Pre meet Hèt MF Motorweekend 2009
Datum: zaterdag 13 december
12:00 uur: Van der Valk hotel Nuland, Rijksweg 25, 5391 LH Nuland
13:30 - 16:00 toertje
16:00 verzamelen Kings huis (Oss)
Leuk om elkaar (weer) 's een keer te zien, eventueel nieuwen te ontmoeten en bovendien kunnen jullie mooi meedenken over de routes enzo.
Als het weer een beetje mee werkt dan gaan we lekker een stukkie rijden, maar niet te gek hoor. Daarna gaan we naar mijn huis (in Oss), alwaar we routes gaan bedenken voor het MF Weekend. Ik zorg voor kaarten enzo.
Rond etenstijd laat ik gewoon wat komen van de locale chinees ofzo.
In de avond gaan we gewoon door met een drankje. Wie wil kan blijven slapen.
oh ja: wie dus niet wil toeren die komt gewoon rechtstreeks naar mijn huis, vandaar dat ik er een tijd bijgezet had
oh ja 2: voor het adres van mijn huis moet je effe mailen (zie profiel), dat ga iik hier niet plaatsen.
Deelnemers:
Afgemeld :
Datum: zaterdag 13 december
12:00 uur: Van der Valk hotel Nuland, Rijksweg 25, 5391 LH Nuland
13:30 - 16:00 toertje
16:00 verzamelen Kings huis (Oss)
Leuk om elkaar (weer) 's een keer te zien, eventueel nieuwen te ontmoeten en bovendien kunnen jullie mooi meedenken over de routes enzo.
Als het weer een beetje mee werkt dan gaan we lekker een stukkie rijden, maar niet te gek hoor. Daarna gaan we naar mijn huis (in Oss), alwaar we routes gaan bedenken voor het MF Weekend. Ik zorg voor kaarten enzo.
Rond etenstijd laat ik gewoon wat komen van de locale chinees ofzo.
In de avond gaan we gewoon door met een drankje. Wie wil kan blijven slapen.
oh ja: wie dus niet wil toeren die komt gewoon rechtstreeks naar mijn huis, vandaar dat ik er een tijd bijgezet had
oh ja 2: voor het adres van mijn huis moet je effe mailen (zie profiel), dat ga iik hier niet plaatsen.
Deelnemers:
- KingCoder
- Sjimmie
- Tazman_3
- Ted
- V FRed S
- Bochtenkoning
- [ovb]pilatus
- Buzzin
- [ovb]Hansss
- FrankFJR
- Shadowski