meik de beik
Die hard MF'er
Spontane actie ivm mogelijke impuls-aankoop mijnerzijds: (moet/mag dus vlug weg!!)
Te koop, mijn mooi en goeie XT 600 e (DJ02) met elektrische starter, BJ 2001, 19xxx km. In prima staat.
Met rekje, kleine knippers (de originele krijg je erbij) en progressieve voorvorkveren van Wilbers (originele heb ik ook nog). Verder blauw alu-stuur + stuurverhogers van SW-Motech
Kettingset 5000 km oud, banden ca 50% (foto 3)
Ik heb de motor in het voorjaar van 2008 gekocht van een echte xt-liefhebber en 'verzamelaar' en er zelf ongeveer 5000 km mee gereden (naast mijn TDM). Altijd goed warm gereden en netjes gepoetst
Ik vraag 2400 euro, dan wordt ie natuurlijk nog een keer helemaal gepoetst
Kom gerust een keer kijken/rijden/praten.
Motor staat onder de rook van Zutphen.
gr Meik
nb mailadres staat in mn profile
nog een NB: mét MF-stickers, dus nog een beetje mooier
Te koop, mijn mooi en goeie XT 600 e (DJ02) met elektrische starter, BJ 2001, 19xxx km. In prima staat.
Met rekje, kleine knippers (de originele krijg je erbij) en progressieve voorvorkveren van Wilbers (originele heb ik ook nog). Verder blauw alu-stuur + stuurverhogers van SW-Motech
Kettingset 5000 km oud, banden ca 50% (foto 3)
Ik heb de motor in het voorjaar van 2008 gekocht van een echte xt-liefhebber en 'verzamelaar' en er zelf ongeveer 5000 km mee gereden (naast mijn TDM). Altijd goed warm gereden en netjes gepoetst
Ik vraag 2400 euro, dan wordt ie natuurlijk nog een keer helemaal gepoetst
Kom gerust een keer kijken/rijden/praten.
Motor staat onder de rook van Zutphen.
gr Meik
nb mailadres staat in mn profile
nog een NB: mét MF-stickers, dus nog een beetje mooier
Laatst bewerkt: