Wat bezielt zulke mensen?
Kijk mij eens rijden en top snelheid uitproberen
. Iedereen kan hard rechtuit, bochten nemen met die snelheden voelt en gaat heel anders. Waarschijnlijk hebben ze elkaar aangestoken
Wel een beetje apart van de automobilist om ze te ‘blokken
Denk niet dat het echt ‘blokken’ is, hij haalt andere auto’s in en verwacht helemaal niet dat er achter hem 3 met 220+ aan komen vliegen. Je kan ze wel in de spiegels aan zien komen en denken ze zijn ver dus ik kan, om ze vervolgens kort daarna bijna op je bumper te hebben
. Bij nader terugkijken zie ik inderdaad dat hij geblokt had en het ook zo doorgegeven te hebben. Is die gast ook niet echt slim geweest, hoe kan je zien hoe hard ze rijden als ze van achteren komen? Je hoort ze alleen aankomen. Die heeft dus ook onnodig risico genomen door agentje te spelen
. Je blokt ze en daarna gaan ze gewoon weer verder en heb je NIKS bereikt
Bij dat soort lieden die er ook geen rijbewijs voor hebben weet je ook gewoon dat ze voor geen meter kunnen sturen, dan wel remmen. 0,0 voertuig controle
Dat zal heel goed kunnen. Bijzondere verrichtingen en voertuigcontrole zal er inderdaad niet zijn. Staan zulke mensen wel stil bij de risico’s die ze nemen met ANDERMANS leven? Dat je jezelf plat kan rijden boeit niet zo, je bent verantwoordelijk voor je eigen acties. Een onschuldige in de kreukels rijden is echter een dingetje, als die auto later besloot naar links te gaan….
Ook nog zonder geschikte kleding bij die snelheden
, dan ben je echt dom
. Alhoewel, als je bij die snelheden op de vangrail of een staander klapt onder de juiste hoek gaat het licht ook permanent uit, als je ‘geluk’ hebt. Anders voor het leven getekend. Met een pak is de kans ook groot dat je in een geheel van de weg geplukt kan worden, zonder………….. moet er niet aan denken om dat ooit in het echt tegen te komen
.
Waar lees jij dat, van die korte broek?
In het filmpje hebben de achterste en de voorste een spijkerbroek en een jas, de middelste lijkt echter een korte broek te dragen, niet duidelijk te zien…… Ze zijn wel ‘verstandig’ om een helm te dragen
Kort samengevat, wat een IDIOTEN. En dat is nog zacht uitgedrukt
.
Jammer dat we de gesprekken niet meegekregen hebben. Ben benieuwd naar wat ze te melden hadden