Eggrun 2009

rojo

Rookie
5 jul 2005
14
0
Almere
Na een door het winterweer in de soep gelopen Eggrun in 2008 zijn we alweer druk bezig met de voorbereidingen voor de Eggrun 2009. Dus schrijf vast in je agenda van 2009 De paaszaterdag kom je met je bike naar de Arena Boulevard te Amsterdam om de kinderen die dan in (aangemelde) ziekenhuizen verblijven een hart onder de riem te steken. Het evenement wordt elk jaar groter (mits het weer geen roet in het eten gooit).

2008 was ene ´zwart ´jaar of moet ik zeggen een ´wit´ jaar? We hebben wel gereden maar met auto´s omdat de weg/weer situatie niet veilig was. Er was slechts 1 bike die het weer trotseerde en hij was natuurlijk zeer welkom. Dat was wat minder spectaculair maar niet minder gezellig voor de zieke kids.

Laten we hopen dat 2009 weer net zo knallend is als 2007.

Ga ik u allen zien op de Arena Boulevard?? Volg de moto blaadjes en de diverse motosites begin 2009. Grote trekker dit jaar wordt met z´n allen door de Amsterdam Arena rijden (ovb van ander evenement). Knallehhhee
mvg
Roland
Org. Eggrun Amsterdam ;)
 
Laatst bewerkt:
*O* *O* *O* *O* kom ook weer,als ik vrij ben.
nu maar hopen dat we met de motor kunnen,2008 met de auto geweest -O- .
 
Ik heb nog steeds een knalroze konijnenpak liggen van vorig jaar! Hopelijk gaat dit jaar wel door! *O* *O* *O* *O*
 
Hai Heren en dames, Ik kan alvast melden dat we mogelijk onder voorbehoud van een ander evenement, met de bikes door de Amsterdam Arena mogen brullen als extra´tje. Leuk he
mvg
Roland
 
Hai Heren en dames, Ik kan alvast melden dat we mogelijk onder voorbehoud van een ander evenement, met de bikes door de Amsterdam Arena mogen brullen als extra´tje. Leuk he
mvg
Roland
Dan moet ik toch echt even een SM'tje op de kop tikken, mijn fazer gaat niet zo soepel over al die stoeltjes heen... :')
 
Hai Heren en dames, Ik kan alvast melden dat we mogelijk onder voorbehoud van een ander evenement, met de bikes door de Amsterdam Arena mogen brullen als extra´tje. Leuk he
mvg
Roland


*O* *O* *O* zal lekker klinken met open demper }) .

mag wel het dak dicht,ben bang voor regen :+
 
Hoi Rojo/Roland,
Wat leuk dat je zo vroeg bij bent.
Misschien een idee om OP(openingspost) aan te passen me dit plaatje en linkjes van vorige jaren. Weet je toevallig aantal deelnemers per jaartal ?
 
Laatst bewerkt:
EggRun aanmeldingsformulier

full


Ik doe zeker mee riep :
Amsterdam
  1. rojo ..... door de Arena rijden
  2. cbrtweety
  3. Pingey met haar knalroze konijnenpak
  4. BlueFazerin met haar kuikenpak ....geen kip
  5. rogerno1
  6. schwenneh .... gaat zeker vrij nemen
  7. The_Daphne .... Als het weer een beetje meewerkt
  8. Hedcandy
  9. Inque .... Ik rij wel mee achter Sven aan
  10. Nicked
  11. Bobbylon
  12. Kaljo .... net aangemeld
  13. maroko
  14. Jarl (Keen) .... gaat zeker mee en hij maakt maar zin erin
  15. Ranz
  16. miesjahhh.... ik ga me als Rotterdammer over al mijn issues met Amsterdam heen zetten... Ik ben erbij in Amsterdam!
  17. jozefientje123....als bijna-arts vind ik dit een geweldig initiatief!!
    Dus ik zal er zijn.
  18. diekooi....ik rij vanuit omgeving hoorn. meer mensen daar vandaan?
  19. a3frogt
  20. alexxl....Wordt er op de heenweg naar de Arena nog in groepsverband gereden? omgeving den haag/rotterdam nog mensen?

Veghel
  1. Tommoz .... ik zoek nog wat vrienden :P ;)
  2. Barry .... maatje van Tommoz....heeft hier nog geen account

Roden
  1. mustang302cui .... aangemeld....ik heb nog 4 mensen weten te ritselen om mee te gaan naar roden
  2. EchoDelta..... aangemeld
  3. gsx-zwolle.... kom zeker met pakje

Breda
  1. Snarfy...Nog anderen die uit/langs Rotterdam komen en starten in Breda ?


Ik doe mee riep :
  1. Vip3r .... hoop ik
  2. -PJ- ...... ben van plan...jammer
  3. De_Spijker ....ga je mee ?
 
Laatst bewerkt:
Vorig jaar kreeg ik er vrij voor, dan gaan we dat dit jaar weer regelen. :Y

En voor de luie mensen onder ons ;) :

http://www.eggrun.nl/2009.html
 
Terug
Bovenaan Onderaan