VFR-rijders en hun fietsen - Deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.

remcodewit

MF'er
7 sep 2007
88
0
Omg. Amsterdam
Laat ik 'm dan maar openen, deeltje 4

Met mijn VFR in volle glorie op de 1e pagina.

photo-1789.jpg

vfr%20knipperend2.gif


GAARNE OPNIEUW AANMELDEN MET EEN VERSE FOTO !!

Links naar vorige topics:

VFR rijders en hun fietsen

VFR-rijders en hun fietsen - deel 2

VFR-rijders en hun fietsen - deel 3


remcodewit
VFR2003-1.jpg

vti.daan
186100507110938fg9.jpg

rutgertjuh
BEATRIXRUN2007_097.jpg

StalenSnuitje
vfr_op_640.jpg

Spyker
full

__Mental__
full

marcnij
full

lager
full

DaSuperGrover
full

Good Vibrations
2972108081_2e0d827c1a_b.jpg

MarlBoros
full

RikVfr (helaas gestolen)
full

VroemBert
full

Fastlane (ouwe foto !!)
full

Tommieh
298057593_5_s0Xc.jpeg

Speedy70
SpeedyKnie2.jpg

JanFillemJansen
full

Deadly_Paradox
full

forre
480x360vfr2dt6.jpg

JeeWee73( motorbroek/motorschoenen/laarzen ) :P
Honda_VFR800fi_47.jpg

CassiusZ
full

RVF750R (mooi mooi mooi)
full

Spyro81
full

-tazz-
VFR800_28.jpg

Mr. Martek
full

Devil19
full

iBorisch
full

pretpiloot
P5160005.jpg

MEERMEER !!
 
Laatst bewerkt:
Hé, waar is de rest gebleven? Kopiëer anders gewoon ff de openingspost van deel 3, dan heb je gelijk (bijna) iedereen te pakken met een foto erbij.

Hier de mijne alvast weer:

01.jpg
 
Dan zet mij er ook maar bij!

full




Opties:
- High-mount BSM uitlaat
- Voor en achter Hyperpro veren geplaatst

To do: achtersparbord inkorten, bagster tankhoes is besteld, navisteun installeren.
 
he spykes, ik zie dat je de bike van rubberburner hebt gekocht, lekker geluid zit er in die pijp he, heb dezelfde uitlaat door VcheFR laten maken, we zijn dus de enigen met zo'n uitlaat in de hele wereld :D
 
he spykes, ik zie dat je de bike van rubberburner hebt gekocht, lekker geluid zit er in die pijp he, heb dezelfde uitlaat door VcheFR laten maken, we zijn dus de enigen met zo'n uitlaat in de hele wereld :D
Je vergeet de oude fiets van Crowbar
 
Laatst bewerkt:
Hé, waar is de rest gebleven? Kopiëer anders gewoon ff de openingspost van deel 3, dan heb je gelijk (bijna) iedereen te pakken met een foto erbij.
Er zijn er alweer een aantal zonder de Viffer dus zonder opnieuw aanmelden geen foto meer lijkt me wel handig.

Verder wel nog even de linkjes van de oude topics en het geheel een beetje aankleden aub. :+
 
En de mijne.... :]
full


Wat zijn die blauwe toch mooi hè.... :o
 
Laatst bewerkt door een moderator:
he spykes, ik zie dat je de bike van rubberburner hebt gekocht, lekker geluid zit er in die pijp he, heb dezelfde uitlaat door VcheFR laten maken, we zijn dus de enigen met zo'n uitlaat in de hele wereld :D


Haha, zit zeker een lekker geluidje in! Maar hoe zat dat nou precies, hij komt eigenlijk van een RC36-II af? En de originele uitlaat past niet meer ofzo?!?!
 
GoedeMiddag alle ViFFeRs...


Komt dat ff mooi uit, heb de heledag staan boene en schrobbe waxen en poetsen en de ViFFeR staat er weer bij als Nieuwwww.. :Y

Had net al gekeken hiero en dacht gelijk...ff plaatje schieten voor de nieuwe OP.

full



TOPPIEE :W
 
@ danny, zijn de enige twee RC36I modellen he ;)

en @spykes, deze uitlaten zijn hand gemaakt voor de RC36-I (ons model) en ook voor de RC36-II door VcheFR, nu zelf VFRloos maar ja, de uitlaten worden door BSM niet gemaakt voor deze modellen maar wat vakmanschap resulteerd in een aantal schitterende uitlaten. met e-keur ook nog eens.
 
Laatst bewerkt:
@ danny, zijn de enige twee RC36I modellen he ;)

en @spykes, deze uitlaten zijn hand gemaakt voor de RC36-I (ons model) en ook voor de RC36-II door VcheFR, nu zelf VFRloos maar ja, de uitlaten worden door BSM niet gemaakt voor deze modellen maar wat vakmanschap resulteerd in een aantal schitterende uitlaten. met e-keur ook nog eens.

Zeker mooi vakmanschap! Jij hebt dus precies dezelfde qua lengte en uitvoering? Die E-keur is wel handig ja. DB-killer er ff in en we kunnen meteen Duitsland in. Bij de CBR moest ik steeds die pijp weer omwisselen met de originele pijp.

Edit: heeft Marlbros niet dezelfde uitlaat in carbon als ik die foto hierboven zien :?
 
Laatst bewerkt:
nope das een BSM vampire, die heb ik eerst gehad in een RVS uitvoering, maar die maakte minder geluid en had geen ekeur.

ook een saillant detail is dat op de RC36-II uitlaten die VcheFR gemaakt heeft de duosteps vervallen zijn. en bij onze fietsen niet, mijne ziet er exact hetzelfde uit
 
nope das een BSM vampire, die heb ik eerst gehad in een RVS uitvoering, maar die maakte minder geluid en had geen ekeur.

ook een saillant detail is dat op de RC36-II uitlaten die VcheFR gemaakt heeft de duosteps vervallen zijn. en bij onze fietsen niet, mijne ziet er exact hetzelfde uit


Doe eens een piccie van jouw fiets dan, nu ben ik wel nieuwsgierig :P Je hebt een rode toch?
 
Laatst bewerkt:
Gisteren nacht is de motor van mijn zoon gestolen.
Zie topic op motor forum
Rode HONDA VFR 750 gestolen
Zelf net een andere VFR gekocht. Mijn gele VFR ingeruild en heb nu een zwarte uit 2006. Kleur cosmic black
full

full


zet maar één van deze foto's in de openingspost.
 
Laat ik me dan ook maar eens met foto aanmelden, dat vergeet ik meestal :P

Anders staat de mooiste klassieke kleur er natuurlijk niet bij. :)
full
 
een rooie??? niet vloeken in de kerk he, heb een parelmoer witte 90-er en moet eerlijk bekennen dat ik op het moment volgens mij geen foto heb, zal eens gaan zoeken...
 
Vond deze op't internet, en kon deze jullie niet onthouden.

Dat de Honda VFR 800 bekend staat om zijn multifunctionele inzetbaarheid is voor de meeste motorrijders geen nieuws. Het praktische vermogen van de motor is inmiddels ook doorgedrongen in het rijk der knaagdieren.

De eigenaar van de betreffende Honda was zich niet bewust dat zijn rijdende trots ook als opslagplaats werd gebruikt. Nadat hij zijn motor had weggebracht voor een beurt merkte de dealer dat de Honda wel erg gebrekkig reageerde op 't gas. Toen de monteur de tank optilde om bij de airbox te komen en er een pinda op de grond viel begon er iets te dagen. Eerst dacht hij dat het een moer ringetje was dat op de grond viel. Nadat de airbox helemaal vrij was bleek de luchtfilter compleet te zijn overdekt met de voedselvoorraad van een muis die zijn intrek had gedaan in de airbox van de VFR. Alsof de jaarvoorraad pinda's niet genoeg was had het knaagdier ook van de plastic deksel en de luchtfilter gegeten.
untitled.jpg

VFR eigenaren zijn dus gewaarschuwd. Als je motor niet meer loopt zoals het hoort, moet je niet verbaasd zijn als familie muis heeft besloten je airbox te kraken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan