Het Haarlem 2009 " Weekendje Weg" Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

rogerno1

MF veteraan
23 mrt 2008
84.027
82
HET HAARLEM 2009 "WEEKENDJE WEG" TOPIC


hotelmoezel.jpg


1.jpg



DIT ZIJN DE EIGENAREN​

PAUL EN PIEN​
paul.jpg
pien.jpg


EN HUN KIND JESSY​
jessy.jpg



Het hotel dat Roy en ik op het oog hebben is heksenhuis.nl Ze zijn erg motorvriendelijk en het ligt in een prachtig gebied. :9~

En hier de Parkeerplaats voor onze motoren *D
full


KLIK HIER VOOR EEN LEUK FILMPJE OVER hEXENHAUS


bochteneifel.jpg

omgeving.jpg


---------------------------------------------------------------------------------------

We gaan op een vrijdag ochtend weg. Aangezien we maar 1 losse dag (de zaterdag) hebben om echt lekker in de omgeving van het hotel te touren is het idee om de heen en terugweg ook een groot stuk binnendoor mee te pakken. :Y

Het eerste stuk tot Luik rijden we op de snelweg. Vanaf Luik rijden we alleen maar binnendoor naar de eindbestemming Bullay. Dit betekend 4 uur lang in prachtige landschappen en bergachtige gebieden rijden. We komen zelfs door een nationaal park. :}


fc_9_4.jpg


GPS Coordinaten zijn N50 03.158
E7 08.080​

dit is de impressie die we op hebben gedaan in de omgeving van bullay

Roy Oerlemans's Library

Roy Oerlemans's Library

Roy Oerlemans's Library

http://s529.photobucket.com/albums/dd339/rogerno1/th_overkant2.jpg
----------------------------------------------------------------------------------


HALLO ALLEMAAL!

Roy en ik hebben net even de koppen bij elkaar gestoken over het weekend Bullay!
Iedereen krijgt van te voren een boekje met alle informatie over de reis. Hier staan o.a. in:

- Telefoon nummers
- Een beknopt programma
- De routes
- Een lijst met spullen die je niet moet vergeten (paspoort, regenoveral e.d.)
- Gereedschapsetje, olie, onderhoud spullen (indien nodig)
- Enzovoort!

De andere helft van de betaling zou ik graag VOOR 31 maart a.s. op mijn bankrekening willen ontvangen. Er zijn mensen die dit restbedrag al hebben voldaan. Je weet voor jezelf wel of je dit nog moet betalen.

Roy en Nick hebben een lang kabelslot gekocht voor de motoren. Wil je hier gebruik van maken tijdens het weekend word hier een kleine vergoeding voor gevraagd.

Het programma hebben we samengesteld op basis van een aantal beslissingen die Roy en ik hebben moeten nemen. Er kunnen nog wijzigingen optreden in locaties en tijd aangezien de precieze routes nog niet bekend zijn. We willen niet alle spontaniteit weghalen door alles te plannen (dit doen we ook niet), maar enige planning is wel noodzakelijk.

De heenreis

We verzamelen vrijdag 1 mei rond 8:00 bij BP halfweg, gooien de motoren vol en doen een laatste check. De langzame groep vertrekt om 8:30, de middelste groep vertrekt om 8:35 en de snelle groep om 8:45 richting Luik (BE). Na een uur (Ten hoogte van Den Bosch) maken we een korte koffie stop, alle drie de groepen komen hier rond de zelfde tijd aan. Hierna vertrekken we weer (met drie aparte groepen) richting Luik.

Eenmaal in Luik aangekomen maken we een korte tank en koffie stop. Hierna splitsen de groepen zich op in de verschillende routes. (routes worden nog bekend gemaakt) Rond 12:30 komen de routes bijeen op een centraal punt waar we gezamenlijk gaan lunchen. Hierna vervolgt elke groep haar eigen route weer tot ongeveer 50km voor Bullay, hier komen we weer samen en rijden we als een grote groep naar het dorp en vervolgens het hotel. Hier zullen we tussen 17:00 en 18:00 aankomen en na lekker opfrissen zullen we aanschuiven voor het diner.

de zaterdag

We staan niet te laat op en ontbijten met z’n allen. Na het ontbijt trekt iedereen z’n motorgear aan, maken we een leuke groepsfoto op het dorpsplein en volgen de groepen richting hun eigen route.

Rond 12:30 komen we bij elkaar voor de gezamenlijke lunch, dit zal in de buurt van de Nurburgring zijn. Er zijn een aantal mensen die hier graag even een kijkje willen nemen, hier is vlak voor en tijdens de lunch tijd voor. Na de lunch vervolgen de groepen hun route weer en zien we elkaar weer bij het hotel ergens tussen 16:00 en 17:00. Dan is er gelegenheid om even lekker te douchen o.i.d. even te chillen en dan lekker een lappie vlees op de BBQ te gooien. De avond invulling is natuurlijk vrij, sommige mensen zullen nog lekker een stukje gaan rijden en anderen zitten gezellig aan de bar!

de terugreis:

Voor degenen die de MFMM nog mee willen maken, zal de dag vroeg beginnen. De anderen komen wat later hun bed uit, rond een uur of acht. Lekker opfrissen, ontbijten, spullen pakken en uitchecken. Daarna is het programma in principe hetzelfde als de heenreis. Samen uit, samen thuis!

Dit is de planning tot nu toe. Roy en ik maken een afspraak met Paul en Pien op de motorbeurs om het een en ander door te spreken. O.a. of we een aantal weken van te voren al wat spullen kunnen brengen zoals kleding en sloten, op deze manier hoeven we minder bepakt te reizen op de motor. Wanneer dit soort zaken bekend worden laten we dit gelijk aan jullie weten. Na deze ontmoeting gaan Roy en ik in een klein gezelschap de routes rijden in DL om te zien of ze geschikt zijn.

We houden jullie op de hoogte!

---------------------------------------------------------------------------------------------------

HIER EEN KLEINE IMPRESSIE VAN HET HOTEL​

slaapzaal.jpg

terras01.jpg

terras02.jpg


Meer info over het plaatsje: http://www.bullay.de/deutsch/index.htm
Meer info over de regio: Mosella.de: Ferienwohnungen - Moselorte - Moselwein - Moselurlaub - Ferienwohnung - Unterkünfte - Mosel - Wandern - Moselurlaub - Moezel - Hotel - Ferienwohnung - FeWo - Mosel
Meer info over het Hotel: heksenhuis.nl

2.jpg



Uiteraard is alles onder voorbehoud! ;)

Nu maar hopen op mooi weer *O* *O* *O*


Webcam Cochem Mosel Live


http://www.bestemminginbeeld.nl/autovakanties/Duitsland/Moezel/weersverwachting

heksenhuis.nl -&nbspThis website is for sale! -&nbspheksenhuis Resources and Information.

- Wetter - Wettervorhersage - Wetterbericht


kasteel.jpg

---------------------------------------------------------------------------------------

ACHTUNG!!!

De definitieve reservering is gemaakt! Het is het weekend van 1, 2 en 3 MEI 2009.


En de indeling van de kamers is als volgt:

Dion en Sven

Daphne en Jane

Alex en Jeffrey

Thom en Shiva

Casper en Nick (Nicked)

Iwan en Manuela ( vriendin van Iwan MET eigen motor :Y )

Nick ( snappie) en Frits

Ricardo en Roy en Michael

Michelle en Bobby verblijven vanwege volle hotel in een ander hotel 20 meter verderop ;)

Voor Nosig hebben we een 1 persoonskamer kunnen regelen met een kleine 2 persoonsbedje dus hij is beter af dan ons *D

max.jpg

197x115_002.jpg
---------------------------------------------------------------------------------


INDELING GROEP BULLAY

supersonische groep​

500cc twin-turbo compressor
- Honda_power :+
maar die rijdt met de langzame bochten gewoon met een groepje mee :+

pittig/snelle groep​

1000cc

- Bobby
- Ricardo
- Nick Nicked
- Roy


600cc

- Iwan
- Michael
- Shiva
- Dion

ervaren groep

- Sven
- Manuela ( zonder MF Nickname :+ )
- Frits Flits
- Nick Snappie ( deels in groep 3)
- Daphne


onervaren groep

- Alex
- Erwin
- Casper
- michelle
- Thom
- Jane
- Nosig

197x115_003.jpg

---------------------------------------------------------------------------------

kasteelbijdaglicht.jpg




HIERONDER STAAN DE LINKIES NAAR ONZE EIGEN FOTO EN FILMOPNAME VAN bULLAY​



 
Laatst bewerkt:
Count me in dude!! *O* *O*

Heb er nu al zin in!! :]


mooi zo ik ook ( ja waarom zou ik anders deze topic geopend hebben _O- )

maar wil hier wel serieuze aanmeldingen hebben al hebben we nog geen datum

en geen spam topic van maken aub anders word het weer zo'n gedoe om alles op tijd te regelen ;)

en we gaan zonder aanhang dus alleen de motorrijders
 
Laatst bewerkt:
mooi zo ik ook ( ja waarom zou ik anders deze topic geopend hebben _O- )

maar wil hier wel serieuze aanmeldingen hebben al hebben we nog geen datum

en geen spam topic van maken aub anders word het weer zo'n gedoe om alles op tijd te regelen ;)

en we gaan zonder aanhang dus alleen de motorrijders

Ja precies.. Ik ben er iig bij, ongeacht de datum.. voor volgend voorjaar heb ik toch nog niets gepland :]
 
Ja precies.. Ik ben er iig bij, ongeacht de datum.. voor volgend voorjaar heb ik toch nog niets gepland :]


mooi zo je staat erbij ;)

spreken snel af wanneer je tijd hebt om het snel uit te werken want dan kan iedereen rekening houden met vrij nemen
 
Count me in! Wel graag geruime tijd van tevoren aangeven, zodat ik vrij kan vragen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan