henkbokhove
MF veteraan
Augustus komt de T7
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Augustus komt de T7
Hier zijn ze al te bestellen.Augustus komt de T7
Tegen mij vertelde ze op het salon 9.599€ voor de kale versie, zonder handkappen, beugels etc. Bij ons in België uiteraard. Ziet er ook goed uit, enkel de valbeugels mogen ze bijhouden, leken me absoluut niet robuust te zijn.Op het salon staat 'm al... voorlopig zonder prijskaartje...
Persoonlijk vind ik 'm veel beter aanvoelen en zitten dan de KTM ADV790, maar da zal wel iets persoonlijks zijn.
Ik vind 'm geslaagd.
Tegen mij vertelde ze op het salon 9.599€ voor de kale versie
Gisteren ook op het autosalon geweest en even proefgezeten op de nieuwe tenere. En ik moet zeggen hij ziet er echt top uit in het echt en ook in die zwarte kleur, nu nog wachten tot we hem kunnen gaan proef rijden.
Hij is toch wel erg netjes. Ik vraag me nu wel af of er ook gedacht word aan een 900 versie, omdat bij de mt en tracer serie het blok daar toch goed doet. Voor mij moet het niet, ik blijf momenteel bij de huidige tenere maar het opent wel perspectieven voor de markt natuurlijk.
Van het gewicht etc snap ik allemaal wel, maar er zijn echt wel mensen die het gaan willen hoor, als het beschikbaar is en je maakt een reclame alá echte adventure etc zoals bmw bv doet dan kopen mensen het wel. Ik doe nu af en toe allroad ritten met een groep en het enige dat ik zie zijn de zwaardere motoren (meestal bmw) omdat veel mannen zich gewoon laten verleiden hiertoe, zwaarder is beter en al dat gedachtegoed. Ook al maken ze schuivers dat het niet mooi meer is, maar dan komen de excuses zoals vermoeidheid enzo. En uiteindelijk draait het daar toch om bij bedrijven, verkoopcijfers. En voor veel mensen zijn het gewoon avontuurlijk uitziende motoren die van het asfalt niet afgaan. En dan komt de 900 wel in the picture vermoed ik.Wordt dan waarschijnlijk te zwaar voor het doel vd bike, ik lees nu al her en der kritiek op het gewicht vd T700. Ik denk dat 200Kg echt de max is voor een adventure bike waarmee je serieus de weg mee af kan en de wereld over. Al die zware 1200 bikes ( BMWR1200/1250GSen enTriumph Tiger 1200 en noem ze maar op..) zijn daar gewoon niet voor geschikt. De marketings reclame vertelt ons graag dat ze dat prima en makkelijk kunnen maar de motorrijders die het avontuur aangaan zie je nooit op dat soort motoren rijden en dat is niet voor niks.
Hoe lichter hoe beter natuurlijk.
De echte enduro's bikes zijn alleen niet zo fijn voor op de weg en dat gat vult de T700 denk ik goed.
Het 900 blok wat je noemt zal lichter zijn dan een 1200 blok maar ik denk dat de doelgroep daar niet op zit te wachten.
De Triumph 800 is ook al gauw 200Kg droog.
Hier staat eigenlijk heel erg goed waar een ideale reis allroad motor aan moet voldoen:
De ideale reis allroad
Lijkt me nog niet eens zo moeilijk als er eens iemand echt wil.
Ik heb al jaren zin om n kle om te bouwen.
Of een ninja 400 als basis te nemen. Lijkt me heel erg fijn te kunnen zijn.