Pre meet Hèt MF Motorweekend 2009

KingCoder

Begeisterungsmeister [bəˈgaistərʊŋs-ˈmaistɐ]
Lid geworden
9 jan 2002
Waarderingsscore
268
Pre meet Hèt MF Motorweekend 2009

Datum: zaterdag 13 december
12:00 uur: Van der Valk hotel Nuland, Rijksweg 25, 5391 LH Nuland
13:30 - 16:00 toertje
16:00 verzamelen Kings huis (Oss)

Leuk om elkaar (weer) 's een keer te zien, eventueel nieuwen te ontmoeten en bovendien kunnen jullie mooi meedenken over de routes enzo.

Als het weer een beetje mee werkt dan gaan we lekker een stukkie rijden, maar niet te gek hoor. Daarna gaan we naar mijn huis (in Oss), alwaar we routes gaan bedenken voor het MF Weekend. Ik zorg voor kaarten enzo.
Rond etenstijd laat ik gewoon wat komen van de locale chinees ofzo.
In de avond gaan we gewoon door met een drankje. Wie wil kan blijven slapen.

oh ja: wie dus niet wil toeren die komt gewoon rechtstreeks naar mijn huis, vandaar dat ik er een tijd bijgezet had :+

oh ja 2: voor het adres van mijn huis moet je effe mailen (zie profiel), dat ga iik hier niet plaatsen.

Deelnemers:
  1. KingCoder
  2. Sjimmie
  3. Tazman_3
  4. Ted
  5. V FRed S
  6. Bochtenkoning
  7. [ovb]pilatus
  8. Buzzin
  9. [ovb]Hansss
  10. FrankFJR
  11. Shadowski
  12. 48th
  13. CBRFanatic
  14. Ducktape
  15. Day-Walker
  16. Scammie

Afgemeld '( :
  1. Flooriz
  2. Jessy'

Laatst bewerkt:
Tsja....tis wel een eindje rijden voor me. Kan ik alvast een bed reserveren? :P

Just kiddin'....ik ben d'r bij!

hmmzzz.. voor mij is het wel wat verder rijden...

moet nog ff kijken of het uitkomt, zit (te) vaak in zwitserland de laatste en komende tijd... |(

ovbtje dus maar... ;)

Ik kom ook als het even kan....maar moet wel lukken.
Wel in m'n echte winteroutfit denk ik tegen die tijd....al weet je nooit natuurlijk

Huh? Wie zegt dat ik erbij ben?
Sta ik zomaar op de lijst zonder mijn toestemming....... tsssssssk moet niet gekker worden hier zeg :X

Oooohhh, tis ook in mijn huis. Hm, heb ik zomaar toestemming gegeven..... als ik daar mnaar geen spijt van krijg O-)

Aangezien ik niets van routes weet zal ik wel degene zijn die de kids zoet moet houden en de koek en zopie mag verzorgen..... ohoh, misschien kan ik beter een weekendje weg gaan :Y

:+ :+
Kijk smileys; dat betekend dat jullie welkom zijn en dat ik er ook bij ben :Y

Huh? Wie zegt dat ik erbij ben?
Sta ik zomaar op de lijst zonder mijn toestemming....... tsssssssk moet niet gekker worden hier zeg :X

Oooohhh, tis ook in mijn huis. Hm, heb ik zomaar toestemming gegeven..... als ik daar mnaar geen spijt van krijg O-)

Aangezien ik niets van routes weet zal ik wel degene zijn die de kids zoet moet houden en de koek en zopie mag verzorgen..... ohoh, misschien kan ik beter een weekendje weg gaan :Y

:+ :+
Kijk smileys; dat betekend dat jullie welkom zijn en dat ik er ook bij ben :Y
We gaan wat lullen als het te moeilijk wordt :P

Zoals het er nu voor staat kom ik ook (OVB).

En als er sneeuw ligt ben ik ook niet zo blij zeg maar. ;(

En dan reserveer ik gelijk maar een hoekje om te pitten, ik neem wel een slaapzak mee. Kan ik tenminste ook een biertje drinken :9

Zoals het er nu voor staat kom ik ook (OVB).

En als er sneeuw ligt ben ik ook niet zo blij zeg maar. ;(

En dan reserveer ik gelijk maar een hoekje om te pitten, ik neem wel een slaapzak mee. Kan ik tenminste ook een biertje drinken :9

goed zo Hans! Leuk!

Johooo johooo ook ik zal er zijn. Er moet toch iemand zorgen voor de DomDom routes...

Ik schuif ook aan (OVB)... zie ik mijn oude thuishaven ook weer eens :)

IK wil ook wel helpen om muurtje om te gooien.......... altijd leuk..... bij een ander.

Geen idee of het op 2 of 4 wielen wordt...............

Misschien slaapplekkie ?? weer drooghok ............... :+

IK wil ook wel helpen om muurtje om te gooien.......... altijd leuk..... bij een ander.

Geen idee of het op 2 of 4 wielen wordt...............

Misschien slaapplekkie ?? weer drooghok ............... :+

Als je hier in het drooghok wil mag dat wel hoor, maar is minder comfortabel dan in het vorige huis! Let je wel ff op dus; remember; we zijn verhuisd :)

En nog ff over dat muurtje; het gaat om een buitenmuur (die binnen staat) en ja, dat was een geintje :+
(ook al gaat het binnenkort wel echt gebeuren)

Als je hier in het drooghok wil mag dat wel hoor, maar is minder comfortabel dan in het vorige huis! Let je wel ff op dus; remember; we zijn verhuisd :)

En nog ff over dat muurtje; het gaat om een buitenmuur (die binnen staat) en ja, dat was een geintje :+
(ook al gaat het binnenkort wel echt gebeuren)

Een buitenmuur die binnen staat....... wordt wel spannend, gaan we pogingen doen om die binnenmuur buiten te zetten............... :+ en binnenkort gebeuren...... ja... eind 2e week december...... toch.........

Mailen jullie nog even het adres, van jullie andere kasteel.............. aub.

Een buitenmuur die binnen staat....... wordt wel spannend, gaan we pogingen doen om die binnenmuur buiten te zetten............... :+ en binnenkort gebeuren...... ja... eind 2e week december...... toch.........

Mailen jullie nog even het adres, van jullie andere kasteel.............. aub.

We gaan de binnenmuur nergens neerzetten, we gaan de buiten-binnenmuur DEELS weghalen zodat ons kasteel een nog groter kasteel gaat worden :Y

En adres heb ik je net gehyved *D

We gaan de binnenmuur nergens neerzetten, we gaan de buiten-binnenmuur DEELS weghalen zodat ons kasteel een nog groter kasteel gaat worden :Y

En adres heb ik je net gehyved *D
Heb geen Hyves, maar zou ik dat adres wel mogen ? O-)

msn/mail/postduif is toch ook goed ? (adres staat in profiel, zover nog niet bekend)

Heb geen Hyves, maar zou ik dat adres wel mogen ? O-)

msn/mail/postduif is toch ook goed ? (adres staat in profiel, zover nog niet bekend)

u got mail :Y

Groetjes Sjimmie, aka Kings secretaresse

Ik wil ook wel een adres.
Altijd handig mocht ik me verslapen... kan ik om 16:00u aanschuiven :)

Zet mij maar OVB voor de middag-activiteit. Na 16:00 moet ik helaas echt weg -O-

u got mail :Y

Groetjes Sjimmie, aka Kings secretaresse
Als je toch bezig bent O-)

Goeie opmerking van Jessy: wat is de tijdsplanning want ik dreig met een dubbele afspraak te zitten :X
(edit: eerst goed kijken |( )

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan