Mooie en goeie XT 600 E (DJ02, 2001)

Status
Niet open voor verdere reacties.

meik de beik

Die hard MF'er
Lid geworden
22 mei 2005
Waarderingsscore
0
Spontane actie ivm mogelijke impuls-aankoop mijnerzijds: (moet/mag dus vlug weg!!)

Te koop, mijn mooi en goeie XT 600 e (DJ02) met elektrische starter, BJ 2001, 19xxx km. In prima staat.
Met rekje, kleine knippers (de originele krijg je erbij) en progressieve voorvorkveren van Wilbers (originele heb ik ook nog). Verder blauw alu-stuur + stuurverhogers van SW-Motech
Kettingset 5000 km oud, banden ca 50% (foto 3)

Ik heb de motor in het voorjaar van 2008 gekocht van een echte xt-liefhebber en 'verzamelaar' en er zelf ongeveer 5000 km mee gereden (naast mijn TDM). Altijd goed warm gereden en netjes gepoetst ;)

Ik vraag 2400 euro, dan wordt ie natuurlijk nog een keer helemaal gepoetst ;)
Kom gerust een keer kijken/rijden/praten.
Motor staat onder de rook van Zutphen.

gr Meik

nb mailadres staat in mn profile
nog een NB: mét MF-stickers, dus nog een beetje mooier 8-)

full

full

full

Laatst bewerkt:
Heel mooi..................schopje *D

[motorfreak] wilde dat hij het geld hiervoor had :o

Nou, die moet je zo kwijt zijn voor dat geld. Echt een mooi en goed fietsie!

Ziet er goed en mooi uit! Leuke pekelfiets, jammer dat de winter voorbij is...... denk ik!

Suc6 met verkopen!

Moet natuurlijk niet mn potentiele klanten wegjagen maar ehh Pekelfiets is het natuurlijk ammenooitniet :o
Daar zijn wel andere voertuigen voor te koop... maar die zijn dan weer niet zo fraai, goed, alles-kunnend en zo

Aan de andere kant het is een vrij land dus als iemand er een p... :X -fiets van wil maken stuur maar een mailtje dan hebben we het er over ;)

Nix dervan.
Als je zo gaat l#llen, gaat het topic op slot.
Zo'n XT is GEEN pekelfiets :(

Spontane actie ivm mogelijke impuls-aankoop mijnerzijds: (moet/mag dus vlug weg!!)

Te koop, mijn mooi en goeie XT 600 e (DJ02) met elektrische starter, BJ 2001, 19xxx km. In prima staat.
Met rekje, kleine knippers (de originele krijg je erbij) en progressieve voorvorkveren van Wilbers (originele heb ik ook nog). Verder blauw alu-stuur + stuurverhogers van SW-Motech
Kettingset 5000 km oud, banden ca 50% (foto 3)

Ik heb de motor in het voorjaar van 2008 gekocht van een echte xt-liefhebber en 'verzamelaar' en er zelf ongeveer 5000 km mee gereden (naast mijn TDM). Altijd goed warm gereden en netjes gepoetst ;)

Ik vraag 2400 euro, dan wordt ie natuurlijk nog een keer helemaal gepoetst ;)
Kom gerust een keer kijken/rijden/praten.
Motor staat onder de rook van Zutphen.

gr Meik

nb mailadres staat in mn profile
nog een NB: mét MF-stickers, dus nog een beetje mooier 8-)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Hey... Mooie pekelfiets *D :}

Nix dervan.
Als je zo gaat l#llen, gaat het topic op slot.
Zo'n XT is GEEN pekelfiets :(

Oeps..
Bolski's woord is wet :}

MIJN XT IS EN WORDT GEEN PEKELFIETS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gesnopen???

Voor iedereen op zoek naar een pekelfiets heb ik ook nog wel een tip: http://link.marktplaats.nl/220072223

Maar alle gekheid op een stokje. Winter is al lang weer afgelopen. Duurt vast weer minimaal 12 jaar voordat er weer gepekeld wordt.

Dusseh: nog steeds gewoon te koop: moooooie pekel-vrije XT

Had ik al gezegd dat zo'n XT heerlijk rijdt over 's Heeren Wegen. Ook wel ernaast natuurlijk. Ook erg handig in de file of hedendaagse city-jungle.. Verkeersdrempels lijken opeens niet meer te bestaan *D

Echt een superfiets voor iemand die van een beetje avontuur houdt of bijvoorbeeld woon-werk wil doen zonder op een anonieme 4-cilinder te willen stappen.

Iedereen is van harte welkom om een stukje te proberen. (niet allemaal tegelijk natuurlijk ;) )

Laatst bewerkt:
Ook mooi om voor je raam te zetten en van het uitzicht te genieten (tijdens een boot-logeerpartijtje in Friesland)

full

Mooie onderschatte fiets. Ik heb er nog een corbin zadel voor liggen, en het originele zadel is ook echt het enige nadeelaan de fiets. Dan heb je er ook een prima vakantiefiets aan.

bij interesse in het zadel vhondebrink@hotmail.com

voor een echte yaaaamaaahaaaa is dat toch net te weinig ;)

Staat sinds eergisteren ook op marktplaats en heb een bod van 2100 en zelfs dat is nu nog even te weinig.
Komt morgen ook iemand kijken maar das een gelukszoeker denk ik.
minimumprijs is 2300. Als ie dit weekend vertrekt kan daar misschien nog wel iets van af..

slotje, je kunt kawaidioot altijd even pm-en met een reactie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan