aangeven wanneer hij/zij wel/niet/misschien kan. De site laat vervolgens zien op welke datum de meeste mensen aanwezig kunnen zijn
[/SPAM]

och ja da's waar die heb ik eerder gebruikt ja voor pre mets... handig dingetje.... lastig is alleen dat je alle emailadressen moet inkloppen van alle deelnemers...... (en op mf kun je emailadresssen niet knip&plak doen)

[SPAM]
[/SPAM]

Ik stem voor!

Nu stemmen mensen gewoon op de eerste datum die ze kunnen volgen mij. Of als ze meerdere kunnen stemmen ze niet.

Lijkt me toch het gezelligst als gewoon de meeste mensen kunnen...

Aangezien 21 maart ook bij het rijtje zit, tot nu toe "veruit" de meeste stemmen heeft en dat die datum al erg snel is, lijkt het me kort dag om daar nu nog aan te beginnen.

Probleem wat bij die datumprikker is, is dat lang niet iedereen hiervoor uitgenodigd wordt . Kan liggen aan geen / verkeerd email adres op MF vermeld, een tiepvaut, een overactieve spamverwijderaar van de ontvanger tot het domweg niet lezen van je mails op het mailadres ......

Je kan hier stemmen, en daarnaast vermelden welke dagen je wel en niet kan, zodat er eventueel wat nageteld kan worden. Iedereen tevreden stellen lukt helaas niet snel, en er zal niet gauw een datum komen waarop iedereen kan .....

en dus :} (wederom) voor organisator Kingcoder :P

Laatst bewerkt:
Ik kan vrijwel altijd, iig de bovenstaande dagen, dus maakt mij niet uit :)

ik kan wel tijd vrijmaken,
maar is dit:

Het 5e MF Paasontbijt 2e paasdag 2008

anders misschien een optie?
als een soort "premeet 2,5"

Vorig jaar ging 'ie niet door (helaas) door teveel verhinderden,
maar het was voorheen wel altijd heel leuk !

dan niet direct voor de routes, maar wel voor de sociale kontakten,
en het is 's ochtends, dus A een reden om lekker bijtijds je bed uit te komen, duurt tot een uur of 13.00, en B je houdt de rest van de dag over om vrijblijvend een tourtje te maken, of (verplicht ;)) naar familie en vrienden te gaan })

Mmmja.

Maar om nou met 5 man te gaan Pre-Meeten?...
(op de zaterdagochtenden moet ik ook wat afzeggen om mee te kunnen)

Ik ga d'r verder nie' over natuurlijk... Misschien na de Paas anders. Of nog even afwachten.

:/

Net terug van 3 dagen circuit Ales.

Kan enkel 21 mrt....... spier- en andere pijnen afhankelijk;;;; auw.............

wat toch een rot-hobby............... *O* *O*

:W

Terug
Bovenaan Onderaan