CBR600F/FS topic kartmeeting / nieuwjaarsborrel

waar gaan we karten ?

  • Kartfabrique in Utrecht

    Stemmen: 9 50,0%
  • Race planet in Delft

    Stemmen: 9 50,0%
  • anders namelijk ...

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    18

Michiel Jansen

MF veteraan
4 jun 2007
19.671
25
Klundert
kartmeetingnieuwjaarsbodo6.jpg

Omdat er dit jaar naar mijn mening te weinig meetings zijn georganiseerd gaan we het volgend jaar beter doen ...
dat doen we door maar gelijk te beginnen met een nieuwjaarsborrel *O* alleen borrelen kan heel gezellig zijn maar het is natuurlijk nog leuker als we met zijn allen iets leuks gaan doen zoals karten

waar?
het idee is om ergens centraal in het land te gaan karten, na snel googlen lijken mij
- de kartfabriqeu in Utrecht
leuke optie, waar we achteraf ook lekker kunnen naborrelen

waarom karten ?
waarom niet? als er mensen zijn die andere actiteiten in gedachten hebben kunnen ze een voorstel doen, wat ze beter kunnen doen is zelf ook iets regelen zodat we elkaar dit jaar wat vaker zien als vorig jaar :9

wanneer ?
ik zou natuurlijk een poll aan kunnen maken om op een datum te kunnen stemmen, maar dat doe ik niet. het word een nieuw jaar borrel dus vind ik dat het ergens in de eerste 3 weken van 2009 moet gebeuren, zaterdagavond 10 januari mocht dit bij teveel mensen hinder geven moeten ze dit aangeven dan kunnen we wellicht een andere datum kiezen.

hoe laat?
meest actuele voorstel is een heat om 20:00 en om 20:30 uur

kosten ?
zaterdag vanaf 20:00 is er een saterdaynight fever wat inhoud 18 min. karten ipv. 12 min. karten voor hetzelfde geld (14,95 euro/heat)
verder komen daar natuurlijk de kosten van de consumpties bij :)
bij de kartbaan vonden ze het makkelijkste als alles op één pasje staat, dit houd wel in dat er één iemand voor iedereen afrekend en dat er dus niet individueel gepint kan worden, neem dus aub. contant geld mee (liefst ook wat kleingeld) zodat iedereen gepast kan betalen. !!!

wie ?
wie gaan er mee (en ik ga niet in deeltje 28 zoeken naar de mensen die interesse hadden):
1) Michiel Jansen
2) Ferrariman
3) cbrtweety

4) P@ul!
5) vip3r
6) leoncbr
7) Stephane

8) Mitch ovb.
9) dragon's tail / frauke
10) KinanEldari / een vriend
11) Bas600
12) Schwenneh

13)

niet cbr rijders:
1) daan ?
2) ghost (is bang om te verliezen en komt daarom foto's maken)
3)

willen wel mee maar kunnen niet de 10e:
1) ukki
2) rodvil
 
Laatst bewerkt:
ga je ook mee ?
of kenne je ouwe botte dat niet aan ;)
_O-

Ja, zou dat mogen ondanks mijn kale fiets?

Moet dan wel even kijken of ik met iemand mee kan rijden van hier of de auto van mijn zus lenen, maar count me in (voorlopig even onder voorbehoud) *D
 
*O* bij deze meld ik me ook aan. *O*


locatie maakt me eigenlijk niet veel uit. :)
is de ketting lang genoeg dat je vriendin mee kan of moet ze thuis blijven ?

nog een huishoudelijke mededeling, indien mensen aanhang mee willen nemen zijn die van harte welkom als het wel even word doorgegeven ;)
 
Hey guys

ik wil graag mee en als het mag wil Rodvil mijn prille vriend ook mee _O-.
Maar 10 januari is de datum van het KBH (eifel) etentje.
Dus aub een andere zaterdag dan gaan we graag mee *O*
 
word al een leuk lijstje :Y

@ukki, voor ik ga verplaatsen wachten ik eerst af of er meer mensen zijn die dan niet kunnen anders blijven we schuiven. het is gewoon moeilijk een datum te kiezen dat iedereen kan :)

(niets persoonlijks hoor)
hoe meer vrouwen zielen hoe meer vreugd *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan